Puslapis 57

Parašytas: 2010 Geg 14, 15:41
Maximus
Domas009 rašė:dabar pagalvojau,jei tarkim automobilis su 2 turbinom ,greiciausiai stovi ir du intercooleriai, ir daznai pasitaiko kad viena turbina nuo zemu kita nuo aukstu,uzdejus 2 bovus ,kokia nesamone iseitu :D :arrow:

Nebutinai, tarkim Veyron'as turi 4 turbinas ir tik viena interkuleri (nors ir oro-skyscio).
Jei sistema sekvencine, kai maza turba ar mech.kompresorius puciantis nuo mazu apsuku ir didesne turba isijungianti veliau, tai prasmes tureti 2 kulerius nedaug.
Jei sistema lygiagreti, t.y dvi vienodos turbos pucia kiekviena i puse variklio cilindru, tai galima tureti ir 2 kulerius, nors ir vel nebutinai, nes vietos jie atima ziauriai daug.
PS. o du bovai kartais stovi sistemose su viena turba ir vienu kuleriu

Parašytas: 2010 Lap 11, 18:54
MantasJm
O kaip su bov'ais i aero? Visada svajojau, kad auto darytu psssssshhh :D Bet esme, kad beda del oro srauto matuokles? O jeigu idet bova, su zarna i ja? Ta prasme bov'a kuris yra atviras, bet kartu tinka ir automobiliui su oro srauto matuokle. Nezinau kaip dar kitaip paaiskint :D nu vnz. Lyg ir mantoni dare tokios buvus, bet turetu but lengva rast ir AM'u :roll:

Parašytas: 2010 Lap 11, 18:57
trulikas
dedi dvieju kameru bova. ir vazineji, bet gerai uzsmaugus plaukios apsukos ir net uzgest gali. as domejausi sau tokiais bovais. nusprendziau, kad del garso tikrai neverta

Parašytas: 2010 Lap 11, 19:01
trulikas
Su saab jei nori isitikinti kaip bendraus taviskis su atmosferiniu bov, tiesiog numauk isheinamaja slanga nuo originalaus bov ir pavazinek, pamatysi. bus ir pshhh ir uzgesimai

Parašytas: 2010 Lap 11, 20:46
aurissan
MantasJm rašė:... psssssshhh :D ...
Ne taip, o woooshhhh! Bet jei tas geras tai Fluflufluflu (tik greit). Tie paprasti tai tik pyrst. Yra tokių BOV'ų, kad tinka ir mūsiškiam SAAB'ams, bet ten dalį tik į išorę numeta, o dalį grąžina. Tai tas garsas būtų tik "pas mane yra turbo", o ne "aš su dideliais kiaušais". Aš nusiraminau ir nusprendžiau nedaryt SAAB'ui negarbės. O rezultatai ir kaip variklis reagavo į atmosferinį BOV'ą, tai aprašiau anksčiau šioje temoje 8)

Parašytas: 2010 Lap 11, 21:02
Audriss99
MantasJm rašė:O kaip su bov'ais i aero? Visada svajojau, kad auto darytu psssssshhh :D Bet esme, kad beda del oro srauto matuokles? O jeigu idet bova, su zarna i ja? Ta prasme bov'a kuris yra atviras, bet kartu tinka ir automobiliui su oro srauto matuokle. Nezinau kaip dar kitaip paaiskint :D nu vnz. Lyg ir mantoni dare tokios buvus, bet turetu but lengva rast ir AM'u :roll:


Mačiau tokią nesąmonę - oro srauto matuoklė įdėta prieš pat sklendę + BOV-as... Viskas veikia ir arklių rodos tame OG-yje apie 300 yra:

Paveikslėlis

Parašytas: 2010 Lap 11, 21:28
MantasJm
Sucks. Na, bet tiek to. Negaidinsim patogios masinos. Vazinesim letai ir agresyviai :lol:

Parašytas: 2010 Lap 11, 21:54
sarasand
Na siaip teoriskai manau ymanoma ydet atmosferiny bova y 9-5 ar 9-3, tik jy reiketu sureguliuoti labai kietai kad suveiktu tik greziant tikrai stipriai, aisku logiska kad prie mazesniu sukiu jis isvis neatliktu savo funkcijos.

Parašytas: 2010 Lap 11, 21:56
trulikas
sarasand rašė:Na siaip teoriskai manau ymanoma ydet atmosferiny bova y 9-5 ar 9-3, tik jy reiketu sureguliuoti labai kietai kad suveiktu tik greziant tikrai stipriai, aisku logiska kad prie mazesniu sukiu jis isvis neatliktu savo funkcijos.

jeigu paprastas variklis, tai kam toks bovas reikalingas. gi ne koks kivikas, kad snypstu 8)

Parašytas: 2010 Lap 11, 22:01
sarasand
Nu yra kas nori to, man 9000 atmintyje visada liks kaip automobilis turintis super grazu HKS bovo ir custom made ismetimo garsa :roll:

Parašytas: 2010 Lap 11, 22:04
trulikas
nu 9000 kiek kitoks pats is saves, nei kad pvz 9-5

Parašytas: 2010 Lap 11, 22:39
Audriss99
sarasand rašė:Nu yra kas nori to, man 9000 atmintyje visada liks kaip automobilis turintis super grazu HKS bovo ir custom made ismetimo garsa :roll:


Čia tu apie "EX SAAB 9000 cse,2.3 FPT B234L MT MY96"? :-D

Parašytas: 2010 Lap 11, 22:41
Edgaras'
9000 ir originalus "bovas" šiek tiek šneka.. Tik, lyginant su neoriginaliais, tylokai.

Parašytas: 2010 Lap 11, 22:42
sarasand
Jaaa, tas pats, nors ir Italiskas Aero jau nebloga garsa turejo, tik bovas buvo lievesnis tai ir garsas atitinkamas

Parašytas: 2010 Lap 11, 22:44
Edgaras'
O aš galvojau kad dabar garsiau (lyginant su itališku) dėl to, jog turbina mitso rimtesnė...