Basoski - Saab 9-3 SS Aero TTiD MY08
Parašytas: 2014 Bal 23, 18:19
Sveiki, esu naujokas Saab pasaulyje
Įsigytas pirmas automobilis, kuris turi daugiau negu dvi dureles.
Pasirinkau todėl, kad jis man gražus. Iš pradžių dairiausi ir į kitas markes, bet Saab dizainas nugalėjo.
Žiauriai fainas salonas, neapkrautas nereikalingais mygtukais ir šūdukais. Super patogios sėdynės.
Techniniai duomenys:
2008 Saab 9-3 Aero TTiD 1.9l 132Kw 400Nm dyzelinas.
6 pavarų mechanika
R18 ratai
Po kapotu sukasi dvi sraigės, trauka labai džiugina. Kuro sąnaudos - dar tiksliai negaliu pasakyt, nes neilgai su juo važinėju.
Bet kiek skaičiau, TTiD variklis turi nuostabų galios ir ekonomijos santykį.
Gal senbuviai duos kokių patarimų, kad sužinoti silpnas šio modelio vietas. Į ką reiktų atkreipti dėmesį, kad išvengti didesnių remontų.
Ieškojau manualo, bet būten TTiD'o versijos neradau. Nes yra visokių klausimų, kaip kuro bako talpa, kiek litrų tepalo nusipirkt keitimui ir pan.
Keletas foto:
Įsigytas pirmas automobilis, kuris turi daugiau negu dvi dureles.
Pasirinkau todėl, kad jis man gražus. Iš pradžių dairiausi ir į kitas markes, bet Saab dizainas nugalėjo.
Žiauriai fainas salonas, neapkrautas nereikalingais mygtukais ir šūdukais. Super patogios sėdynės.
Techniniai duomenys:
2008 Saab 9-3 Aero TTiD 1.9l 132Kw 400Nm dyzelinas.
6 pavarų mechanika
R18 ratai
Po kapotu sukasi dvi sraigės, trauka labai džiugina. Kuro sąnaudos - dar tiksliai negaliu pasakyt, nes neilgai su juo važinėju.
Bet kiek skaičiau, TTiD variklis turi nuostabų galios ir ekonomijos santykį.
Gal senbuviai duos kokių patarimų, kad sužinoti silpnas šio modelio vietas. Į ką reiktų atkreipti dėmesį, kad išvengti didesnių remontų.
Ieškojau manualo, bet būten TTiD'o versijos neradau. Nes yra visokių klausimų, kaip kuro bako talpa, kiek litrų tepalo nusipirkt keitimui ir pan.
Keletas foto: