Puslapis 9 iš 13
Parašytas: 2009 Lie 23, 21:15
Vytas
utah rašė:Silpniausias 147kW, jei ateityje ir nusipirkčiau, neišmaitinsiu
dyzeliu nemegstu
Autobild gi sako, kad bus 3 benzininiai matorai, silpniausias - 1.6 su 160 AG.
Parašytas: 2009 Lie 24, 01:26
Jay-M
Ten ta info wikipedia, daugiau nei metu senumo, neverta tiket
Parašytas: 2009 Lie 24, 08:05
ziopliai
Jay-M rašė:Ten ta info wikipedia, daugiau nei metu senumo, neverta tiket
taigi niekas ir nevercia tiketi, reikia izvelgti tendencijas
t.y. SAAB varikliai nebegali konkuruoti su konkurentu V6, V8 ir t.t. varikliais (tiek benzininiais, tiek dyzeliais) ir akivaizdu, kad galingiausiu varikliu gama bus gerokai praplesta
Parašytas: 2009 Lie 24, 12:15
Meshka
108 rašė:Nu man ten is fantastikos srities tie varikliai. 3.6biTurbo - Aero ir 4.6biTurbo Griffin..
jei bent viena toki idetu, pirkciau nei jei ir be spidometro butu tas saabas.
man baisiausia, kad uzlaus kainas ir i limita netilpsiu
Anot
www.gazas.lt naujojo petako kaina gali būti apie 120 kLt.
Parašytas: 2009 Lie 24, 12:24
utah
tai dar normaliai jei komplektacija tokia kaip nuotraukuose
zinoma cia bus bazinio modelio kaina (linear-plikas)
Parašytas: 2009 Lie 24, 12:34
108
nu tai va tas mane ir isgasdino.
Nes maniskis kainavo lygiai 120k, o tai yra Aero, universalas, su papildoma iranga (kebulo lygio palaikymas, slegio davikliai, kroviniu tinkleliai, zieminiai ratai).
Nes jei plikas kainuos 120k (ty atitinka A6 ir BMW5 kainyna) - vadinasi Aero kainuos kiek? 160-180k?
Parašytas: 2009 Lie 24, 14:09
Danis
108 rašė:nu tai va tas mane ir isgasdino.
Nes maniskis kainavo lygiai 120k, o tai yra Aero, universalas, su papildoma iranga (kebulo lygio palaikymas, slegio davikliai, kroviniu tinkleliai, zieminiai ratai).
Nes jei plikas kainuos 120k (ty atitinka A6 ir BMW5 kainyna) - vadinasi Aero kainuos kiek? 160-180k?
Persiprašau, kas tai yra "kėbulo lygio palaikymas"? Kaip anas veikia praktiškai?
Parašytas: 2009 Lie 24, 18:09
108
pasikrovus ir 3 zmones i gala susodinus - galas ne taip nuseda, kaip kad automobilyje be tos sistemos...
Parašytas: 2009 Lie 24, 18:24
utah
bet savaime auto tampa kietesnis?
Parašytas: 2009 Lie 24, 19:07
108
nu kas keisciausia, kad ne. bent jau man - sedinciam priekyje.
aero ir taip kietas, gal cia del to.
anksciau esu turejes mazda6 ir avensi universalus ir esu nemazai vazinejes stipriai pasikroves - skirtumas vizgi jauciasi. saab'as neseda, neziuri kazkur i dausas vaziuodamas, plius visai kitas stabilumas.
Parašytas: 2009 Lie 26, 21:59
Danis
Būt įdomu sužinot kaip tatai išpildyta techniškai. Kažkokie reguliuojami amortizatoriai su davikliais reaguojančiais į tam tikrą kritinį svorį?..
Parašytas: 2009 Lie 27, 00:01
redb
Danis rašė:Būt įdomu sužinot kaip tatai išpildyta techniškai. Kažkokie reguliuojami amortizatoriai su davikliais reaguojančiais į tam tikrą kritinį svorį?..
manau butu panasiai kaip ir su zibinitu automatiniu reguliavimu. t.y. davikliai panasus i "giroskopus" ir nuo ju reguliuoja galine pakaba t.y. amortikus
Parašytas: 2009 Rgp 11, 19:41
aKa_Rio
Geros kokybes nuotraukeliu keletas. Labai graziai visi tie LED atrodo...
http://www.worldcarfans.com/10907282073 ... n-high-res
Parašytas: 2009 Rgp 11, 20:18
gincevince
jei toks bus tai totalus
kazkokia muiline
Parašytas: 2009 Rgp 12, 09:34
Renatas
Bet ratlankiai tokie įdomus. Įdomu kaip jie atrodo besisukantis.
Tas užrašas TTiDketvirtame,
betruksta dalybos ir dar kokio integralo. paskutiniu metu gamintojai pradėjo rašyti formules ant automobilių, matit tokia mada.