Bet tai ir bus ,tik dyzelio sukimo momentas,o ne tikras benzininis.108 rašė:kaip manot, koks galetu sukimo momentas pas 2.9 dyzeli but? 450-500?
MY 2009 9-5
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Kas is to didelio sukimo momento jei prie 2000 aps/min jis jau pradeda smigti zemyn
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
sarasand rašė:Kas is to didelio sukimo momento jei prie 2000 aps/min jis jau pradeda smigti zemyn
kazkaip vis islenda ta diskusija apie dideli dyzelio sukimo momenta ir visa laika atsiranda norinciu ismesti koki nors stereotipini teigini
Kaip kad mokina jau mokykloje variklio galingumas priklauso nuo sukimo momento ir apsisukimu skaicius. Dyzelio apsukos mazesnes, bet sukimo momentas didesnis, atitinkamai ir ju greiciu dezes sukonstruotos kitokios, kad dali sukimo momento transformuotu i apsisukimus. Ramiai ziurite i sumini masinos galinguma (kw) ir galite zinoti kaip ji greiteja... Tiesiog dyzeliui norint pasiekti max galinguma nereikia laikyti aukstu apsuku, todel jis labiau tinkamas tempti priekaba su kateriu, keturraciu ar kempingo nameliu
Ir sarasand nekritikuok labai dyzelio, ypac V6 jie gerokai tolygiau paskirsto savo sukimo momenta, nei tarkime 4 cilindru benzinas
9-5 Aero Griffin MY2009
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2006 Sau 20, 16:16
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2006 Sau 20, 16:16
- Miestas: Vilnius
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2006 Sau 20, 16:16
- Miestas: Vilnius
108 rašė:As tikrai manau, kad kainos nebus 150k LTL.
Dabartinis Aero beveik su viskuo isskyrus nav - ~120k.
Siaip manau kainos turetu but panasios i insignia.
Beje, ne i tema, bet kai pirkom 9-3 MY2008 - jo kaina buvo geresne nei analogiskos Vectros.
Na matai paskutinė "Vectra" o dabar ir "Insignia" kaip ir bando įtaikyti į 9-5-o segmentą.
NG.900S.coupe/2.0/MY/95
9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04
9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2006 Sau 20, 16:16
- Miestas: Vilnius
108 rašė:Nu del insignia gal ir sutinku, visgi kokybinis suolis nuo vectros.
Bet del vectros - niekad nebuciau pagalvojes, kad konkurentas 9-5am
Na aš kalbu apie mašinos dydžio (klasės) segmentavimą, tik pamiršau tos segmentacijos tikslų kodavimą. Opel'io su Saab'u jokiu būdų nelyginu.
Na tarkim "Mercedes-Benz" modelių klasifikavimo pavyzdžiu šnekant Saab 9-5 atitinka E klasę, tai į tą pačią klasę taikosi ir aukščiau išvardintos Opel'io markės. Nežinau ar aiškiai čia parašiau?
NG.900S.coupe/2.0/MY/95
9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04
9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
- Miestas: Vilnius
Aiskiai.
Man ir paciam amzinai pinasi mintys su ta segmentacija.
Beda ta, kad cia tarsi tarpiniai modeliai gaunasi. As skirstau taip - Compact klase pas opeli yra Astra. Saabas tokio neturi. Tada eina vidutine klase - vectra ir 9-3. O tada kaip as vadinu didelis auto (Omega ir 9-5). Kadangi opelis omega uzlenke, tai dabar su insignia bando padengti abi klases.
Aiskiausia segmentacija tai pas didelius gamintojus, pvz a3 compact, a4 - vidutinis, a6 didelis, a8 limuzinas.
Beje, as pries opeli kaipo toki visai nenusiteikes. Mano pirma nauja auto buvo Astra 1.7dti 2002 metu ir tai buvo vienintelis is mano nauju auto, kuris iki 75kkm ne karto nesugedo. Puikus auto buvo, nors ir su bugniniais stabdziais gale
Man ir paciam amzinai pinasi mintys su ta segmentacija.
Beda ta, kad cia tarsi tarpiniai modeliai gaunasi. As skirstau taip - Compact klase pas opeli yra Astra. Saabas tokio neturi. Tada eina vidutine klase - vectra ir 9-3. O tada kaip as vadinu didelis auto (Omega ir 9-5). Kadangi opelis omega uzlenke, tai dabar su insignia bando padengti abi klases.
Aiskiausia segmentacija tai pas didelius gamintojus, pvz a3 compact, a4 - vidutinis, a6 didelis, a8 limuzinas.
Beje, as pries opeli kaipo toki visai nenusiteikes. Mano pirma nauja auto buvo Astra 1.7dti 2002 metu ir tai buvo vienintelis is mano nauju auto, kuris iki 75kkm ne karto nesugedo. Puikus auto buvo, nors ir su bugniniais stabdziais gale
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2006 Sau 20, 16:16
- Miestas: Vilnius
108 rašė:Aiskiai.
Man ir paciam amzinai pinasi mintys su ta segmentacija.
Beda ta, kad cia tarsi tarpiniai modeliai gaunasi. As skirstau taip - Compact klase pas opeli yra Astra. Saabas tokio neturi. Tada eina vidutine klase - vectra ir 9-3. O tada kaip as vadinu didelis auto (Omega ir 9-5). Kadangi opelis omega uzlenke, tai dabar su insignia bando padengti abi klases.
Aiskiausia segmentacija tai pas didelius gamintojus, pvz a3 compact, a4 - vidutinis, a6 didelis, a8 limuzinas.
Beje, as pries opeli kaipo toki visai nenusiteikes. Mano pirma nauja auto buvo Astra 1.7dti 2002 metu ir tai buvo vienintelis is mano nauju auto, kuris iki 75kkm ne karto nesugedo. Puikus auto buvo, nors ir su bugniniais stabdziais gale
Jo, tos senosios "Astros" yra etaloninis Compact klasės pavyzdys. Į vadovėlius ją dėt ir vaikams rodyt tokį.
O paskutinė "Vectra" ir "Insignia" man visiška mistika, jei kalbama apie priskyrimą vienai ar kitai klasei.
NG.900S.coupe/2.0/MY/95
9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04
9-5/Arc/AT/2.3t/MY/04
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių