Dar tikrai ne viskas!!! (ex. Tai ka, viskas?)

Naujienos iš SAAB gamintojų
bokstas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 65
Užsiregistravo: 2007 Gru 09, 19:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė bokstas » 2010 Sau 27, 10:07

:cheers: :cheers: :cheers:
9-3 SE Coupe 2.0T '02
900 OG Cabrio
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Jazz'as
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 2007 Sau 10, 22:06
Miestas: Klaipeda
Contact:

Standartinė Jazz'as » 2010 Sau 27, 10:49

visi atsistoja ir pakelia taures.... :thumleft:
Gera Muzika gydo! Tikrai tikrai!!! (9-5, CNB 305)
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2010 Sau 27, 11:35

grifin up!!!!!
Paveikslėlis




Tai kada renkames su SAAB SAVED lipdukais? :lol:
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.
Mano foto albumas>>>
Vartotojo avataras
Andrej
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2009 Kov 18, 12:36
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Andrej » 2010 Sau 27, 12:46

Ir ta proga as pakeciau sankaba! :)
9000 cse anny
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Sau 27, 13:43

O mano aeras tuoj,tuoj greitesnis taps.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
rds
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 401
Užsiregistravo: 2008 Bir 25, 18:51
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė rds » 2010 Sau 27, 13:46

Dar šiek tiek, ir skrist pradės?
PARDUOTAS: Saab 9-5, 2.0t, MY01, SE Carlsson: EDB:165
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Sau 27, 14:10

rds rašė:Dar šiek tiek, ir skrist pradės?
Nu,tiesiai i menuli.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Edas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 157
Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Edas » 2010 Sau 27, 14:17

Bet kiek daug pesimistinių komentatorių visur, perskaičiau gazas.lt, delfi.lt atrodo negana to, kad SAAB'as buvo išgelbėtas jie vistiek mato visur tik agonijos išraiškas... Tai kam dar tą SAAB'ą pirko jeigu jisai vistiek žlugs? Kad darbo vietų neprarastų dar kelis mėnesiu švedai Trolhatane?
VOLVO 850 2.0 MY95
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Sau 27, 14:27

Bent pora metų (o gal ir ligiau) saabas dar tikrai veiks. Nemanau, kad GM sugebės greičiau įkurti savo nuosavą inžinerinės kūrybos padalinį ir atsijungti nuo Trolių slėnio.
e85
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Sau 27, 14:33

Mano nuomone,pirko,nes mato nemazai perspektyvu.Viena is ju,po kiek tai laiko perparduot.Kitas dalykas,Spykeriui reikalingas nuosavas variklis,o svedai tame reikale turi afigiena patirti.Ir ne tik varikliuose,bet ir kitose automobiliu kurimo technologijose.Del ko GM,taip ilgai laike "nuostolinga" branda ? O del to,kad svedukai kure,o visos technologijos buvo pritaikomos,itariu,visuose GM-o produktuose.Jauciu,kad gerai paknaisiojus,ta pati platforma,ar nebus svedu sukurta.O kai atejo krize,pardavimai juodai smuko,tada aisku,kam laikyt branda,kuris tik kuria.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
rds
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 401
Užsiregistravo: 2008 Bir 25, 18:51
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė rds » 2010 Sau 27, 14:41

O man tai atrodo, kad SAAB turėtų atsigaut. Bent jau į minusą nesmigt. Jei bus pritaikytos SAAb technologijos ir Spyker, kaip sporcar`ų gamintojos patirtis su ne visiškai masinėmis rinkos dalimis, galima tikėtis, kad bus išleistas SAAB su savo dvasia, išskirtinumu ir technologinėm naujienom, kaip tai buvo 8 dešimtmetyje. Gal ir kainuos brangiau, nei konkurentai, gal ir išvaizda nebus kaip Insignios, bet jei bus sukurtas saabiškas SAAB, atras pirkėją, kaip ir anksčiau atrasdavo.
PARDUOTAS: Saab 9-5, 2.0t, MY01, SE Carlsson: EDB:165

Paveikslėlis
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2010 Sau 27, 15:07

labai teisingi Davidson pamastymai.
Kittciokas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 128
Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:10
Miestas: Utena

