Registruoju siek tiek progreso.
Variklis inside:
Siek tiek sveriamu stabdziu:
Uzliejau radiatoriaus skyle su cold weld epo klijais, tikiuosi laikys:
O cia taip atrodo custom Wastegate kronsteinas, norint prasukti Mitsubishi turbos saltaja kriaukle:
IC tradiciskai desiu nuo 9000 ir jo vamdziai pasijungs apacioje, tai kad nereiktu daug raityti turbo-IC vamzdy, geriau prasukti salta puse taip kad isejimas ziuretu zemyn. Kaip vienas filosofas man vis kartoja: samadielkino gyvenimas gyvenimas ydomus ir pilnas issukiu
Dar apie samadielkas. Gavau sita OGy be kapoto atidarymo troso. Ardydamas masinas, sito daikto niekada nepasilikdavau, nes dar nei karto nereikejo. Tai sy karta reikia kazka suburti. Sedanas buvo karbiuratorinis ir turejo patsoso rankenele salone, kuri su tokiu paciu ilgu trosu darinedavo karbo sklende. Galvojau sita pritaikysiu kapoto atidarymui, bet ir tas vos vaiksto sarve, ilgai nelaikytu. Tada kazkaip sove geniali mintis panaudoti dviratiny sarva ir trosa. Nuvarau snd y dviraciu parduotuve, bandau pardavejui isvardindi ko man reikia, o tas tiesiai ir klausia: gal peugeot kapota atidarinesi su tuo trosu? Supratau kad ta mano ideja nifiga nestebuklas, o jau seniai isbandytas reikalas
Tai 5 EUR ir turiu puiku kapoto trosa: