MY 2009 9-5

Naujienos iš SAAB gamintojų
Vartotojo avataras
Vytas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2009 Vas 20, 20:59
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Vytas » 2009 Lie 23, 21:15

utah rašė:Silpniausias 147kW, jei ateityje ir nusipirkčiau, neišmaitinsiu :lol:
dyzeliu nemegstu



Autobild gi sako, kad bus 3 benzininiai matorai, silpniausias - 1.6 su 160 AG.
9-5 SE Wagon 2.3t AT MY01, ex
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
Vartotojo avataras
Jay-M
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 43
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 21:00
Miestas: Vilnius / Zurich

Standartinė Jay-M » 2009 Lie 24, 01:26

Ten ta info wikipedia, daugiau nei metu senumo, neverta tiket :)
Ex: Cosmic blue SAAB 9-3 SE, MY'00, AT
Įdomesnius nuotykius aprašau savo blog'e
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2009 Lie 24, 08:05

Jay-M rašė:Ten ta info wikipedia, daugiau nei metu senumo, neverta tiket :)

taigi niekas ir nevercia tiketi, reikia izvelgti tendencijas :)
t.y. SAAB varikliai nebegali konkuruoti su konkurentu V6, V8 ir t.t. varikliais (tiek benzininiais, tiek dyzeliais) ir akivaizdu, kad galingiausiu varikliu gama bus gerokai praplesta
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
Meshka
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 598
Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
Miestas: Vilnius

Standartinė Meshka » 2009 Lie 24, 12:15

108 rašė:Nu man ten is fantastikos srities tie varikliai. 3.6biTurbo - Aero ir 4.6biTurbo Griffin..

jei bent viena toki idetu, pirkciau nei jei ir be spidometro butu tas saabas.

man baisiausia, kad uzlaus kainas ir i limita netilpsiu :-)


Anot www.gazas.lt naujojo petako kaina gali būti apie 120 kLt. :roll:
9-5 '03 2.3t Arc
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Standartinė utah » 2009 Lie 24, 12:24

tai dar normaliai jei komplektacija tokia kaip nuotraukuose :lol:
zinoma cia bus bazinio modelio kaina (linear-plikas)
9-5 2,3t MY02
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2009 Lie 24, 12:34

nu tai va tas mane ir isgasdino.
Nes maniskis kainavo lygiai 120k, o tai yra Aero, universalas, su papildoma iranga (kebulo lygio palaikymas, slegio davikliai, kroviniu tinkleliai, zieminiai ratai).

Nes jei plikas kainuos 120k (ty atitinka A6 ir BMW5 kainyna) - vadinasi Aero kainuos kiek? 160-180k?
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Vartotojo avataras
Danis
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
Miestas: Vilnius

Standartinė Danis » 2009 Lie 24, 14:09

108 rašė:nu tai va tas mane ir isgasdino.
Nes maniskis kainavo lygiai 120k, o tai yra Aero, universalas, su papildoma iranga (kebulo lygio palaikymas, slegio davikliai, kroviniu tinkleliai, zieminiai ratai).

Nes jei plikas kainuos 120k (ty atitinka A6 ir BMW5 kainyna) - vadinasi Aero kainuos kiek? 160-180k?

Persiprašau, kas tai yra "kėbulo lygio palaikymas"? Kaip anas veikia praktiškai?
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2009 Lie 24, 18:09

pasikrovus ir 3 zmones i gala susodinus - galas ne taip nuseda, kaip kad automobilyje be tos sistemos...
Volvo v70 MY2011 (D5)

Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Standartinė utah » 2009 Lie 24, 18:24

bet savaime auto tampa kietesnis?
9-5 2,3t MY02
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2009 Lie 24, 19:07

nu kas keisciausia, kad ne. bent jau man - sedinciam priekyje.
aero ir taip kietas, gal cia del to.

anksciau esu turejes mazda6 ir avensi universalus ir esu nemazai vazinejes stipriai pasikroves - skirtumas vizgi jauciasi. saab'as neseda, neziuri kazkur i dausas vaziuodamas, plius visai kitas stabilumas.
Volvo v70 MY2011 (D5)

Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Vartotojo avataras
Danis
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1154
Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
Miestas: Vilnius

Standartinė Danis » 2009 Lie 26, 21:59

Būt įdomu sužinot kaip tatai išpildyta techniškai. Kažkokie reguliuojami amortizatoriai su davikliais reaguojančiais į tam tikrą kritinį svorį?..
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė redb » 2009 Lie 27, 00:01

Danis rašė:Būt įdomu sužinot kaip tatai išpildyta techniškai. Kažkokie reguliuojami amortizatoriai su davikliais reaguojančiais į tam tikrą kritinį svorį?..

manau butu panasiai kaip ir su zibinitu automatiniu reguliavimu. t.y. davikliai panasus i "giroskopus" ir nuo ju reguliuoja galine pakaba t.y. amortikus
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
Vartotojo avataras
aKa_Rio
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 516
Užsiregistravo: 2005 Lap 24, 16:58
Miestas: Vilnius

Standartinė aKa_Rio » 2009 Rgp 11, 19:41

Geros kokybes nuotraukeliu keletas. Labai graziai visi tie LED atrodo... http://www.worldcarfans.com/10907282073 ... n-high-res
MY05 9-5 Aero 2.3
ex. MY97 9000 Aero 2.3
gincevince
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 2008 Gru 03, 22:00

Standartinė gincevince » 2009 Rgp 11, 20:18

jei toks bus tai totalus :P
kazkokia muiline
9-3 Vector 03m. - buvo. 9-5 Griffin 00m. - buvo
9-5 Aero 03m. - buvo. 9-5 Aero 03m. - yra
Renatas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 183
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
Miestas: Vilnius

Standartinė Renatas » 2009 Rgp 12, 09:34

Bet ratlankiai tokie įdomus. Įdomu kaip jie atrodo besisukantis.
Tas užrašas TTiDketvirtame, :lol: betruksta dalybos ir dar kokio integralo. paskutiniu metu gamintojai pradėjo rašyti formules ant automobilių, matit tokia mada.
SAAB 9-5 AERO, MY 2001

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių