Puslapis 16

My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 23, 23:12
Tomeshas
Paveikslėlis
Kol kas foto telefoninė.

Sveiki,
neseniai įsigyjau 1998m. 9-5'uką.
Modelis USA, dokumentuose deklaruojami 162kW, kas kelia nemažai klausimų.
Pirkinys turi trūkumų, bet tai neturėtų sukelti didelių problemų.
Po pirkimo sutvarkyti stabdžiai (du komplektai diskų, trys komplektai kaladėlių, visos spyruoklytės, kaiščiai ir pan.), pakeista srauto matuoklė.
Skaitinėju forumą, žiūrinėju kas, kur ir kaip. Bandau apsiprasti su nauju pirkiniu. Vairuoju jau senokai, bet sunkiausias dalykas atsisėdus į Saab buvo priprasti prie užvedimo spynelės :).

Iš trūkumų:
Nėra priešrūkinių,
Nešildo vairuotojo pusė (08 kodas, reikės ardyti ir žiūrėti kas lūžo)
Šaltam varikliui barška grandinė
Barška važiuoklė.
Vibracija per kėbulą važiuojant 110-120km/h
Ir visokios smulkmenos - tai nulaužta, tai nešviečia.

Įspūdžiai:
Priekis varomas atima didelę dalį vairavimo malonumo.
Po V6, I4 garsas prie aukštų sūkių lyg prievartaujamo.
Komfortas pateisina lūkesčius.

Kol kas tiek ir tespėjau apsičiupinėti :).

Kadangi jau prisistačiau, tai pirmieji klausimai:
1.Ar įmanoma pakeisti skyduką iš kito 9-5? Užtenka tik pakeisti ir 'pririšti' prie automobilio? Norėtųsi km ridos ir turbo skalės. Ardyti vistiek teks, nes viena lemputė perdegusi.
2.Mirksint posūkiams neturi būti jokio rėlinio garso ar ko panašaus? Kartais tolokai važiuoju įjungtu posūkiu - po vokiečių tai erzina. Be to ir rankenėlė jungiant į dešinę dažnai nenori fiksuotis.

P.S. dėl kažkokio Jabber vartotojo vardo negaliu pakeisti savo aprašymo..

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 24, 06:40
aurissan
Sveikas įsigijęs lėktuvą!
Čia iškart prie vieno iš tavo klausimų: posūkiams mirksint turi girdėtis "tiktak", bet tas garsas sklinda iš SID'o garsiakalbio. Tai nuo ten ir reiktų pradėt.

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 24, 07:38
romask
Sveikas istojes i gretas.
Gaila tik, kad lektuvas ligotas, del kai kuriu ligu ir ju gydymo teks nervus pasigadinti.
Del KW, tai cia turbut bus stage1 ecu upgrade padarytas, arba keistas variklis. Uzsienyje daznai tokius dalykus ir iregistruoja dokumentuose.
Del posukiu, kaip aurissan ir minejo, SID'as tuos garsus skleidzia, kiek teko skaitineti tai buna kad tas jo garsiakalbis numirsta, bet auksarankiai gali ir tik pati garsiakalbi pakeisti.
Del sildymo -cia dazna pirmos kartos liga, kurios gydymas pakankamai nepigus. Nuo MY00 ar MY01 berods ta sklendziu liga pagyde SAAB'as... http://www.econmancer.com/?p=98 cia vat gali pasiskaityti kas laukia :) Ir siaip apie ta koda daug informacijos internete.. Tik cia keist devetom dalim nelabai apsimoka, ilgam nebus. Berods yra "repair kit"'ai su siektiek pakeista konstrukcija tu kojeliu...

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 24, 09:09
Tomeshas
Buvęs savininkas minėjo, kad 2007 metais keistas variklis. Bet servisas, kuriame pasak jo keitė, teigia, kad užlūžus kietajam diskui nebeturi jokios informacijos. Tik nemanau, kad LT būtų kas perregistravęs kW prieaugį.
Įmanoma kaip nors pažiūrėti kiek ten iš tiesų pas jį galios? Nesukant ant stendo.

Kad ligotas žinojau jau pirkdamas, bet pats dirbu servise, tad darbas kainuoja tik laiką. Pirkau už tikrai žemą kainą, trūkumus kaip ir pasakė bei aprodė. Tik apie grandinės žvangėjimą nežinojau, nes netoptelėjo šalto apžiūrėti. Bet gyveni ir mokaisi :).
Įmanoma pakankamai tiksliai įvertinti grandinių ir slopintuvų būklę neiškėlus varikio? Labai jau tingiu tai daryti.. Skaitinėjau, kad paskirstymo grandinės būklę nusako įtempėjo kojos ilgis, o slopintuvai bent dalinai matosi nuėmus vožtuvų dangtelį. Kaip yra su balansine? Ji lyg ir nematoma per viršų.

Dėl šildymo kaip ir viskas aišku, tik nerandu laiko apardyt, pažiūrėt kiek lūžusių detalių. Aeropolis turėjo tą stiprintą sklendės stabdį, bet šiuo metu neturi ir kol kas nežino kaip greitai turės.

SID'ą ant dienų išardysiu, buzerį perlituot neturėtų būti problemų.

Neseniai pradėjo šviesti "Service Theft Alarm". Gal dar kam reikia elementų :D? Prie didesnio kiekio pigiau kainuos siuntimas :).

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 24, 09:27
romask
Balansine is virsaus tikrai nesimato. Itempejo kojos ilgis pasako apie grandines busena, tos pacios kojos spaudziamo slopintuvo bukle nusako daugmaz apie kitu situacija, kurie irgi nelabai matosi.

Siaip turbinos slegis tiksliausiai pasakytu kiek ten tu kW. Nes cia LPT arba FPT variantai, tai arba 0.6 arba 1.2 bar berods. Atitinkamai ir kW maziau/daugiau. Kaip ji pamatuot nelendant i kompa - nenumanau :) Dar jei detas originalus ECU, jei variklis 2007m kuris ir turejo tuos 162kW, tai pagal ECU softo versija galima bandyt atsekinet. Ji turetu matytis isemus bardacioka, bent ECU matosi tikrai, o kas is uzrasu matosi smarkiai nesigilinau - nebuvo aktualu. Pagal VIN nurodyta ant ECU galima nusprest ar tavo automobilio stovi ar donoro.

Siaip WIS'a isirasyk, jei dar neturi. Tikrai smarkiai pagelbes krapstantis prie masinos :)

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 24, 12:55
Tomeshas
Slėgį dar turėtų eiti monometru pamatuoti :).
Variklis tik 2007m keistas (jei nesumelavo), tačiau donoras nežinomas.
Kaip suprantu, viskas priklauso nuo slėgio. O nuo ko priklauso slėgis? Turbinos, ECU ar dar ko nors?
KW važiuoti netrukdo, tad tiksliau juos nustatyti nėra skubu. Bet ačiū už užvedimą ant kelio.
WIS'ą turiu, tačiau prie jo kaip ir prie Saab'o reikia priprasti :).

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 24, 13:23
romask
Baziniam variante - nuo ECU. Jis ten tuos bypass'us valdo, kada uzsidaryt, kada atsidaryt :)
Del monometro - nelabai bus kur ji ikisti, nedarkant sistemos. Paprasciau jungtis prie kompo ir vaziuot :) Kadangi masina is amerikos, tai gali pavykt ir su padoresniu OBD2 skaneriu pamatyt, arba su tech2 :)

My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 24, 13:46
drh
Dėl grandinės barškejimo gali forumą pavartyti ir turėsi savo nuomonę, nes pilna saabų su barškančiom grandinėm, o jie važiuoja ir važiuoja...

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 24, 13:57
romask
Na paziuret ar ji ten nera visiskai issitampius daug nekainuoja, ypac jei pats servize dirba. Uztenka itempeja isimt ir matysis kiek jis islindes.

P.S. svarbiausia nepamirst mazesniojo varztelio issukti pirmiau :)

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 25, 01:01
trance_inside
Tomeshas rašė:
<...>
1.Ar įmanoma pakeisti skyduką iš kito 9-5? Užtenka tik pakeisti ir 'pririšti' prie automobilio? Norėtųsi km ridos ir turbo skalės. Ardyti vistiek teks, nes viena lemputė perdegusi.
<...>


Greiciausiai teks susitaikyti su myliom, tik SID'a kazkaip galima perstatyti i km, bet nepamenu kaip ta padaryti. Nors gal keiciant, ka nors ir galima priburti, bet seip rida nepersistato i km. Nors man asmeniskai netrukdo, kelione galima su SID'u pasimatuoti, o bendra rida retai kada reikalinga.

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 25, 07:08
Tomeshas
Su SID ir klima kaip ir viskas gerai. Vartotojo vadove aprašyti keitimo būdai, nereikia nei Tech2. Matau ir C ir km.
Bet skyduke visgi norėtųsi ir turbo skalės ir km. Lupt vistiek teks, nes lemputės padegusios, tai reikės ir pasigilint. Kažkur skaičiau, kad mylias į km konvertuoti įmanoma.

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 25, 07:48
i4rilu
Dekis opensid'a vietoj tos turbo skales geriau. Matysi realu turbo slegi ir dar daug kitu parametru. Ir viskas live rezimu.
O del SID garso, tai uz pora litu nusipirk garsiakalbi kokioje Lemonoje ir persilituok. As neseniai tokia operacija dariausi.

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 25, 12:11
utah
Kiek domejausi, ridos neimanoma programiskai i kilometrus paverst, taip pat ir su RDS, nera-nebus. O su konverteriais jau chimicint reiks. Nauja skydeli reiks pririst su Tech2. Del turbo rodykles, ar ji veiks?

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Spa 25, 20:42
trance_inside
utah teisingai sako, nusipirkes irgi tuo domejausi, ta pati ir aeropoli tuo metu sake, kad ridos pakeisti km neimanoma

Re: My 9-5

Parašytas: 2012 Lap 07, 06:32
Tomeshas
Gavo Saab'as naujų detalių:

Paveikslėlis