Standartinė Kittciokas » 2010 Sau 27, 15:21

Esu skaites, kad visu prie Epsilon (ir pirmos ir antros (Vectra ir Insignia)) platformos darbuotoju 80% sudare SAAB inzinieriai is Svedijos. Nenuostabu, kad Opel kokybe auga. Be to ar anksciau buvo turbininiu Opel'iu? Tikrai nepamenu. O ir ta pati keturiu ratu varoma sistema Opel Insignijoj, bei Buick Regal'e, tai yra SAAB kartu su Haldex sukurta ir pirma karta panaudota SAAB 9-3 Turbo X, 9-3 (nuo 2009 man atrodo) veliau Opel Insignia ir galiausiai naujame SAAB 9-5. O ta Haldex sistema yra pati pazangiausia tarp visu dabartiniu 4 ratu varomu sistemu.

XWD, an acronym for Cross-Wheel Drive, is an advanced all-wheel drive system designed by Haldex in partnership with Saab[1]. Also known as Haldex Generation 4, it is an intelligent permanent all-wheel drive system that can pre-emptively and continuously change torque distribution before wheel slip occurs.
Saab Turbo X, the launch vehicle for Saab XWD

To achieve optimum take-off performance, Saab XWD is capable of completely locking the front and rear axles, but can also adapt as little as 4% of torque to the rear wheels during highway cruising, thus maximizing fuel economy. To ensure immediate traction, torque distribution can be transferred to the wheel with the most grip in fractions of a second, and using the two couplings the XWD system can send 85% of available torque to a single rear wheel.

An ECU continuously collects various data from the car's onboard systems, and in conjunction with the ESP, ABS and TCS calculates the most optimal torque distribution in the driveline.

The XWD system first debuted on the 2008 limited edition Saab Turbo X, equipped with an electronically controlled limited slip differential (eLSD) and was gradually made available through the rest of the 9-3 for the 2009 model year (in sedan and combi body styles). XWD will be the standard drivetrain for the new generation Saab 9-5, expected as a 2010 model year vehicle and will also underpin Saab's upcoming cross-over utility vehicle, the 2011 Saab 9-4X, as well as the Saab 9-3X, an off-road modification of the 9-3 SportCombi.

While the Haldex Generation 4 system will be made available to other automobile manufacturers starting 2009, the XWD moniker is a trademark owned by Saab Automobile AB, and thus cannot be used by any other make.[2]

Saltinis: http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_XWD

The new Haldex system is an improvement on older iterations. Its characteristics are more like those of some of the Japanese manufactures such as Nissan or Mitsubishi than it is like the European Audi Quattro system. While the Haldex 4.0's integration into the Saab vehicles puts it into a front-wheel drive based platform it will be interesting to see if that won't be too much of a hindrance on performance. The Mitsubishi Lancer Evolution has been very successful despite its front-wheel drive base. It would be wonderful to see a Saab Turbo X get thrown in the X-Games Rally ring with all the Subraru WRX STIs or hit the tarmac in Time Attack against all the usual Evos. Until then, the most XWD action we get to see comes from a Saab hosted test drive event. Check out the embedded video below.

Saltinis: http://www.autoblog.com/2007/11/30/saab ... -up-close/

http://www.youtube.com/watch?v=Q0ckv3fb ... _embedded#

SAAB pakele OPEL kokybę, o OPEL sužlugdė SAAB (GM žaidimai):
Pasižiūrėkim ką OPEL inžinieriai sukūrė (tiksliau nesukure) ir panaudojo OPEL'iuose -

Engine Management - sukūrė SAAB
Fuel Injection - sukūrė SAAB
Fuel Management - sukūrė SAAB
Eco-Tec - Pavadinima suteikė GM. Sukūrė SAAB
Turbo Engineering - Šitą ir patys žinote, kad sukūrė SAAB.
Crash Protection - sukūrė SAAB
Active Safety Systems - sukūrė SAAB
Optical Bus systems - sukūrė SAAB
Direct Injection - sukūrė SAAB
e85 - sukūrė SAAB
AWD with eLSD - sukūrė SAAB

Susidarykit vaizdą.

Antony Lo atėjo kartu su Michael Mauer iš Mercedes. Mauer sukūrė 9-X ir 9-3 konceptus. GM tėkštelėjo 9-X priekį ant MCE 9-5. Brian Nesbitt pertvarkė dabartini 9-3 kuris yra sukurtas pagal Antony Lo Aero-X konceptą.

Tikėkit kuo norit. Galite priimti GM/OPEL's -žiniasklaidą tokią, kokią jie pateikia. Arba jūs galite pasidomėti giliau. Epsilon II buvo 80% sukurtas SAAB komandos kuri buvo paimta iš Švedijos. Taip taip jie gali buti ne visi švedai, kai dirbo su GM. Tačiau jie nebuvo Opel inžinieriai. Ši informacija gauta iš GM darbuotojo, kuris užima tikrai aukštas pareigas.

(išversta iš anglų kalbos, tai ne mano duomenys)
SAAB 9-3 ARC 2003-07 2.0L-TURBO (210HP (154kW))
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2010 Sau 27, 15:28

As tai asmeniskai didziausia beda izvelgiu naujam 9-5am modely.

Zinant kad jis buvo sukurtas butent kai imone buvo pardavinejama - likviduojama - galima tiketis, kad pirkejai is pradziu nenores jo pirkti, nores isitikinti kokia kokybe, patikimimas.

Kitas dalykas - daug kas priklausys nuo 9-5 kainos. Jei bus panasi kaip A6 BMW5 - tada tikrai imonei gresia dar viena krize. Varikliu pasirinkimas labai liudnas, dyzeliu megejams (o tokiu europoj - daug) nera ka rinktis.

Saabui verkiant reikia leisti SUV'a ir 9-1. Nes konkuruoti premium klaseje, ypac siais laikais - beveik nera galimybiu.
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Kittciokas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 128
Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:10
Miestas: Utena

Standartinė Kittciokas » 2010 Sau 27, 15:33

108 rašė:As tai asmeniskai didziausia beda izvelgiu naujam 9-5am modely.

Zinant kad jis buvo sukurtas butent kai imone buvo pardavinejama - likviduojama - galima tiketis, kad pirkejai is pradziu nenores jo pirkti, nores isitikinti kokia kokybe, patikimimas.

Kitas dalykas - daug kas priklausys nuo 9-5 kainos. Jei bus panasi kaip A6 BMW5 - tada tikrai imonei gresia dar viena krize. Varikliu pasirinkimas labai liudnas, dyzeliu megejams (o tokiu europoj - daug) nera ka rinktis.

Saabui verkiant reikia leisti SUV'a ir 9-1. Nes konkuruoti premium klaseje, ypac siais laikais - beveik nera galimybiu.


SUV'a SAAB isleisti turetu per metus, jau yra pagaminti ~150 9-4X Meksikoje, pagrinde testavimams, saugumo testams, parodoms, taigi jis jau netoli gamybos. Spyker sake, kad 9-1 kurimui reiketu papildomu investiciju, taigi kolkas planuose nera. Taciau jie planuoja isleisti Aero X i masine gamyba, bet mazu kiekiu. Tiesa, as irgi pritariu, kad po SUV jie turetu orientuotis i 9-X, bei naujo 9-3 gamyba. 9-X (Arba 9-1) ir 9-3 butu patys perkamiausi. Ir man labai patinka 9-X konceptai, tiek 9-X BioHybrid, tiek 9-X Air kabrioletas. Jie turetu buti gaminami ant Delta (Astra) platformos. Ir tikrai butu labai sekmingas modelis, jeigu labai nuo koncepcijos neatitoltu (savaime suprantama tokio mandro salono ir video-veidrodeliu atsisakyti reiktu). Visdar tikiuosi, kad Spyker ras pinigu 9-X arba 9-1 kurimui :) Ir jei iki ju pasirodymo ekonomine situacija pageretu, tikrai rimtai pagalvociau apie 9-X isigijima, nes man jis labai grazus, isskirtinis, futuristinis, kompktiskas, stilingas, jaunatviskas ir funkcionalus pasirode ;) Tikrai butu lyderis savo klaseje :)
SAAB 9-3 ARC 2003-07 2.0L-TURBO (210HP (154kW))

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 39 ir 0 svečių