Puslapis 913

Parašytas: 2009 Lie 23, 21:15
Vytas
utah rašė:Silpniausias 147kW, jei ateityje ir nusipirkčiau, neišmaitinsiu :lol:
dyzeliu nemegstu



Autobild gi sako, kad bus 3 benzininiai matorai, silpniausias - 1.6 su 160 AG.

Parašytas: 2009 Lie 24, 01:26
Jay-M
Ten ta info wikipedia, daugiau nei metu senumo, neverta tiket :)

Parašytas: 2009 Lie 24, 08:05
ziopliai
Jay-M rašė:Ten ta info wikipedia, daugiau nei metu senumo, neverta tiket :)

taigi niekas ir nevercia tiketi, reikia izvelgti tendencijas :)
t.y. SAAB varikliai nebegali konkuruoti su konkurentu V6, V8 ir t.t. varikliais (tiek benzininiais, tiek dyzeliais) ir akivaizdu, kad galingiausiu varikliu gama bus gerokai praplesta

Parašytas: 2009 Lie 24, 12:15
Meshka
108 rašė:Nu man ten is fantastikos srities tie varikliai. 3.6biTurbo - Aero ir 4.6biTurbo Griffin..

jei bent viena toki idetu, pirkciau nei jei ir be spidometro butu tas saabas.

man baisiausia, kad uzlaus kainas ir i limita netilpsiu :-)


Anot www.gazas.lt naujojo petako kaina gali būti apie 120 kLt. :roll:

Parašytas: 2009 Lie 24, 12:24
utah
tai dar normaliai jei komplektacija tokia kaip nuotraukuose :lol:
zinoma cia bus bazinio modelio kaina (linear-plikas)

Parašytas: 2009 Lie 24, 12:34
108
nu tai va tas mane ir isgasdino.
Nes maniskis kainavo lygiai 120k, o tai yra Aero, universalas, su papildoma iranga (kebulo lygio palaikymas, slegio davikliai, kroviniu tinkleliai, zieminiai ratai).

Nes jei plikas kainuos 120k (ty atitinka A6 ir BMW5 kainyna) - vadinasi Aero kainuos kiek? 160-180k?

Parašytas: 2009 Lie 24, 14:09
Danis
108 rašė:nu tai va tas mane ir isgasdino.
Nes maniskis kainavo lygiai 120k, o tai yra Aero, universalas, su papildoma iranga (kebulo lygio palaikymas, slegio davikliai, kroviniu tinkleliai, zieminiai ratai).

Nes jei plikas kainuos 120k (ty atitinka A6 ir BMW5 kainyna) - vadinasi Aero kainuos kiek? 160-180k?

Persiprašau, kas tai yra "kėbulo lygio palaikymas"? Kaip anas veikia praktiškai?

Parašytas: 2009 Lie 24, 18:09
108
pasikrovus ir 3 zmones i gala susodinus - galas ne taip nuseda, kaip kad automobilyje be tos sistemos...

Parašytas: 2009 Lie 24, 18:24
utah
bet savaime auto tampa kietesnis?

Parašytas: 2009 Lie 24, 19:07
108
nu kas keisciausia, kad ne. bent jau man - sedinciam priekyje.
aero ir taip kietas, gal cia del to.

anksciau esu turejes mazda6 ir avensi universalus ir esu nemazai vazinejes stipriai pasikroves - skirtumas vizgi jauciasi. saab'as neseda, neziuri kazkur i dausas vaziuodamas, plius visai kitas stabilumas.

Parašytas: 2009 Lie 26, 21:59
Danis
Būt įdomu sužinot kaip tatai išpildyta techniškai. Kažkokie reguliuojami amortizatoriai su davikliais reaguojančiais į tam tikrą kritinį svorį?..

Parašytas: 2009 Lie 27, 00:01
redb
Danis rašė:Būt įdomu sužinot kaip tatai išpildyta techniškai. Kažkokie reguliuojami amortizatoriai su davikliais reaguojančiais į tam tikrą kritinį svorį?..

manau butu panasiai kaip ir su zibinitu automatiniu reguliavimu. t.y. davikliai panasus i "giroskopus" ir nuo ju reguliuoja galine pakaba t.y. amortikus

Parašytas: 2009 Rgp 11, 19:41
aKa_Rio
Geros kokybes nuotraukeliu keletas. Labai graziai visi tie LED atrodo... http://www.worldcarfans.com/10907282073 ... n-high-res

Parašytas: 2009 Rgp 11, 20:18
gincevince
jei toks bus tai totalus :P
kazkokia muiline

Parašytas: 2009 Rgp 12, 09:34
Renatas
Bet ratlankiai tokie įdomus. Įdomu kaip jie atrodo besisukantis.
Tas užrašas TTiDketvirtame, :lol: betruksta dalybos ir dar kokio integralo. paskutiniu metu gamintojai pradėjo rašyti formules ant automobilių, matit tokia mada.