Puslapis 13

keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Lap 11, 19:44
selvedre
na, turėjau čia tokį saab 900NG 136kW. Nelabai ilgai važinėjau. Pirktas su tam tikra mintimi, išbandytas NŽ, kur ir mirė, vėliau širdis buvo pakeista. Kaip tik foto prieš apsukant ratuką.

Paveikslėlis

o kadangi, jo paskirtis buvo kita, tai dienas pas mane baigė toks:

Paveikslėlis

Kiek vėliau nusipirkau kasdieniškam naudojimui skirtą saab 9-3, 2,2 dyzelis 92kW, kuris ir dabar naudojamas šeimoje:

Paveikslėlis

Kai susipažinau su saabais artimiau, žinoma, kilo noras turėti aero, taigi prieš pusmetį nupirkau 9-5 aero:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Lap 11, 21:36
hartke
paskutines nuotraukos tai mindfuck :)

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Lap 11, 21:39
aurissan
Ale rimtai :lol:

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Lap 12, 13:45
Raudonss
ratus matavai kurie graziau atrodo :D

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Lap 12, 14:04
romask
Pasportuot megejas turbut :) Jis dar juos visus ir ant kadeto buvo sudejes :-D

P.S. man vaidenasi ar galas sito Aero per aukstai iskeltas? Nors pirmoj nuotraukoj tai kaip ir normaliai...

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Lap 12, 21:38
Kukiz
Dėl Kadeto tai man rodos pažaidė su komp programa jis :D

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Lap 13, 00:48
selvedre
su ratais kiek pažaidžiau, nes reikėjo. O kadettas kolkas standartas, bet prie kompo galiu prisijungt esant reikalui. O štai ir jis pats:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Gru 06, 14:21
Haro
Gera mintis su spyneles slepimu .... :D
nera uzvedimo spyneles nera ir ka prasukti :)
reikejo iskist kontaktines gala kur nors panelej irgi butu visai gudru :))

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Gru 06, 14:54
selvedre
dar yra masės išjungėjas :) vietoj slapuko :D

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Gru 09, 17:28
selvedre
šiaip

Paveikslėlis

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Gru 09, 20:31
aurissan
Štai ką reiškia aliuminiai ratlankiai, kaip "nuveda" šilumą. Su metaliniais- kraštai palei padangas būtų šaltutėliai. Variklio gauptas gerai šiltintas (gal ką tik sustojęs fotkinai). Nustebau, kad plastmasė už rato šiltoka.

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2012 Gru 10, 08:13
selvedre
fotkinau ne visai tik sustojus. O plastmasė - gi variklis ten, prišildo.

o čia šio ryto, su valytuvais tik priekinį langą prabraukiau prieš važiuodamas:
Paveikslėlis

čia prieš n metų analogiškom sąlygom kadeto galas. Skirtumas, kad saabo pilnai stogą nupūtė, o kadžio tik galinę pusę, tačiau patį mašinos galą švaresnį paliko (tada sniego kiek daugiau buvo, bet panašus purumas):
Paveikslėlis

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Sau 17, 18:48
selvedre
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Sau 17, 22:37
Marrat
Nenorėjai naudoti "cross-flow" intercoolerio nuo 9-3? Nereikėtų tokio sudėtingo vamzdyno nuo kompresoriaus iki intercoolerio, ir trumpesnis būtų.

Re: keli plius minus saabai

Parašytas: 2013 Sau 18, 08:18
selvedre
na, pirmas noras buvo jį užkurt kuo greičiau. Na ir pigiau. Bet kas dar suveikė, tuo metu daug ko nežinojau apie saabus ir šiaip mažai apie turbininius variklius.
Bei trečias variantas - vietos stoka. Vėliau pagalvojus apie 9-3 intercoolerį, nebuvo galima jį lengvai sukišt.