Puslapis 45

Parašytas: 2009 Rgs 10, 07:44
Renatas
Šiaip Alytuje atrodo kalbama apie autobusų surinkimą....

Parašytas: 2009 Spa 26, 13:28
ALDU

Parašytas: 2009 Spa 26, 14:07
aKa_Rio
ALDU rašė:Negi ir čia be rusų neapsėjo? ;)
http://www.saabsunited.com/2009/10/koen ... eaked.html
Mane suintrigavo planau pagamint nauja saab 900 :-D

Parašytas: 2009 Spa 26, 14:47
sarasand
Pastebejau tendencija branginti automobilius, tikiuosi kils ne tik kaina ;)

Parašytas: 2009 Spa 26, 17:26
108
Ai, cia gali buti tipine strategija - nerandi nisos - taikyk i premium branda...

Gaila.

Saab'as man visada buvo anti_premium brandas, isryskintas performance uz gera kainos-kokybes santyki. Kam imti A6/BMW 5 su 2L dyzeliu, jei gali Aero? O dabar jei kainos susilygins - o panasu, kad taip ir bus - Aero speju kainuos 180k minimum - nebebus aiskaus Saab pranasumo pries kitus premiumus.

Nu matysim.

Parašytas: 2009 Spa 26, 17:40
Pylenskis
Saab nei Audi nei i BMW negali per daug lygiuotis kol kas.
Audi galingiems modeliams turi Quatro, BMW seip gala varoma.
Sen dabar tarkim ir tas mano Aero su 250 Ag is vietos smagiai nesustartuosi kasasi ratai plesia vaira is ranku. Ir jei SAAB sitas sportiniu auto gamintojas padarus galinius varancius tai sabas jau tikria high performance, o dabar nelabai kaip :)
Na [pagalvojus kad svedams ten daug sniego su galu varomu neprisivazinesi, bet X pavara galejo buti ant AERO, butu zveris :)

Parašytas: 2009 Spa 26, 20:38
aurissan
Pylenskis rašė: ... Ir jei SAAB sitas sportiniu auto gamintojas padarus galinius varancius tai sabas jau tikria high performance, o dabar nelabai kaip :) ...

Kuo, Tamsta, nepatenkintas? :-D Šiaip perdavimą vedant į galinius ratus, didėja galios nuostoliai, o kad ratai kasasi tai ar tik neišjungta "kažkokia" sistema? Aš nelinkėčiau SAAB'ams plėstis iki "su galu varomais modeliais", O ant AERO, tai pritarčiau dėl X pavaros :thumright:

Parašytas: 2009 Spa 26, 20:53
Pylenskis
Visos sistemos vekia :) as saabu patenkintas, kol kas viskas su juo gerai, tik siek tiek pasiilgstu RWD, nes pries tai du buve auto buvo su rwd, tai visai kitas vairavimas, daugiau "drivo" :)

O 350 Nm ir priekiniai varomi nera gerai, bukim biedni bet teisingi :)
Tokiai galiai reikia arba 4x4 arba RWD,

saabo nepeikiu, neapmetykit plytomis :)

Parašytas: 2009 Spa 26, 21:09
108
Na ant naujo Aero bus AWD...bet labai ivairus techniniai duomenys kol kas skelbiami. Pvz 350Ag ir ~7 sec iki 100. (Dabartinis Aero sedanas su 260 ag su FWD irgi per tiek pat).

O as jau ismokau su saviskiu dorotis. Reikia spaust antra pavara - maziau ratai kasis :-)

Parašytas: 2009 Spa 26, 23:25
trulikas
kiek zinau, tai visu ratu varoma sistema per mova padaryta, o tai nera super geras dalykas :roll:

Parašytas: 2009 Spa 27, 08:54
Perkūnas
Pylenskis rašė:Saab nei Audi nei i BMW negali per daug lygiuotis kol kas.
Audi galingiems modeliams turi Quatro, BMW seip gala varoma.
Sen dabar tarkim ir tas mano Aero su 250 Ag is vietos smagiai nesustartuosi kasasi ratai plesia vaira is ranku. Ir jei SAAB sitas sportiniu auto gamintojas padarus galinius varancius tai sabas jau tikria high performance, o dabar nelabai kaip :)
Na [pagalvojus kad svedams ten daug sniego su galu varomu neprisivazinesi, bet X pavara galejo buti ant AERO, butu zveris :)
Nemanau,kad ir lygiavosi kada nors.Ir manau,kad niekada nesusilygiuos,nes nebus masinis pirkimo produktas.Kas del AWD,tai BMW turi Xdrive (turbut jau pazangesne uz quattro),o SAABas - X.Tokio,kaip po saabo su galiniais varomais,neisivaizduoju,nes toks niekada ir nebuvo.
O sniegas ir priekiniai vedami - geriau jama,tai eilinis mitas.Esme - geros padangos ir veikiancios papildomos sistemos.

Parašytas: 2009 Spa 27, 10:01
Pylenskis
del geriau jama priekiniai ziema tai tiesa, ne tik mitas, ypac jei gyveni ant kalno :) ir kur nera normaliai kaip isigazuoti, tai tada ir pasireiskia galo varomo minusas, nes jis lengvas, ir jokios sistemos nepades :)
o tada kai jai visa seima su FWD uzvaziavo tada dar imi papildomai kastuva ir zvyro :)

Parašytas: 2009 Spa 27, 10:41
aurissan
Dėl pravažumo abejoju ar taip jau gerai tas galas, gi lengvas jis, ne taip kaip ant priekio. Tarkim drag'intų FWD su RWD aišku nevertinant perdavimo nuostolių didėjimo RWD atvažiuotų greičiau (masės centras nuo kinetinės energijos pasislenka galo link). Bet ant šlapios dangos prapuolimas! (masės centras nepakankamai pasislinkęs į galą, dėl mažos padangų trinties nepakankamo kin. energijos postūmio, todėl jis ir lieka lengvesnis) žodžiu- "užsikas".
O dėl galios nuostolių koeficiento: FWD- 0,91 ; RWD- 0,87. Tai praktiškai su ta pačia variklio galia, gal ir FWD pasiektų finišą pirmas.
P.S. Bet jei AERO atsirastų su visais varomais, tai ir važiuoklė paaukštės :?

Parašytas: 2009 Spa 27, 10:54
Tomtomas
Davidson rašė:O sniegas ir priekiniai vedami - geriau jama,tai eilinis mitas.Esme - geros padangos ir veikiancios papildomos sistemos.


O jei jų nėra?

Parašytas: 2009 Spa 27, 10:54
108
cia offtopicas, bet as labai nudziugau, kad Legacy GT bus prekiaujama lietuvoj.