Puslapis 35

Parašytas: 2009 Bir 16, 15:25
sabusa
Snatch rašė:ir tą, kad tamstai, kaip kompetetingam, reiktų savo teiginius pagrįst, nes man irgi praeitą vasarą iš Trollhatano parvežė nuogastavimų, kad dabartinius "lėktuvus" darinkinėja vokietijos darbininkija opelio gamyklose.


Pačiam kaip daug žinančiam šioje srityje, turėtumei puikiai atsiminti, kad prieš keletą metų buvo rimtos kalbos saab gamybą perkelti į vokietiją, į vieną iš opelio gamyklų. Likusioje saab gamykloje trolhatene paleisti visu pajėgumu cadilakų surinkimą. Tikslas buvo, kad saab įsitvirtintu vokietijoje, o cadilakas europoje. Tuomet kilo didelis švedų pasipiktinimas ir pasipriešinimas prieš tokius GM planus. Viskas buvo palikta po senovei, tik dadėjo cadilakų surinkimą šalia saabų. Kaip visi puikiai žinome cadilakas patyrė absoliučią fiasko su pardavimais europoje.

O dėl tam tikrų mazgų surinkimo ne saab gamykloje yra senai žinoma, kad greičių dėžės ateina pilnai surinktos iš vokiečių, kaip ir variklių blokai ir variklių galvos. Tokie dalykai neturėtu kelti kažkokios nuostabos gyvenant globalizacijos ir masinės gamybos laikais.

Parašytas: 2009 Bir 16, 17:53
Simas

Parašytas: 2009 Bir 16, 19:42
Snatch
2 sabusa - o va dabar prainformuoti busime ne tik mudu. :thumleft:

Parašytas: 2009 Bir 19, 08:19
bokstas

Parašytas: 2009 Bir 24, 17:26
Edas
Labai geras straipsnis, na bent jau man labai patiko.
---> http://www.saabsunited.com/2009/06/saab ... m-era.html Manau visiška tiesa parašyta yra. :roll:

Parašytas: 2009 Bir 24, 22:09
Domas009
liux ! :)

Parašytas: 2009 Lie 10, 13:42
Edas
Saab - Koenigsegg ateities teorija. Sakyčiau gana įdomi.

Business Strategy

This approach appears to indicate that Koenigsegg apparently wishes to raise profile by:

1. Becoming 'the' prominent player of advanced engineering applied to volume production.
2. Use its core competencies as the catalyst of metamorphosis at SAAB
3. Use SAAB to access off-the-shelf, lower cost front-engined architectures (Epsilon 2 to broaden own product range - (vs Merc CLS, Maserati Quattroporte, Porsche Panamera, Aston Martin Rapide, Tesla Bluestar/Whitestar, Fisker[Quantum] Karma) -and use Delta platform for smaller footprint vehicles.
4. The creation of a fully fledged Engineering Consulting division for external client work
5. Providing opportunity for Koenigsegg to access Opel-Magna given technical origins
6. The opportunity for Koenigsegg's eco-developed GM-SAAB platforms to be offered for contract manufacturing purposes to 3rd party '21C' car companies that focus on brand and outsource all manufacturing and build.

Product Strategy

To critically take-control of product planning and implementation using adapted Epsilon2 platform (9-5), adapted Delta platform (9-3), thus able to focus on high-value systems improvement (eg powertrain, drivetrain, chassis, electrical) since low-value capital intensive BIW (Body) system already in place.

The marriage of small and large operations that are respectively advanced and conventional offers a new spectrum of possibilities:

1. The opportunity to leverage a supercar name for SAAB via cross-over branding ties.
2. Thus create a new premium/performance division for SAAB similar to Mercedes AMG, BMW M-Sport, FIAT Abarth et al
3. Possible 3 tier product orientations of: Base > Viggen (sport) / Griffen (lux) > Koenigsegg
4. This would theoretically enable stretch beyond the current credibility constrained price ladder so reaching into BMW, Audi and Merc buyer territory.

Design Strategy

1. To gain greater cross-range aesthetic cohesion which has been lost.
2. Presently the SAAB styling cue palette is overlayed onto less than optimal body dimensions, proportions and forms).
3. Maximise the opportunity to regain the conceptual purity of Sixten Sason's design language sympathetic to aero and modernist functionality.
4. (As re-layed by the reference-point created by the 'Aero X' concept).
5. 'this will be a prime element of SAAB's rebound and so the upcoming vehicles (9-5, 9-3, 9-4X etc) together espouse a 'clean cohesiveness'.

Parašytas: 2009 Rgp 18, 12:52
108

Parašytas: 2009 Rgs 09, 11:58
ziopliai
kai GM turejo SAAB, daug kam nepatiko, idomu kas butu jeigu butu ir bent jau i dalininkus ieitu kinieciai
http://auto.mail.ru/article.html?id=29590

Parašytas: 2009 Rgs 09, 14:51
Audriss99

Parašytas: 2009 Rgs 09, 15:30
Snatch
ziopliai rašė:kai GM turejo SAAB, daug kam nepatiko, idomu kas butu jeigu butu ir bent jau i dalininkus ieitu kinieciai
http://auto.mail.ru/article.html?id=29590

Panašu, kad SAAB gali būti gaminami Lietuvoje... http://www.saabsunited.com/2009/09/abou ... -baic.html

Parašytas: 2009 Rgs 09, 16:38
Vytas
Panašu, kad SAAB gali būti gaminami Lietuvoje... http://www.saabsunited.com/2009/09/abou ... -baic.html[/quote]




Taip taip, turbut Alytuj, vietoj saldytuvu :lol:

Parašytas: 2009 Rgs 09, 16:49
utah
Volvo nusipirkę kiniečiai irgi dairosi Lietuvoje :)
jei nesurinkinės, tai bent sandėliuos :)

Parašytas: 2009 Rgs 09, 19:29
aurissan
Vytas rašė:Taip taip, turbut Alytuj, vietoj saldytuvu :lol:

Nu va, kiekvieną rytą pro langą matysiu gamyklą ne "SNAIGĖ", o "SAAB"- ant geros dienos 8)

Parašytas: 2009 Rgs 10, 07:39
domas.j
Vytas rašė:Panašu, kad SAAB gali būti gaminami Lietuvoje... http://www.saabsunited.com/2009/09/abou ... -baic.html





Taip taip, turbut Alytuj, vietoj saldytuvu :lol:[/quote]
neatsidaro puslapis :roll: