Uzvedziau sita tema ne su tikslu pasigirti apie savo automobili - o tiesiog fiksuoti pakeitimus
Isigyjau Saab'a 1999 metu p kankamai neblogam stovyje, lik labai nudraskytas visas
Laukia didelis projektas ji prikelti...
Todel sioje temoje bandysiu viska fiksuoti kad pats prisiminciau ir jus galetumet pavepsoti
taigi...
Nupirktas Saab 9-3 2L Turbo 136 KW, automatas, kabrioletas 1999 metu.
Pirmas ispudis neblogas - automobilis gyvas, galima padaryti is jo automobili
Kadangi darbo nebijau, o ir rankos lyg "normaliai droztos" ... pradejau as ji restauruoti...
labai gaila, kad laiko nelabai galiu daug tam skirti, bet .... kaip nors...
Pirmiausia ka padariau supyliau plovikli i motora, po 500 km, pakeiciau tepalus ir supyliau RVS.
Kas nezino kas yra RVS issamiau cia: http://www.rvstechnologija.lt/
Ta darau jau turbut kokiam 5 savo automobiliui todel klausimai "kam visa tai?" nereikalingi.... Jei trumpai - tai sumazina mano kuro sanaudas panasiai apie 15-20 %.
o ypac palengvina variklio kurima ekstremaliomis salygomis - kai labai karsta +30 arba labai salta -25...
pakeistos padangos visos keturios vienodos - naudojant ilgameti vairuotoju patarima dejau auksto slegio padangas 195/65/16
slegis priklauso 3.3 atmosferos - bet patarimas naudoti ne daugiau 3. Automobilio kietumas liko toks pats, padangos susiaurejo 5 cm kas nesa kuro ekonomija dar 5% kuro ant 100 km. Kadangi ratai lieti nelabai ir matosi ant ju kad padangos siauresnes,
pavarinejus ilgai stovejusi senuka uzstrigo termostatas naturalu....
Isploviau visa ausinimo sistema, pakeiciau termostata i nauja kartu su nauju ausinimo skysciu - darbas nesudetingas - apsejau be serviso pagalbos
Besiruosiant lietingam sezonui - nuspresta restauruoti stoga...
Stogas buvo nukeltas ir apdorotas is abieju pusiu.
Is vidaus ispurskiau plona sluoksni purskiamos gumos - suliejo visus medziagos griovelius ir apsitempe guma...
o is virsaus apdorojau purskalu su nano technologijom...
ir stai atejus lietingam periodui stogas atrodo taip:
nieks niekur neleidzia ir net nedreksta
vidinis stogas (barchatinis) buvo toks nusnerkstas, kad net prireike kercherio kad ji atplauti... Beplaunant biski aisku buvo baisoka kad didele srove neiplestu stogo medziagos, bet viskas atsiplove puikiai ir niekur neplyso - stogas kaip naujas!
priekinis stiklas apdorotas nano technologija visada svarus - net ir per pliurza
Nepatinko kaip veikia peciukas
Saabu peciuko sistema labai jau sudetingai isspesta, kitu automobiliu daug paprastesne - todel ir bedos su juo...
Oro srauto reguliatorius taip sunkiai sukinejasi kad galima ne tik svirti, bet ir atsuktuva nulauzti
teko ardyti....
suteptos visos slankiojancios dalys, pakeista suluzusi detale (beje kolegos jei jums uzstrigo peciuko oro srauto rankenele - nesukite per jega, ten viduj tokia kryzme stovi - ji tiesiog uzstringa ir luzta per puse... teks daug ardyti kad pakeisti ja)
peciukas surinktas, oro srautai vaiksto gerai, bet tikrinti teko su atsuktuvu svirtele nuluzusi pas mane...
nupirktas naujas vairo ziedas, valdymas ant vairo veikia, signalas veikia - super
jau pravaziuota 1000 km...
teko pakeisti stabdziu diskus (musa per pedala) - nutekinom, paruosem ir... kadangi kazkada teko paciam nuimineti prikepusius saabo diskus - tai kreipiausi i servisa, jie ten greit nuvibravo senus su vibratorium...
Dabar stabdo puikiai, nieks nevibruoja, per pedalus nemusa...
dapildytas skystis i stogo siurbli
Keiciam radijatoriu i nauja
Sutvarkytas priekinis buferis. Faru valytuvai panaikinti.... nera valytuvu ner prie ko kabinetis technikinej
Surasti nauji halogenai ir groteles. vidurines neradau tai padariau is atliekamos radijatoriaus groteliu
plaunames po murzinu remontu
vyksta poliravimas
....bus dar...
SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2014 Lie 06, 23:44
SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
Paskutinį kartą redagavo 15 Falco-LT. Iš viso redaguota 2015 kartus.
- Daivanas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 257
- Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
Bus įdomu pažiūrėti, gal foto kokių įkelsi kaip dabar atrodo?
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003
Saab 9-5 Aero MY2003
- kwninja
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 102
- Užsiregistravo: 2012 Bal 17, 14:36
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
Falco-LT rašė:tik labai nudraskytas visas
Tikrai, būtų įdomu pamatyti nuotraukų kur jis ir kaip pavargęs ir kaip poto viskas keisis
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2014 Lie 06, 23:44
Re: SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
Zinoma imesiu.... bet veliau
- kwninja
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 102
- Užsiregistravo: 2012 Bal 17, 14:36
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
Beje jeigu nesunku, butu idomu pamatyti foto kaip tas priekinis stiklas atrodo lyjant (siuo metu su slapiu sniegu), arba kai valytuvai valo ar neprivelia to nano dangos i kokia murza,arba kaip reaguoja su langu skysciu ?
Foto, video ar issamus komentaras tiktu
Foto, video ar issamus komentaras tiktu
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
kwninja rašė:Foto, video ar issamus komentaras tiktu
Priekiniam stiklui
Kėbului
Produkto nereklamuoju kaip temos autorius, bet tik pasižiūrėk efektą po padengimo.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- kwninja
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 102
- Užsiregistravo: 2012 Bal 17, 14:36
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
Tai tu video esu mates man idomu realiai is zmogaus lupu, kas buna su valytuvas pabraukus, arba uzpurskus langu skyscio, ir idomiausia kas ziema buna )
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
Ta nano danga ne kažkokia košė, kuria "aptepamas" stiklas, niekas ten nieko neprivelia ir murzos nepadaro. Valytuvais vandenį valant lieka "matinis" paviršius, kuris ir išnyksta paskui valytuvą gan gretai. Kadangi naudojau tik trumpalaikes - nepapasakosiu kaip ten žiemą, o vasarą tai valytuvų reikia tik mieste, kai greitis mažas. Didžiausias pliusas - jokia liūtis ir net "banga" iš po ratų neatima 100% matomumo. Pavojinga nebent tik dėl akvaplanavimo pavojaus, kad visai kitaip reikia vandens kiekį provėžose ant kelio vertint, nes gali net per didžiausią liūtį be valytuvų važiuoti, kai valytuvai be jokių nano dangų jau net ir neįveikia to vandens.
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
Nu jo, o temą sukūriau iš ne savo patirties? Tikiesi išsamios info iš žmogaus, kuris prieš kelias dienas tik apsitepliojo? Na o romask jau gana tiksliai ir išsamiai viską apipasakojo.kwninja rašė:...man idomu realiai is zmogaus lupu, kas buna su valytuvas pabraukus, arba uzpurskus langu skyscio, ir idomiausia kas ziema buna )
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2014 Lie 06, 23:44
Re: SAAB 2L Turbo 136 KW, 9-3 Convertible 1999 m.
tai kad nieks cia nieko nereklamuoja )))
tiesiog pasidalinu gerais dalykeliais kuriais tikrai nenusivyliau
tiesiog pasidalinu gerais dalykeliais kuriais tikrai nenusivyliau
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių