Rudik rašė:Tik turi greit permest ta begi, nes kitaip gali suvaryti dezes "sinchromecha", jei nesi tikras, tai gal ...., na vnz. atsargiai.
Siaip, preliminariai, manau, kad ten kompleksines problemos jau, stumokline + turbokompresorius.
p.s. turbina gumu neturi, ziedai ten..
Na išvažiavau šiandien buvau užmiesti susidėjas ta gaudykle nuvažiavau pora kilometru poto buvo įsibėgėjimas tai antru bėgiu iki kokiu 70-75 užmiesti mečiau trečia tai nei važiuojant nei šiaip nedūmino išvis, dar po kelių km jau prie namų antru šiek tiek daugiau užspaudžiau ir metė dūma atleidus ant laisvo irgi dūmino toks vaizdas kai staigiai duodi apsukų privaro to tepalo o poto sudegina jį ir vėl normaliai važinėji..
Jeigu ramiai važinėji ar truputi paspaudi antru bėgiu 60-70 tai nieks ten nedūmina, bet jeigu užeina durnumas ar reikia ka aplenkti staigiai tai meta dumeli.. Tiesa užmiršau paminėti kad ties laisvu apsukų vožtuvu šlanga jau gal koki 7 karta įtrūkus tai dėl to dūminimo gali ir ji būt kalta, nulėksiu kuria diena iki xtra racing ir nusipirksiu silikonines žarnas tam vožtuvui gal tik tiek ir tereikia.. Ant gaudyklė kai tie vamzdukai sukinėjosi ir buvo vos vos milimetrinis tarpelis tai iškart gavosi vakumo nuotėkis ir mašina dūmino dabar jau lyg sandariai padariau to skysto metalo pridrėbiau kai reikalas pora sluoksiu sutvirtinima padariau..
P.S. dėl silikonės šlangos vožtuvui persigalvojau pas mus čia kosminės kainos pasižėjus, iš kiniečių visas komplektas aušinimo šlangu išeina kiek čia kainuoja pasidaryt laisvos eigos vožtuvui.. Reiks originalių vėl ieškot arba iš lygros naujas paimt kokias šlangas ir pasidaryt pačiam..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04
Saab 9-5 Aero MY2003