Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Kov 06, 16:22

Povilas rašė:Rudik varijantas gali but teisybe. Atjunk akuma 10min, paskui tik ant benzo pravaziuok per miesta tarkim nuo šilainiu iki marių, ir įvairiais režimais, ir viskas ten prisiadaptuos :) arba vien ant benzo kelias dienas pasivažinėk po reseto. Nes man irgi panašu į kondensatą, o jei skysčiai nedingsta, tai px. :)


Na ryt reiks bandyt nuresetint ir mėgint visa diena ant benzino pavažinėt o kita diena užkurt ir žėt ar dar vyksta kokie fokusai ar ne.. :)
tai va kad nedingsta niekas lyg normaliai viskas, antifrizas ir tepalas švarūs, gal čia ir bus tas bajeris kad po reseto iškart ant duju pavažinėjus susukau trionico smegenis..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Rudik » 2015 Kov 06, 16:26

Nesu trionico guru, tikrai, viska sprendziu pagal logika (tiesiog zinau kaip dirba variklis, ir biski suprantu kaip turi dirbti valdymo komponentai, nieko naujo cia neisgalvosi, tik reikia priderint viska gerai). :)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Romeo » 2015 Kov 06, 22:06

O prie ko adaptacijos ir mėlynas dūmas? Pirmam video tikrai sudeginto tepalo ženklai. Ir manau bėda bus arba turboje arba vožtuvų gumelėse.
Beje, kai blogai sureguliuotas dujų mišinys, kad šaltam varikliui užkurti reikia daugiau pasukti starterį ir variklis nedirba idealiai ant laisvų su benzinu. Kai persijungia į dujas, aišku, viskas normalizuojasi;-)
Daivanas, pabandyk dar tokį testą: šiltam varikliui esant ant laisvų apsukų sukelk 2000-2500 rpm/min ir palaikyk kokias 5s. Iš karto žiūrėk kas darosi pro duslintuvą. Jei pradės veržtis dūmelis mėlynas (gali dūminti, kai sukletos apsukos, arba kai numesi gazą) - turbinai artėja galas.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Kov 06, 23:37

Romeo rašė:O prie ko adaptacijos ir mėlynas dūmas? Pirmam video tikrai sudeginto tepalo ženklai. Ir manau bėda bus arba turboje arba vožtuvų gumelėse.
Beje, kai blogai sureguliuotas dujų mišinys, kad šaltam varikliui užkurti reikia daugiau pasukti starterį ir variklis nedirba idealiai ant laisvų su benzinu. Kai persijungia į dujas, aišku, viskas normalizuojasi;-)
Daivanas, pabandyk dar tokį testą: šiltam varikliui esant ant laisvų apsukų sukelk 2000-2500 rpm/min ir palaikyk kokias 5s. Iš karto žiūrėk kas darosi pro duslintuvą. Jei pradės veržtis dūmelis mėlynas (gali dūminti, kai sukletos apsukos, arba kai numesi gazą) - turbinai artėja galas.


Dėl adaptacijos, tai dėl to kad paskutini kompo nuresetinima dariau ant šilto variklio ir iškart ant dujų visa adaptacija pravažinėjau, dabar kai kuriasi jau ant benzino iškart tai gal ir durniuot pradeda tokia teorija. Na antram video tai baltas tas dūmas bent jau man, tepalas taip pat nedingsta.. Metus jau beveik važinėju ir lygiai taip pat visada kuriasi ir žiema ir vasara ar buvo ar nebuvo dujų :) ant benzino normalizuojasi per 100 metrų kai pravažiuoju, nespėja dar ant dujų persijungti..

Na šiandien trečiu bėgiu i kalna pavažiavau 140 tai turbūt ir daugiau apsukų buvo kokia 15 sekundžių sustojus prie sankryžos balto dūmelio truputi padavė kokias 3-5 sekundes bet poto dingo..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė timeless » 2015 Kov 07, 00:28

Daivanas rašė:
Na šiandien trečiu bėgiu i kalna pavažiavau 140 tai turbūt ir daugiau apsukų buvo kokia 15 sekundžių sustojus prie sankryžos balto dūmelio truputi padavė kokias 3-5 sekundes bet poto dingo..
Trečiu bėgiu 140 km/h ar ne taip supratau? :)
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė romask » 2015 Kov 07, 01:16

Imanoma. Pas 2.0lpt iki ~150sukasi :)
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Rudik » 2015 Kov 07, 08:50

romask rašė:Imanoma. Pas 2.0lpt iki ~150sukasi :)

Haro sake, kad turbokiaulis net iki 180 davaro :o
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Povilas » 2015 Kov 07, 09:55

Teip, išbandyta kačergoje, 3 begiu ~150kmh tikrai vaziuoja :D
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Dancius
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 2011 Rgp 20, 12:48
Miestas: Elektrenai

Standartinė Dancius » 2015 Kov 07, 09:57

3 begiu 140 turetu but apie 4800-5200 rpm,norma kaip ir :-D
Mano turimas italas su 2,5 atmosferiku iki 170 datenpia .
Romėns V6 24V
KAI MOTERIS IŠMOKS REMONTUOTI KELIUS TADA AŠ JAI VĖL LEISIU VAIRUOTI!!!
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Romeo » 2015 Kov 07, 10:02

rudik900 rašė:Haro sake, kad turbokiaulis net iki 180 davaro :o


Pas S9k LPT 170 km\h ties 5500 rpm. Žinant, kad ribotuvas kažkur 6200 rpm, gal irgi pavyktų 180 km\h pasiekti.
Daivanas rašė:Na šiandien trečiu bėgiu i kalna pavažiavau 140 tai turbūt ir daugiau apsukų buvo kokia 15 sekundžių sustojus prie sankryžos balto dūmelio truputi padavė kokias 3-5 sekundes bet poto dingo..

Paklibink sparnuotę. Manau, klibės. Tada gali Prūsui skambinti;-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Kov 07, 10:46

AeroGriffin rašė:Trečiu bėgiu 140 km/h ar ne taip supratau? :)


Na taip ir dar būtu važiaves tikrai daugiau tik jau labai pjaut nenorėjau o tik suodžius pravalyt.. :)

Romeo rašė:Paklibink sparnuotę. Manau, klibės. Tada gali Prūsui skambinti;-)


Tai va kad vis neprilendu aš prie tos turbinos, prie progos kokios reikės ten pasižiūrėt ar labai kliba ar ne, beto kaip į kuria ten puse blogai kai kliba? nes žinau kad kažkoks klibėjimas blogas o kažkuris normalus..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė timeless » 2015 Kov 07, 13:28

Daivanas rašė:Tai va kad vis neprilendu aš prie tos turbinos, prie progos kokios reikės ten pasižiūrėt ar labai kliba ar ne, beto kaip į kuria ten puse blogai kai kliba? nes žinau kad kažkoks klibėjimas blogas o kažkuris normalus..
Suėmus už abiejų galų išilginio (vamzdžiui) neturi būti jokio. O judinant abu galus statmenai vamzdžiui (angai) kaip supratau visuomet labai minimalus net „turi“ būti, bet ne per didelis, turbūt milimetrais dar norm būtų iki maždaug ±0,25 mm (sumoje 0,5 mm) poslinkiai nuo ašies centro, nors gal net ir tiek jau per daug…. Patikslinkit kas žinot geriau.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Rudik » 2015 Kov 07, 16:45

Tai tada, ketvirta turi uzlenkt spidometra... :)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Kov 07, 22:09

Su 4 gal ir turėtų, penkta tik kurui taupyt.. :) na ka šiandien nuresetinau ir ant benzino prasukau šiek tiek kilometrų žiūrėsim kaip ryt kursis..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Dancius
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 321
Užsiregistravo: 2011 Rgp 20, 12:48
Miestas: Elektrenai

Standartinė Dancius » 2015 Kov 07, 22:18

Pasuksi rakta ir uzsives :-D
Romėns V6 24V
KAI MOTERIS IŠMOKS REMONTUOTI KELIUS TADA AŠ JAI VĖL LEISIU VAIRUOTI!!!

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių