Puslapis 17

GM'o vargas su Saab'u

Parašytas: 2009 Vas 03, 09:21
acidal
Ne visai naujiena, bet daugiau nagrinejama:
http://www.economist.com/business/displ ... 7&fsrc=rss

Parašytas: 2009 Vas 03, 11:31
108
:-)

But whereas BMWs became the default choice of striving young professionals in the 1990s, buying a Saab was a statement of eccentric individualism—something utterly alien to GM’s corporate culture.

Hm, as tai del AG ir Nm pirkau, siaip jau.

Parašytas: 2009 Vas 03, 16:18
WYSIWYG
108 rašė::-)

But whereas BMWs became the default choice of striving young professionals in the 1990s, buying a Saab was a statement of eccentric individualism—something utterly alien to GM’s corporate culture.

Hm, as tai del AG ir Nm pirkau, siaip jau.


Tai reiškia, straipsnyje ne apie Jus šnekama... O pvz., apie mane.

Beje, pritariu straipsnyje išsakyta minčiai, kad su SAAB modernizavimu GM nei naujų pirkėjų negavo, nei seniems įtiko. Labai taikliai pastebėta.

Parašytas: 2009 Vas 03, 16:41
108
Na taip, prisipazinsiu, kad etikete 'individualistas' tinka ir man tam tikriais atvejais. Ekscentrikas - nezinau tiesa sakant ka siais laikais galima vadinti ekscentriku, gal but ta, kuris eina miegoti 21.30? Tada tai man tinka :-)

Kita vertus kaip bebutu, bet technines savybes uz tam tikra kainos vieneta man matyt ir toliau isliks kriterijumi renkantis auto.

Parašytas: 2009 Vas 03, 17:32
Atoms
Čia gerai:)

GM constantly tried to force its often stodgily conventional engineering on Saab in an effort to save money, while Saab, just as stubbornly, attempted to preserve what was different about its cars, such as putting the ignition on the floor by the gearbox.

Parašytas: 2009 Vas 03, 17:48
Snatch
Nu tas tai taip, bet kiek GM gėrio sunaikino būtų visai įdomu "suskaičiuoti".

Parašytas: 2009 Vas 05, 15:46
108
o what's wrong su uzvedimu apacioje. Labai patogu, nereikia rankos issinarinti kisant ja kazkur ten uz vairo...

Tomašas rašė:Čia gerai:)

GM constantly tried to force its often stodgily conventional engineering on Saab in an effort to save money, while Saab, just as stubbornly, attempted to preserve what was different about its cars, such as putting the ignition on the floor by the gearbox.

Parašytas: 2009 Vas 05, 16:24
Snatch
108 rašė:o what's wrong su uzvedimu apacioje. Labai patogu, nereikia rankos issinarinti kisant ja kazkur ten uz vairo...

Brangiau negu įprasta.

Parašytas: 2009 Vas 05, 17:34
108
na taip, tas tai tiesa.
man nesuprantamos saabu kainos, bent jau lietuvoj. uz 120k gauni 260 arkliu su viskuo, kai uz kokia silke turi moketi 140k ir gauni 2.0 litru dyzeli...

Parašytas: 2009 Vas 05, 19:18
Atoms
Snatch rašė:
108 rašė:o what's wrong su uzvedimu apacioje. Labai patogu, nereikia rankos issinarinti kisant ja kazkur ten uz vairo...

Brangiau negu įprasta.


Bet iš kitos pusės atlieka dvigubą funkciją - dar gi ir greičių dėžės užraktas. Bet kokiu atveju šitą dalyką iškart užskaičiau:)

Parašytas: 2009 Vas 06, 11:51
Snatch
btw - Banglas paliko BMW. http://www.objectifiedfilm.com/

Parašytas: 2009 Vas 16, 17:06
aeropilot

Parašytas: 2009 Vas 17, 14:08
108
http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=e3 ... 9a9f9d5b30


Nu idomu, kuom cia baigsis.

Seimoj turim 9-3 MY2008, kuri reikes po 2 metu nuo dabar arba ispirkti (uz 40k) arba atiduoti atgal lizingui. Tikiuosi iki to laiko issispres kas nos.

Parašytas: 2009 Vas 17, 16:47
acidal
108 rašė:http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=e3506919-92fb-4ed5-90bb-ed9a9f9d5b30


Nu idomu, kuom cia baigsis.

Seimoj turim 9-3 MY2008, kuri reikes po 2 metu nuo dabar arba ispirkti (uz 40k) arba atiduoti atgal lizingui. Tikiuosi iki to laiko issispres kas nos.


detaliau (eng)
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid= ... DIzIHZvYXw

Parašytas: 2009 Vas 18, 12:53
108