Puslapis 319

2010 9-5 pardavimų prospektas (vokietija)

Parašytas: 2010 Sau 25, 15:36
skyaero

Parašytas: 2010 Sau 27, 10:26
Domas009
kas per daigtas Turbo4 zenkliukas ?kokia jo reiksme? :?:

Parašytas: 2010 Sau 27, 10:38
108
keruriais varomais turbo

Parašytas: 2010 Sau 28, 15:42
108
108 rašė:keruriais varomais turbo


atsiprasau, suklaidines busiu.

ant aero yra uzrasas toks:

Turbo6 xwd. Vadinasi tai yra 6 cilintru turbo, o turbo 4 reiskia 4 cilindru turbo.

Parašytas: 2010 Sau 28, 15:57
Domas009
pirmai galvojau kad turbo G
saab akcentuoja turbo gene ,pvz tas testukas nete kazkur yra "ar turi turbo gena?"

Parašytas: 2010 Sau 28, 16:32
Vytas
Domas009 rašė:pirmai galvojau kad turbo G
saab akcentuoja turbo gene ,pvz tas testukas nete kazkur yra "ar turi turbo gena?"





Tik kad tas "turbo genas" baigia nublankti pries VAG'o paskutines tendencijas varikliu diegimo srityje.

Parašytas: 2010 Sau 29, 14:04
Edas

Parašytas: 2010 Sau 29, 15:48
EDY

Parašytas: 2010 Sau 29, 19:00
Vytas
EDY rašė:http://www.saab.be/download/18.422449f41259d1ff0ce7ffe1851/BE_PriceNew95_NL(www)+new_version.pdf kainos EU. :)





Kainos siaip tai ziaurios.. Paprasciausias benzininis variantas 31,5 kLt brangesnis uz analogiska Insignia :?
O kai kuriu versiju startine kaina didesne net uz deklaruojamo vieno is pagrindiniu konkurentu - Audi A6 :roll:
Na nebent "lietuviskos" kainos bus kazkiek uzapvalintos i mazesne puse, kuom nelabai tikiu...

Parašytas: 2010 Sau 29, 19:42
Kittciokas
Nepamirskit, kad naujas SAAB 9-5 savo dydziu varzosi su Audi A8 ir BMW 7 series, nes visi modeliai siektiek virs 5m ilgio. Taigi savo klasej SAAB smarkiai pigesnis.

Parašytas: 2010 Sau 29, 19:52
Edas
Su A8, 7 klasse? :roll: Na keistai skamba, bet gal... Keistai dėl to, kad nesitikėjau, kad SAAB'as šaus iškarto į tokias vietas, juk senesnis 9-5 tai taikė kažkur į A6, 5 klasse?

Šiaip dar norėčiau pridurti, kad jeigu jie į tokį segmentą taikosi, tai variklių pasirinkimas per mažas, pvz. dyzelių tik vienas, o iš galingesnių tik 2.8, tokiam segmente reikėtų galingesnio. Nors jeigu žiūrint pro SAAB'o akinius panaši situacija buvo 1988 metais, kai jie pristatė 9000CD, tai buvo pirmas SAAB'ų sedanas galima sakyti su prezidentine komplektacija, o varikliai buvo man atrodo tik dveji 2.0 ir 2.3. Grifin pasirodė kur kas vėliau. Čia gal ir yra visas SAAB'iškumas? Varikliai niekad nebuvo labai galingi, neskaitant Aero ir kalbant apie sedanus, bet komplektacijos, detalių kokybė buvo visada kuo puikiausia. Manau, čia jie ta patį bando daryti. Na žiūrėsim kaip jiems seksis pavasarį. ;)

EDIT:

Parašytas: 2010 Sau 29, 20:12
Vytas
Kittciokas rašė:Nepamirskit, kad naujas SAAB 9-5 savo dydziu varzosi su Audi A8 ir BMW 7 series, nes visi modeliai siektiek virs 5m ilgio. Taigi savo klasej SAAB smarkiai pigesnis.





Kaip cia svelniau pasakius... Tam 9-5 iki A8 ar 7-ser dar 100 metu sh..plaukt. Taip, gabaritai nemenki, bet jei tarkim prie Golf prilipdysi po 10 cm ilgesnius buferius, jis juk netaps Passat'u, ar ne?

Parašytas: 2010 Sau 29, 20:29
Kittciokas
Tai kad va, sunku nusakyti i kuri segmenta ieina naujasis 9-5.
Dabartinis 9-3 taikosi i Audi A4, BMW 3 segmenta
Senasis 9-5 taikesi - Audi A6, BMW 5 segmenta (nors ir pagamintas ant Vectros platformos, kuri yra A4 dydzio)
Naujasis 9-5 taikosi kazkur tarp Audi A6 (BMW 5) ir Audi A8 (BMW 7), nors yra ant Insignia platformos, kuri yra Audi A6 ir BMW 5 dydzio.
Prisimenant, kad SAAB 9-3 ateityje planuojamas mazesnis, nei dabar, tai jis bus mazdaug Audi A3 ir Opel Astra dydzio, o tada iseis, kad SAABas kaip ir neturi A4 (BMW 3) ir A6 (BMW 5) segmento savo modelio. Labai painu.

Parašytas: 2010 Sau 29, 20:29
EDY
Neskubekime nuvertint, greitu metu manau bus testu ir nemazai palyginimu tuomet ir galesime susidaryti siokia tokia nuomone...

Parašytas: 2010 Sau 29, 20:46
Edas
Kittciokas rašė:Tai kad va, sunku nusakyti i kuri segmenta ieina naujasis 9-5.
Dabartinis 9-3 taikosi i Audi A4, BMW 3 segmenta
Senasis 9-5 taikesi - Audi A6, BMW 5 segmenta (nors ir pagamintas ant Vectros platformos, kuri yra A4 dydzio)
Naujasis 9-5 taikosi kazkur tarp Audi A6 (BMW 5) ir Audi A8 (BMW 7), nors yra ant Insignia platformos, kuri yra Audi A6 ir BMW 5 dydzio.
Prisimenant, kad SAAB 9-3 ateityje planuojamas mazesnis, nei dabar, tai jis bus mazdaug Audi A3 ir Opel Astra dydzio, o tada iseis, kad SAABas kaip ir neturi A4 (BMW 3) ir A6 (BMW 5) segmento savo modelio. Labai painu.


Bet jeigu planuojamas kada nors išleisti 9-X, tai manau jisai pakeis 9-3 kuris būtų dabar kišamas į A3, Astra segmentą. :roll:

EDIT: