As tai draugauju su savo LH-ais (dvi sistemos turiu '85 ir '87, abidvi kaip laikrodziai), Lukas irgi dirbo normaliai, retkarciais erzindavo tik "smart" laisvos eigos voztuvas (bet gal problema ir ne jame buvo, pries pardavima keiciant dangtelio tarpine, paaiskejo, kad kazkoks kreivarankis, buvo nepataikes paskirstimo "metkes"....) Aplamai apie originaliu SAABu problemas, esu tik girdejes is sono (pvz. atvaziavus i suvaziavima klasiku) arba skaites kur nors (pvz. kaip cia, klasikos temose). Praktiskai visi vakaru SAABai praejo per mano rankas, arba buvo mano akiratije, todel galeciau pareikst, kad pagrindine problema - "kreivas" eksploatavimas arba tokie patis aptarnavimas ir "remontas". Pati "gemoroiskiausia" kuro sistema - K-jet su koregavimu pagal atbulini signala (pas kuri jus ieskojot kompa prie keleivio kick paneles
). Pati geriausia LH 2.2 '85 (nors pas mane jinai gali but chip'uota, nes kazkaip nesitiki, kad stockiniam Bosch kompe, ant chip'o, kodas galetu buti uzrasytas ranka, tusinuku
). Bet visgi idomu kas gausis pas jus, aisku reikes papluset su programa ir t.t..
P.S. Ant nuotraukos variklis i 99-nta modeli, be vairo stiprintuvo.
900 '84 B202L "Trollsta": LP
G + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!