MY 2009 9-5

Naujienos iš SAAB gamintojų
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2009 Bir 02, 19:54

108 rašė:kaip manot, koks galetu sukimo momentas pas 2.9 dyzeli but? 450-500?
Bet tai ir bus ,tik dyzelio sukimo momentas,o ne tikras benzininis.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Bir 02, 20:21

Kas is to didelio sukimo momento jei prie 2000 aps/min jis jau pradeda smigti zemyn
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2009 Bir 03, 08:33

mano turimoj tojotoj buvo nuo 2000 iki 2800...nothing special sakyciau.
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2009 Bir 03, 08:43

sarasand rašė:Kas is to didelio sukimo momento jei prie 2000 aps/min jis jau pradeda smigti zemyn

kazkaip vis islenda ta diskusija apie dideli dyzelio sukimo momenta ir visa laika atsiranda norinciu ismesti koki nors stereotipini teigini :lol:

Kaip kad mokina jau mokykloje variklio galingumas priklauso nuo sukimo momento ir apsisukimu skaicius. Dyzelio apsukos mazesnes, bet sukimo momentas didesnis, atitinkamai ir ju greiciu dezes sukonstruotos kitokios, kad dali sukimo momento transformuotu i apsisukimus. Ramiai ziurite i sumini masinos galinguma (kw) ir galite zinoti kaip ji greiteja... Tiesiog dyzeliui norint pasiekti max galinguma nereikia laikyti aukstu apsuku, todel jis labiau tinkamas tempti priekaba su kateriu, keturraciu ar kempingo nameliu :lol:
Ir sarasand nekritikuok labai dyzelio, ypac V6 jie gerokai tolygiau paskirsto savo sukimo momenta, nei tarkime 4 cilindru benzinas 8)
9-5 Aero Griffin MY2009
Petras
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2006 Sau 20, 16:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Petras » 2009 Bir 04, 13:02

NG.900S.coupe/2.0/MY/95
9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2009 Bir 04, 13:14

Sunku kazka is fotkes pasakyti. MY2008 irgi gerai atrodo foto, bet tikroveje plastmases tokios idomios sudetos :-)

Bet siaip tai uzskaitau. Kuo maziau panasu i audi ar BMW televizoriu parduotuves vaizda - tuo geriau.

Man idomiau, kas po kapotu.
Volvo v70 MY2011 (D5)

Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Standartinė utah » 2009 Bir 04, 13:18

Kaina bus manau >150k lt :?
9-5 2,3t MY02
Petras
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2006 Sau 20, 16:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Petras » 2009 Bir 04, 13:25

utah rašė:Kaina bus manau >150k lt :?


Šiaip tai manau, kad tikrai nebus 150k lt. Jiems reikia promo modelio su promo kaina, kad labiau įsitvirtinti į ta auto segmentą, į kurį bando įtaikyti. Na nebent koks absoliučiai VIP'inis, riboto skaičiaus, Aero.
NG.900S.coupe/2.0/MY/95

9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Standartinė utah » 2009 Bir 04, 13:34

tikekimes, kad kainos isliks tokio pat santykio kaip ir ligi siol
9-5 2,3t MY02
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2009 Bir 04, 13:50

As tikrai manau, kad kainos nebus 150k LTL.
Dabartinis Aero beveik su viskuo isskyrus nav - ~120k.
Siaip manau kainos turetu but panasios i insignia.

Beje, ne i tema, bet kai pirkom 9-3 MY2008 - jo kaina buvo geresne nei analogiskos Vectros.
Volvo v70 MY2011 (D5)

Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Petras
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2006 Sau 20, 16:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Petras » 2009 Bir 04, 14:03

108 rašė:As tikrai manau, kad kainos nebus 150k LTL.
Dabartinis Aero beveik su viskuo isskyrus nav - ~120k.
Siaip manau kainos turetu but panasios i insignia.

Beje, ne i tema, bet kai pirkom 9-3 MY2008 - jo kaina buvo geresne nei analogiskos Vectros.


Na matai paskutinė "Vectra" o dabar ir "Insignia" kaip ir bando įtaikyti į 9-5-o segmentą. :roll:
NG.900S.coupe/2.0/MY/95

9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2009 Bir 04, 14:13

Nu del insignia gal ir sutinku, visgi kokybinis suolis nuo vectros.
Bet del vectros - niekad nebuciau pagalvojes, kad konkurentas 9-5am
Volvo v70 MY2011 (D5)

Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Petras
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2006 Sau 20, 16:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Petras » 2009 Bir 04, 14:51

108 rašė:Nu del insignia gal ir sutinku, visgi kokybinis suolis nuo vectros.
Bet del vectros - niekad nebuciau pagalvojes, kad konkurentas 9-5am


Na aš kalbu apie mašinos dydžio (klasės) segmentavimą, tik pamiršau tos segmentacijos tikslų kodavimą. Opel'io su Saab'u jokiu būdų nelyginu. :lol:
Na tarkim "Mercedes-Benz" modelių klasifikavimo pavyzdžiu šnekant Saab 9-5 atitinka E klasę, tai į tą pačią klasę taikosi ir aukščiau išvardintos Opel'io markės. ;) Nežinau ar aiškiai čia parašiau? ;)
NG.900S.coupe/2.0/MY/95

9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2009 Bir 04, 15:05

Aiskiai.
Man ir paciam amzinai pinasi mintys su ta segmentacija.

Beda ta, kad cia tarsi tarpiniai modeliai gaunasi. As skirstau taip - Compact klase pas opeli yra Astra. Saabas tokio neturi. Tada eina vidutine klase - vectra ir 9-3. O tada kaip as vadinu didelis auto (Omega ir 9-5). Kadangi opelis omega uzlenke, tai dabar su insignia bando padengti abi klases.

Aiskiausia segmentacija tai pas didelius gamintojus, pvz a3 compact, a4 - vidutinis, a6 didelis, a8 limuzinas.

Beje, as pries opeli kaipo toki visai nenusiteikes. Mano pirma nauja auto buvo Astra 1.7dti 2002 metu ir tai buvo vienintelis is mano nauju auto, kuris iki 75kkm ne karto nesugedo. Puikus auto buvo, nors ir su bugniniais stabdziais gale :-)
Volvo v70 MY2011 (D5)

Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Petras
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2006 Sau 20, 16:16
Miestas: Vilnius

Standartinė Petras » 2009 Bir 04, 15:14

108 rašė:Aiskiai.
Man ir paciam amzinai pinasi mintys su ta segmentacija.

Beda ta, kad cia tarsi tarpiniai modeliai gaunasi. As skirstau taip - Compact klase pas opeli yra Astra. Saabas tokio neturi. Tada eina vidutine klase - vectra ir 9-3. O tada kaip as vadinu didelis auto (Omega ir 9-5). Kadangi opelis omega uzlenke, tai dabar su insignia bando padengti abi klases.

Aiskiausia segmentacija tai pas didelius gamintojus, pvz a3 compact, a4 - vidutinis, a6 didelis, a8 limuzinas.

Beje, as pries opeli kaipo toki visai nenusiteikes. Mano pirma nauja auto buvo Astra 1.7dti 2002 metu ir tai buvo vienintelis is mano nauju auto, kuris iki 75kkm ne karto nesugedo. Puikus auto buvo, nors ir su bugniniais stabdziais gale :-)


Jo, tos senosios "Astros" yra etaloninis Compact klasės pavyzdys. Į vadovėlius ją dėt ir vaikams rodyt tokį. :)

O paskutinė "Vectra" ir "Insignia" man visiška mistika, jei kalbama apie priskyrimą vienai ar kitai klasei. :)
NG.900S.coupe/2.0/MY/95

9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių