pabaiga

Klasikiniai SAAB
Mindala
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 79
Užsiregistravo: 2006 Geg 26, 10:25
Miestas: Vilnius

pabaiga

Standartinė Mindala » 2007 Rgp 28, 08:24

Na stai galiu pateikti duomenis:
http://public.fotki.com/saabforumas/man ... taspo.html
http://public.fotki.com/saabforumas/man ... /agpo.html

Kas padaryta:
Nauji KONI Special reguliuojami amortikai (stovi geriau ant kelio, tiksliau bandysiu kachergineje)
Portinta variklio galva
Ishmetimo sistema (nauja + ishpjautas katalyzas)
Oro filtras
Didelis intercooleris
Boost controleris.
Mantoni BOV

Rezultatas:
Galia - 230.4 AG (buvo 180. +28%)
Momentas - 321 Nm (buvo 278. + 15.5%)

Bet svarbiausia ne galios prieaugis, o tai , kaip ishsitiesino momento kreive ir momento peak nusikele iki 5000 aps/min. Reiskia dabar galiu drasiai sukt iki 6k aps/min.
Siandien dar ishbandysiu isibegejima iki 100 km/h.
Duomenys po pietu.
Vartotojo avataras
aKa_Rio
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 516
Užsiregistravo: 2005 Lap 24, 16:58
Miestas: Vilnius

Standartinė aKa_Rio » 2007 Rgp 28, 08:31

Ispudingai atrodo sukimo momento pagerejimas :twisted:
MY05 9-5 Aero 2.3
ex. MY97 9000 Aero 2.3
gincevince

Standartinė gincevince » 2007 Rgp 28, 08:31

grazios linijos. o kam tau sukti iki 6rpm jei sukimo momentas luzta ir krenta nuo 5rpm?
Torque
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 149
Užsiregistravo: 2006 Spa 21, 15:12
Miestas: Vilnius

Standartinė Torque » 2007 Rgp 28, 09:50

Grazu...:) mano klausymelis... Mindala, o kur darbus atlikinejai? o gal pats? :)
MY03 Saab 9-5 Vector 3.0 TiD
Vartotojo avataras
Marius
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 2005 Gru 07, 13:43
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė Marius » 2007 Rgp 28, 10:00

Aš tai nežinau gal mano vaizduotė iškreipta, bet man tokie mašinos "gerinimai" kažkokie beeee..
Ką sūkūrė gamintojas yra teisingiausia automobiliui...
kažką galima nuveikti automobiliuko labui, bet taip...
Na kaip sakiau, čia tik mano nesveika nuomonė :lol:
SaaB 9-5 AERO (Daržinė su 250 kumelių)
SaaB 900 Talladega
mini gee
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 68
Užsiregistravo: 2007 Sau 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė mini gee » 2007 Rgp 28, 10:38

Mindala,

ar nenorėtumei/negalėtumei skirti 15 min savo brangaus laiko pasigirti ir parodyti kaip viskas atrodo po užbaigimo?

bet kada po darbo...
mini gee
SAAB 900 T16S MY'90 - 'Christine'
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2007 Rgp 28, 10:42

tikrai noretusi paziuret ish arciau i si naujai pasauly isvyhdusi lektuviuka
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2007 Rgp 28, 12:06

Marius rašė:Aš tai nežinau gal mano vaizduotė iškreipta, bet man tokie mašinos "gerinimai" kažkokie beeee..
Ką sūkūrė gamintojas yra teisingiausia automobiliui...
kažką galima nuveikti automobiliuko labui, bet taip...
Na kaip sakiau, čia tik mano nesveika nuomonė :lol:


Gamintojas paprastai gamina tik vidutiniokiškam skoniui. Tokia jau ta komercija. Perdaryti geriau tikrai galima visą krūvą nekokybės...
SAAB 900
Vartotojo avataras
Marabu
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 2006 Lap 21, 09:05
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Marabu » 2007 Rgp 28, 12:40

gincevince rašė:grazios linijos. o kam tau sukti iki 6rpm jei sukimo momentas luzta ir krenta nuo 5rpm?

kaip suprantu, visa esme ta ir yra, kad pirma nuo 5k krisdavo, o dabar iki 6k tik kyla (nors nuo 5k jau labai nezymiai)
Violetinis 9000 2.3t automatas Anniversary
gincevince

Standartinė gincevince » 2007 Rgp 28, 13:51

Marabu rašė:
gincevince rašė:grazios linijos. o kam tau sukti iki 6rpm jei sukimo momentas luzta ir krenta nuo 5rpm?

kaip suprantu, visa esme ta ir yra, kad pirma nuo 5k krisdavo, o dabar iki 6k tik kyla (nors nuo 5k jau labai nezymiai)


sukimo momentas kyla iki 5rpm. o galingumas bph arba kw iki 6rpm. visas auto pagreitis priklauso nuo Nm. pvz. dyzeliuko Nm kyla 0 (1900) iki 3500 rpm. poto jis krenta, ir tai jauciasi "ant traukimo. iki 3,5rpm auto gerai "lupa" o poto tik gretitejasi :) na jei cia protingai parasiau ;)
Vartotojo avataras
Marius
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 2005 Gru 07, 13:43
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė Marius » 2007 Rgp 29, 06:13

Audris rašė:Gamintojas paprastai gamina tik vidutiniokiškam skoniui.

nesutinku...
SaaB 9-5 AERO (Daržinė su 250 kumelių)
SaaB 900 Talladega
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2007 Rgp 29, 09:35

Marius rašė:
Audris rašė:Gamintojas paprastai gamina tik vidutiniokiškam skoniui.

nesutinku...


paprastai
SAAB 900
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2007 Rgp 29, 09:39

Visame tame tiuninge pasigedau esminio dalyko - kas gi buvo daroma su įpurškimu? 50 AG prieaugis iš oro neatsiranda. Turbos valdymas etc... taip, bet ar kuro kas nors daugiau duoda? Standartiniai purkštukai, kompas???
SAAB 900
Mindala
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 79
Užsiregistravo: 2006 Geg 26, 10:25
Miestas: Vilnius

.

Standartinė Mindala » 2007 Rgp 29, 14:07

Su kuro sistema nieko visishkai nedariau
Esminis dalykas - galvos portininimas
Tiesa 230 AG prie 0.95 bar
Kiek uzpucia standart turbo?
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: .

Standartinė pjezo » 2007 Rgp 29, 14:11

Mindala rašė:Esminis dalykas - galvos portininimas


o kas tai yra?
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių