Kur parasyta, kad visos mano paminetos masinos ir mergina su britva "suvariau i krumus"? Rasiau, kad
spaust varikli jau reikejo ne vaikiskai. Visaip buvo, vienus visgi suvariau, kitiems bent nervus patampiau neatsilikdamas (bet buvau vistiek patenkintas, nes senukas dar turi parako, ir iki siol marke laiko, tuo labiau, kad tai nebuvo variklio riba).
Ir kas ten stebuklingo su Evo parametrais? Devintas Evo (tuometines vertes kazkur 20 000 Eur), T4, 1.4 bar, 280 AG, vienas didelis pliusas - 4WD, priklause tam paciam fastlap'sikui (nes vaziuoja jis ne tik ziede), buvom isvaziave velai vakare i viena pramonine gatve, su dviem sekundantais, du vaziavimai, Evo abu kart issiraudavo starte pusantro korpuso ir toliau ejom panasiai.... Trolis buvo surinktas is garaze rastu detaliu, su gatviniais (kasdieniniam naudojimui) nustatimais...
Del prabuksavimo: persistengus su varikliu, buksavo abu ratai (o ne vienas, saabai ne opeliai
) ir su trecia pavara ant sauso asfalto,... su ketvirta ir penkta pavara buksavo sankaba (tik neaisku, ar del savo galimybiu ribos, ar del to, kad metu jai buvo, kiek ir varikliui)... Veliau (jau ir mineto drago laiku) variklio nustatimai buvo paderinti (senas geras T3, apsiribota 0,8 bar, variklis buvo ne visai stock'inis, nors is stokiniu saabiniu detaliu), ratai praktiskai nebuksavo (jeigu neuzgazuot per daug ant starto), sankaba buvo ideta didesne (naudota,nuo 9000T), veliau pakeista i nauja stokine, nes irgi buvo su tarakonais (bet jau kitokiais).
Saabus jis (fastlap'sikas) mate ir taip, ten kur jam padedavo su Civiku (ir dabar padeda, ir ne tik su Civiku), kam jam dar karta rodyt? Ir jo nuomone apie saabus, bent po minetu dragu, nera jau tokia prasta, kaip kai kuriu cia a-lia saabistu
. O ir nera jis koks saliamonas, kad kazka vertint is paziuros, tai ir nesikisa kur jam nereikia... Tiesiog turi zmogus galimybes vaziuot ir vaziuoja, ir molodec, kad vaziuoja, o ne trinasi su kokiais "tuninginiais" tazikais, prie kokios Maximos, su kitais mažorikais
. O Civikas ziede, kaip Audi "ubage" drage, tiesiog paprasciausias variantas kazka paburt... Dabar ten konstruojamas 135i...
Apie pasitaikusius bemsus to be continued...