Romeo rašė:O prie ko adaptacijos ir mėlynas dūmas? Pirmam video tikrai sudeginto tepalo ženklai. Ir manau bėda bus arba turboje arba vožtuvų gumelėse.
Beje, kai blogai sureguliuotas dujų mišinys, kad šaltam varikliui užkurti reikia daugiau pasukti starterį ir variklis nedirba idealiai ant laisvų su benzinu. Kai persijungia į dujas, aišku, viskas normalizuojasi;-)
Daivanas, pabandyk dar tokį testą: šiltam varikliui esant ant laisvų apsukų sukelk 2000-2500 rpm/min ir palaikyk kokias 5s. Iš karto žiūrėk kas darosi pro duslintuvą. Jei pradės veržtis dūmelis mėlynas (gali dūminti, kai sukletos apsukos, arba kai numesi gazą) - turbinai artėja galas.
Dėl adaptacijos, tai dėl to kad paskutini kompo nuresetinima dariau ant šilto variklio ir iškart ant dujų visa adaptacija pravažinėjau, dabar kai kuriasi jau ant benzino iškart tai gal ir durniuot pradeda tokia teorija. Na antram video tai baltas tas dūmas bent jau man, tepalas taip pat nedingsta.. Metus jau beveik važinėju ir lygiai taip pat visada kuriasi ir žiema ir vasara ar buvo ar nebuvo dujų
ant benzino normalizuojasi per 100 metrų kai pravažiuoju, nespėja dar ant dujų persijungti..
Na šiandien trečiu bėgiu i kalna pavažiavau 140 tai turbūt ir daugiau apsukų buvo kokia 15 sekundžių sustojus prie sankryžos balto dūmelio truputi padavė kokias 3-5 sekundes bet poto dingo..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003