Turbina
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
bet kai "faina" kai aptarinejam garsa sklindanti is kazkur ir kurio raidemis nenupasakosi... tiek diskusiju
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
daug veiksniu :
jei staiga tepalo slegis nukris ir turba bus su fiksuota ivore (GT serijos garetas) suksis nuo 3 iki 30 s.
jei tos pacios salygos tb , td , t serijos kur ivores nefiksuotos padeties o dar ir kartidze sukasi tas laikas bus nuo 3 iki 15 sek.
jei slegis krenta ne staiga o dar uzsilaiko suksis max 2-10 sek. ir nesvarbu kokio tipo turba.
apie guolines nelabai ka papasakosiu , jos suksis ilgiau gerokai.
trumpai tiek.
p.s. sukimosi trukme dar labai ribos atstumas iki katalizatoriaus, jo stovis , jo nebuvimas ir dar koks tukstantis priezasciu.
is patirties stende ilgiausiai sukasi KKK firmos turbinos
jei staiga tepalo slegis nukris ir turba bus su fiksuota ivore (GT serijos garetas) suksis nuo 3 iki 30 s.
jei tos pacios salygos tb , td , t serijos kur ivores nefiksuotos padeties o dar ir kartidze sukasi tas laikas bus nuo 3 iki 15 sek.
jei slegis krenta ne staiga o dar uzsilaiko suksis max 2-10 sek. ir nesvarbu kokio tipo turba.
apie guolines nelabai ka papasakosiu , jos suksis ilgiau gerokai.
trumpai tiek.
p.s. sukimosi trukme dar labai ribos atstumas iki katalizatoriaus, jo stovis , jo nebuvimas ir dar koks tukstantis priezasciu.
is patirties stende ilgiausiai sukasi KKK firmos turbinos
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 2010 Lie 25, 21:17
pnvz , balandzio pabaigoje liktai kaip tureciau uzsukti i kauna, tai jei ka susirasysim susisieksim[/quote] ,100 km atstumo kelione,planuojama pusantro men. i prieki...[/quote]
kam man bea tikslo vaziuoti i kauna, kad pasiklausytu kaskaip kur zvimbia? juk auto nei traukos nieko neprarado, o i kauna balandi ar butu zvimbia ar nea zvimbia vistiek tektu vaziuoti.
kam man bea tikslo vaziuoti i kauna, kad pasiklausytu kaskaip kur zvimbia? juk auto nei traukos nieko neprarado, o i kauna balandi ar butu zvimbia ar nea zvimbia vistiek tektu vaziuoti.
Peugeot 206 2.0 HDI
Saab 9-5 2.2 tid estate
Saab 9-5 2.2 tid estate
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
rudik900 rašė:Taigi, nukritus spaudimui, gali suktis apie puse minutes... Taip iseina, kad cia jau skambutis, toki garsa isgirdusiems
netaip supratote , jei greit nukrenta tepalo spaudimas turbinoje ir nauja gera turba suksis 30s , bet tai nereiks kad ji bloga
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
PRUSAS rašė:rudik900 rašė:Taigi, nukritus spaudimui, gali suktis apie puse minutes... Taip iseina, kad cia jau skambutis, toki garsa isgirdusiems
netaip supratote , jei greit nukrenta tepalo spaudimas turbinoje ir nauja gera turba suksis 30s , bet tai nereiks kad ji bloga
Nauja gera turbina, suksis tiliai
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Toks bisky klausimelis ne visai y temos eiga: kokia turba stovi pas 9-5 2,0 141kw, ta pati kaip ant 2,0 110kw ar ne?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 2008 Kov 15, 14:43
- Miestas: Kaunas
sarasand rašė:Toks bisky klausimelis ne visai y temos eiga: kokia turba stovi pas 9-5 2,0 141kw, ta pati kaip ant 2,0 110kw ar ne?
Jeigu masinai nieko nedaryta, tai is gamyklos iseina su ta pacia turbina, o purkstukai buna zali pas 2,0l 110kw ir raudoni pas 2,0l 141kw iki 2000m. Po 2000m stovi tik rudi pukstukai.
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Su purkstukais 100 metu viskas man aisku Tik burbina buvo su klaustuku, bet jei ta pati kaip lpt tai neydomu
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Re: Turbina
Klausimelis toks teorinis: jei pradeda tepala valgyti variklis ir rytais truputi padumina, bet isiurbimo slanga prie gazo sklendes ir pati gazo sklende netepaluoti ir svarus, ar gali cia vis tiek buti turbinos problema?
T.y. ar turbina gali leisti tepala ne i interkuleri, bet tiesiai i ismetima (katalizatoriu), ir to pasekoje gautis dumai ryte?
T.y. ar turbina gali leisti tepala ne i interkuleri, bet tiesiai i ismetima (katalizatoriu), ir to pasekoje gautis dumai ryte?
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Turbina
i4rilu rašė:Klausimelis toks teorinis: jei pradeda tepala valgyti variklis ir rytais truputi padumina, bet isiurbimo slanga prie gazo sklendes ir pati gazo sklende netepaluoti ir svarus, ar gali cia vis tiek buti turbinos problema?
T.y. ar turbina gali leisti tepala ne i interkuleri, bet tiesiai i ismetima (katalizatoriu), ir to pasekoje gautis dumai ryte?
Gali būti ir ne turbinoje problemos, o pvz vožtuvų gumelėse.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių