TB 9-5 Aero debesėlis
Parašytas: 2014 Bal 14, 20:03
Na PAGALIAU!
Pagaliau sugrįžau prie Saab vairo, pagaliau baigėsi visi vargai susiję su paieškom ir pirkimu.
Pabandysiu ilgą istoriją papasakot trumpai.
Priešistorė:
kažkada kai buvau jaunas ir durnas, neturėjau nei žmonos nei vaikų, važinėjau su su mažu traktoriuku, Ford Escort 1.6 varikliu. Braižiau miesto gatves pirmyn ir atgal kol vieną dieną mano brolis nusipirko Saab 900ng 2.3. Na, neįspūdingi tie 900-ukai, nei gražūs, nei ypatingi kuo, visi mano pažįstami vis sakydavo "oj koks baisus". Bet teko dažniau pasivažinėti su broliu ir kažkas atsitiko, pradėjo vis labiau patikti ši iš pažiūros pilka pelytė su pakankamai galingu varikliu, manau miestui 110kw per akis. Nuo to momento įsimylėjau Saab markę. Pradėjau lankytis šiame forume, domėtis naujienas ir sekti kitų forumiečių temomis. Neilgai trukus, jau sėdėjau už sidabrinio Saab 900 2.3 vairo. Persėdus iš "ešeriuko" tai man buvo tarsi limuzino klasės automobilis, jį mylėjau ir tausojau, tačiau dėl patirties ir žinių stokos po kiek daugiau nei 4 metų Saab širdelė pradėjo labai negražiai groti, pasirodo jau kurį laiką važinėjau su nepakankamu tepalo spaudimu. Nors buvau įdėjęs daug meilės ir pinigų, nusprendžiau automobilio negaivinti ir gražiai atsisveikinome automobilių sąvartyne. Dar po metų atsisveikinom ir su brolio 900-uku.
Liko tik nuotrauka prisiminimui...
Brolis persėdo į Subaru, aš keliems metams į chuliganų automobilį.
Toliau, situacija panaši kaip pas kitą forumietį. Pradėjau sekti skelbimus. Pasyviai Saab pardavimuose sekiau apie 2 metus, keletą kartų buvo šmėstelėję keli variantai, tačiau ranka nekilo, nusprendžiau laukt toliau.
Ir taip laukiau, laukiau, kol po šių naujų metų pradėjau aktyvią paiešką. Ambicijų buvo daug, o pasirinkimo nulis. Ne vienoje temoje jau išdiskutavau, tad nesiplečiant ir apibendrinant, LT skelbimų net nebežiūrėjau. Pagrinde dėl to jog pardavinėjami visiškai nuvažiuoti auto su begale defektų (kalbu tik apie 9-5, manau tvarkingų 9-3 dyzeliukų yra pakankamai). Taigi, paieškas tęsiau Europoje, pagrinde Vokietijoje, Belgijoj ir aplink. Deja, ten vis nerasdavau sau tinkamo varianto, netikdavo tai per prasta komplektacija, tai išvaizda nekokia, tai vidinis balsas sakydavo jog tai dar ne tas automobilis. Kelių mėnesių laikotarpyje pastebėjau jog skelbimų rotacija portaluose autoscout ar mobile yra labai maža. Tad paieškos ratą išplėčiau, o galiausiai ir visiškai sukoncentravau ties Saab gimtine, Švedija. Perskaičiau galybę forumų apie automobilio pirkimą iš švedijos, vieni gąsdino jog ten nupirkti automobiliai metų laikotarpyje surudyja neatpažystamai, kiti pasakojo jog be švediško asmens kodo nusipirkti automobili, tikimybė yra praktiškai lygi nuliui. Tačiau man patiko skelbimų rotaciją švedijos puslapiuose (blocket ir bytbil), juo labiau patiko tai, kad per dieną įdėdavo bent vieną mano reikalavimus atitinkanti automobilį, ir gal tris kart daugiau su automatine pavarų dėže. Taigi, apsišarvavau kantrybę ir pasinėriau į skelbimų tikrinimą keliasdešimt kartų per diena. Pastebėjau, jog geri automobiliai, nuperkami praktiškai tą pačia ar sekančia dieną. Buvo du variantai kuriuos jau buvau apsisprendęs pirkti, tačiau susidūriau su problema, švedai vengia pardavinėti automobilius eksportui, tad pirmasis savininkas nekėlė ragelio, o vėliau į mano sms atrašė "not interested", o antruoju variantu, skambinau pardavėjui gal 30 minučių po skelbimo patalpinimo, vis buvo užimtas signalas, na o kai pagaliau atsiliepė, sako "sorry, already sold". Plyšo širdis mano tada, griebiau alaus bokalą emocijoms ramint, net tai buvo "galbūt" dėmesio vertas variantas. Na bet gyveni ir mokais. Taigi, po dar kelių savaičių paieškos, pasirodė skelbimas be nuotraukų. Aprašymas atitiko mano reikalavimus, o pardavėjas buvo oficialus Saab/Subaru/Peugeot atstovas tad tai tik sustiprino pasitikėjimą pardavėju. Kadangi skelbimą pamačiau vėlų vakarą, skambint nedrįsau, parašiau email, kad atsiųstu nuotraukas. Sekančia dieną pardavėjas atsiuntė nuotraukas, ir tada aš supratau kad dėsiu visas pastangas jog šis auto būtų mano. Susisiekiau su pardavėju, išgavau visa info apie automobilio būklė ir defektus, pliusų ir minusų buvo po lygiai. Paieškos procesas buvo jau per ilgai užsitęsęs, tad nusprendžiau šios progos jau nebepraleist. Virtualiai su pardavėju suderėjom finansinius reikalus ir paspaudėme rankomis. Toliau viskas paprasta, informavau savo vairuotoją, kad rezervuotu vietas kelte, padariau pinigų pavedimą, gavau pirkimo pardavimo sutartį, ir tiesiog laukiau. Viskas elektroniniu būdų. Panašiai kaip pirktum prekę per eBay. Taigi, ne vienas dabar galbūt mastot, kaip taip galima pirkti automobilį jo neapžiūrėjus. Patikėkit, galima kai jau esi neviltyje. Tiesa, pasitikėjimą pardavėju stiprino girdėti nemažai atsiliepimų apie tai kaip švedai neslepia defektų (išskyrus vietinius turkus, kazahus ir t.t.), kaip išsamiai apibūdina automobilio būklę, kaip nenori sukelti problemų nei sau nei kitiems. Visis defektai buvo išsamiai surašyti pirkimo-pardavimo sutartyje. Tad tikėjausi, ir kaip dabar matau, viskas atitiko realybę. Šią istoriją papasakojau tam, kad gal kuriam nors tai bent kiek padės panašioje automobilio paieškoje. Jei kas tikrai turėsite klausimų dėl pirkimo, visada galiu pasidalinti smulkmenomis.
ŠIANDIENA:
8val. ryto, all up and ready. Susiskambinęs su vairuotuju išvykau pasiimti savojo Saab ką tik išlipusio iš DFDS kelto. Norėjau šio Saab kelionę Lietuvoje pradėti nuo pat pirmųjų kilometrų.
Taigi, pagauliau PRISTATAU savo Saab.
Saab 9-5 Aero SportCombi MY2004
Pirma registracija švedijoj 2004-05-14, viso 3 savininkai, žinant jų auto keitimų ypatumus kai tokių metų automobiliui 7-9 ar net 14 savininkų yra normalu, tai skaitau jog tie trys kurie turėjo šį Saab, tikrai juo rūpinosi.
Automobilis pravažiavęs 200k km. Tad į trečią dešimtį žengs jau su manimi
Kas liečia komplektacija, lengviau paminėti būtų tai ko jis neturi, o tai yra:
1. stoglangis
2. ventiliuojamos sėdynės
3. NAVI
4. Automatiškai užtemstantys veidrodėliai
Tačiau šie "trūkumai" manęs neatbaidė.
Neatbaidė netgi tokie pardavėjo minusai:
1. perbrėžta galinė arka (nėra taip baisiai kaip galvojau, ateityje, sutvarkysiu)
2. Vairuotojo langas krenta (jau sutvarkyta, buvo skilę window slideriai)
3. neveikia parktronikai (na nežinau kaip ten kas bet visgi VEIKIA )
Taigi, jūsų teismui, trys nuotraukos iš kurių turėjau nuspręst, pirkti šį Saabą ar ne
Bagažinėje 5 Spoke EVO ratlankiai su geromis padangomis, jau ant automobilio.
Žieminiai diskai man nelabai patinka, R16 su 205/50 Gislaved Nord Frost 100 praktiškai naujomis padangomis (pagamintos 2013m 28 sav). Galvoju gal pardavinėsiu nes norėčiau originalių žieminių ratlankių.
Labai džiaugiuosi spalva, iš visų pažystamų gavau pagyrimą, jog spalva ne kasdienė. Ir iš tikro, taip, jau atsibodo ta pilkuma ir juoduma (paskutiniai mano auto ir buvo juodas-sidabrinis-juodas)
Taigi, tai prideda kažkiek išskirtinumo. Tiesa, klaipėdoje iš vis esu tik kelis Saab matęs su MY04 Aero bamperiais, jau nekalbant apie šia spalvą. O kokia situacija kituose miestuose (dėl spalvos)?
Artimiausi planai:
TA + lietuviški numeriai
hirsch spoileris
akvariumo tamsinimas
pilnas cheminis valymas
meetas su forumiečiais
tolimesnėj ateityje, kėbulo tvarkymas, yra smulkių duobučių ir padaužymų nuo akmenukų.
Truputi išsisėmiau rašydamas, diena buvo pakankamai ilga ir sunki, tad atleiskit jei įvėliau klaidų ar nerišlių sakinių, ar nepaminėjau svarbių detalių.
Komentuokit, teiskit, kuo daugiau nuomonių, pastabų, pasiūlymų, tuo tik geriau.
AJ TIESA - kai bus LT numeriai, bus ir naujos foto, tad kantrybės
Gero kelio!
Pagaliau sugrįžau prie Saab vairo, pagaliau baigėsi visi vargai susiję su paieškom ir pirkimu.
Pabandysiu ilgą istoriją papasakot trumpai.
Priešistorė:
kažkada kai buvau jaunas ir durnas, neturėjau nei žmonos nei vaikų, važinėjau su su mažu traktoriuku, Ford Escort 1.6 varikliu. Braižiau miesto gatves pirmyn ir atgal kol vieną dieną mano brolis nusipirko Saab 900ng 2.3. Na, neįspūdingi tie 900-ukai, nei gražūs, nei ypatingi kuo, visi mano pažįstami vis sakydavo "oj koks baisus". Bet teko dažniau pasivažinėti su broliu ir kažkas atsitiko, pradėjo vis labiau patikti ši iš pažiūros pilka pelytė su pakankamai galingu varikliu, manau miestui 110kw per akis. Nuo to momento įsimylėjau Saab markę. Pradėjau lankytis šiame forume, domėtis naujienas ir sekti kitų forumiečių temomis. Neilgai trukus, jau sėdėjau už sidabrinio Saab 900 2.3 vairo. Persėdus iš "ešeriuko" tai man buvo tarsi limuzino klasės automobilis, jį mylėjau ir tausojau, tačiau dėl patirties ir žinių stokos po kiek daugiau nei 4 metų Saab širdelė pradėjo labai negražiai groti, pasirodo jau kurį laiką važinėjau su nepakankamu tepalo spaudimu. Nors buvau įdėjęs daug meilės ir pinigų, nusprendžiau automobilio negaivinti ir gražiai atsisveikinome automobilių sąvartyne. Dar po metų atsisveikinom ir su brolio 900-uku.
Liko tik nuotrauka prisiminimui...
Brolis persėdo į Subaru, aš keliems metams į chuliganų automobilį.
Toliau, situacija panaši kaip pas kitą forumietį. Pradėjau sekti skelbimus. Pasyviai Saab pardavimuose sekiau apie 2 metus, keletą kartų buvo šmėstelėję keli variantai, tačiau ranka nekilo, nusprendžiau laukt toliau.
Ir taip laukiau, laukiau, kol po šių naujų metų pradėjau aktyvią paiešką. Ambicijų buvo daug, o pasirinkimo nulis. Ne vienoje temoje jau išdiskutavau, tad nesiplečiant ir apibendrinant, LT skelbimų net nebežiūrėjau. Pagrinde dėl to jog pardavinėjami visiškai nuvažiuoti auto su begale defektų (kalbu tik apie 9-5, manau tvarkingų 9-3 dyzeliukų yra pakankamai). Taigi, paieškas tęsiau Europoje, pagrinde Vokietijoje, Belgijoj ir aplink. Deja, ten vis nerasdavau sau tinkamo varianto, netikdavo tai per prasta komplektacija, tai išvaizda nekokia, tai vidinis balsas sakydavo jog tai dar ne tas automobilis. Kelių mėnesių laikotarpyje pastebėjau jog skelbimų rotacija portaluose autoscout ar mobile yra labai maža. Tad paieškos ratą išplėčiau, o galiausiai ir visiškai sukoncentravau ties Saab gimtine, Švedija. Perskaičiau galybę forumų apie automobilio pirkimą iš švedijos, vieni gąsdino jog ten nupirkti automobiliai metų laikotarpyje surudyja neatpažystamai, kiti pasakojo jog be švediško asmens kodo nusipirkti automobili, tikimybė yra praktiškai lygi nuliui. Tačiau man patiko skelbimų rotaciją švedijos puslapiuose (blocket ir bytbil), juo labiau patiko tai, kad per dieną įdėdavo bent vieną mano reikalavimus atitinkanti automobilį, ir gal tris kart daugiau su automatine pavarų dėže. Taigi, apsišarvavau kantrybę ir pasinėriau į skelbimų tikrinimą keliasdešimt kartų per diena. Pastebėjau, jog geri automobiliai, nuperkami praktiškai tą pačia ar sekančia dieną. Buvo du variantai kuriuos jau buvau apsisprendęs pirkti, tačiau susidūriau su problema, švedai vengia pardavinėti automobilius eksportui, tad pirmasis savininkas nekėlė ragelio, o vėliau į mano sms atrašė "not interested", o antruoju variantu, skambinau pardavėjui gal 30 minučių po skelbimo patalpinimo, vis buvo užimtas signalas, na o kai pagaliau atsiliepė, sako "sorry, already sold". Plyšo širdis mano tada, griebiau alaus bokalą emocijoms ramint, net tai buvo "galbūt" dėmesio vertas variantas. Na bet gyveni ir mokais. Taigi, po dar kelių savaičių paieškos, pasirodė skelbimas be nuotraukų. Aprašymas atitiko mano reikalavimus, o pardavėjas buvo oficialus Saab/Subaru/Peugeot atstovas tad tai tik sustiprino pasitikėjimą pardavėju. Kadangi skelbimą pamačiau vėlų vakarą, skambint nedrįsau, parašiau email, kad atsiųstu nuotraukas. Sekančia dieną pardavėjas atsiuntė nuotraukas, ir tada aš supratau kad dėsiu visas pastangas jog šis auto būtų mano. Susisiekiau su pardavėju, išgavau visa info apie automobilio būklė ir defektus, pliusų ir minusų buvo po lygiai. Paieškos procesas buvo jau per ilgai užsitęsęs, tad nusprendžiau šios progos jau nebepraleist. Virtualiai su pardavėju suderėjom finansinius reikalus ir paspaudėme rankomis. Toliau viskas paprasta, informavau savo vairuotoją, kad rezervuotu vietas kelte, padariau pinigų pavedimą, gavau pirkimo pardavimo sutartį, ir tiesiog laukiau. Viskas elektroniniu būdų. Panašiai kaip pirktum prekę per eBay. Taigi, ne vienas dabar galbūt mastot, kaip taip galima pirkti automobilį jo neapžiūrėjus. Patikėkit, galima kai jau esi neviltyje. Tiesa, pasitikėjimą pardavėju stiprino girdėti nemažai atsiliepimų apie tai kaip švedai neslepia defektų (išskyrus vietinius turkus, kazahus ir t.t.), kaip išsamiai apibūdina automobilio būklę, kaip nenori sukelti problemų nei sau nei kitiems. Visis defektai buvo išsamiai surašyti pirkimo-pardavimo sutartyje. Tad tikėjausi, ir kaip dabar matau, viskas atitiko realybę. Šią istoriją papasakojau tam, kad gal kuriam nors tai bent kiek padės panašioje automobilio paieškoje. Jei kas tikrai turėsite klausimų dėl pirkimo, visada galiu pasidalinti smulkmenomis.
ŠIANDIENA:
8val. ryto, all up and ready. Susiskambinęs su vairuotuju išvykau pasiimti savojo Saab ką tik išlipusio iš DFDS kelto. Norėjau šio Saab kelionę Lietuvoje pradėti nuo pat pirmųjų kilometrų.
Taigi, pagauliau PRISTATAU savo Saab.
Saab 9-5 Aero SportCombi MY2004
Pirma registracija švedijoj 2004-05-14, viso 3 savininkai, žinant jų auto keitimų ypatumus kai tokių metų automobiliui 7-9 ar net 14 savininkų yra normalu, tai skaitau jog tie trys kurie turėjo šį Saab, tikrai juo rūpinosi.
Automobilis pravažiavęs 200k km. Tad į trečią dešimtį žengs jau su manimi
Kas liečia komplektacija, lengviau paminėti būtų tai ko jis neturi, o tai yra:
1. stoglangis
2. ventiliuojamos sėdynės
3. NAVI
4. Automatiškai užtemstantys veidrodėliai
Tačiau šie "trūkumai" manęs neatbaidė.
Neatbaidė netgi tokie pardavėjo minusai:
1. perbrėžta galinė arka (nėra taip baisiai kaip galvojau, ateityje, sutvarkysiu)
2. Vairuotojo langas krenta (jau sutvarkyta, buvo skilę window slideriai)
3. neveikia parktronikai (na nežinau kaip ten kas bet visgi VEIKIA )
Taigi, jūsų teismui, trys nuotraukos iš kurių turėjau nuspręst, pirkti šį Saabą ar ne
Bagažinėje 5 Spoke EVO ratlankiai su geromis padangomis, jau ant automobilio.
Žieminiai diskai man nelabai patinka, R16 su 205/50 Gislaved Nord Frost 100 praktiškai naujomis padangomis (pagamintos 2013m 28 sav). Galvoju gal pardavinėsiu nes norėčiau originalių žieminių ratlankių.
Labai džiaugiuosi spalva, iš visų pažystamų gavau pagyrimą, jog spalva ne kasdienė. Ir iš tikro, taip, jau atsibodo ta pilkuma ir juoduma (paskutiniai mano auto ir buvo juodas-sidabrinis-juodas)
Taigi, tai prideda kažkiek išskirtinumo. Tiesa, klaipėdoje iš vis esu tik kelis Saab matęs su MY04 Aero bamperiais, jau nekalbant apie šia spalvą. O kokia situacija kituose miestuose (dėl spalvos)?
Artimiausi planai:
TA + lietuviški numeriai
hirsch spoileris
akvariumo tamsinimas
pilnas cheminis valymas
meetas su forumiečiais
tolimesnėj ateityje, kėbulo tvarkymas, yra smulkių duobučių ir padaužymų nuo akmenukų.
Truputi išsisėmiau rašydamas, diena buvo pakankamai ilga ir sunki, tad atleiskit jei įvėliau klaidų ar nerišlių sakinių, ar nepaminėjau svarbių detalių.
Komentuokit, teiskit, kuo daugiau nuomonių, pastabų, pasiūlymų, tuo tik geriau.
AJ TIESA - kai bus LT numeriai, bus ir naujos foto, tad kantrybės
Gero kelio!