Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Kov 08, 14:00

Na šiandien užsikūrus truputi dūmino, bet tikrai ne taip kaip vakar, viena karta užgazavus iki 2-2.5k apsukų ir atleidus dūminimas dingo.. Gal vis dėlto adaptacija ant benzino ir suveikė, pastebėsiu dabar rytais ar dūmina dar ir reiks prie progos ta ašelę pažiūrėt..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Audriss99 » 2015 Kov 09, 08:44

Jei išmeta mėlyną dūmą ryte, tai tikrai ne dėl adaptacijų, degalų ir t. t.
Tepalas pakliūna į degimo kamerą. Žiedai, galva arba turba.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Kov 09, 15:22

Audriss99 rašė:Jei išmeta mėlyną dūmą ryte, tai tikrai ne dėl adaptacijų, degalų ir t. t.
Tepalas pakliūna į degimo kamerą. Žiedai, galva arba turba.


Na nežinau ar jis ten labai mėlynas, man labiau i balta panašus bet ne ekspertas aš gal ir mėlynas, šiandien mažiau metė bet vistiek metė tai taip adaptacija turbūt ne prie ko bus. Ant dujų tik labai gerai važiuot pradėjo :) realiai dabar net neįsivaizduoju kada čia pradėjo dūmint nes šiandien pvz maždaug po minutės tik pradėjo, dažniausiai tiek laiko nelaukiu o jau išvažinėju iš kiemo..

Bandžiau prieit prie tos turbinos bet turėjau neperdaugiausiai laiko, priėjimas atrodo beveik neįmanomas socket galvos neužlenda, vienintelis dalykas kas užlindo tai paprastas raktas bet ir tai pasukimui turiu apie porą centimetrų.. Kaip jūs nuimat ta metalini vamzdį oro padavimo į turbiną? gal kas ėmė pasidalins patarimais kaip lengviau prieit.. ar ten žaidėt irgi viena varžta po 10min atsukinėdami?

Beto normalu kad pažymėtų šlangų ir to vamzdžio viduje yra tepalo? Kažkaip prie oro padavimo tas tepalas nelabai tinka atrodo.. Paveikslėlis
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Povilas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 148
Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
Miestas: Kaunas

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Povilas » 2015 Kov 09, 15:47

Tepalas įsiurbimo vamzdyne neturi būti :) aš tavo vietoje nusiardyčiau visas šlangas ir vamzdžius nuo turbokompresoriaus (grammar nazi rudik :lol: ) iki įsiurbimo kolektoriaus, išsiimčiau intercoolerį, išplaučiau visą tepalą švariai su pora litrų benzino. Paskui po kurio laiko nusiėmus kurią nors šlangą jeigu rasi tepalo, kaltininkas bus aiškus. Tik va šitam procesui reikia garažo su duobe.
O sparnuotę jei nori paklibint, tai gal lengviau išmetimo vamzdžio 3 varžtus atsukt, ten priėjimas normalesnis.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Rudik » 2015 Kov 09, 21:29

Povilas rašė:Tepalas įsiurbimo vamzdyne neturi būti :) aš tavo vietoje nusiardyčiau visas šlangas ir vamzdžius nuo turbokompresoriaus (grammar nazi rudik :lol: ) iki įsiurbimo kolektoriaus....

Norejai pasakyti nuo kompresoriaus iki isiurbimo kolektoriaus...? ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė romask » 2015 Kov 09, 21:37

o tai nuo turbos iki variklio nevalia? :D ten ir kolektorius netoli, kitoj pusej bloko :D
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Kov 09, 21:59

Povilas rašė:Tepalas įsiurbimo vamzdyne neturi būti :) aš tavo vietoje nusiardyčiau visas šlangas ir vamzdžius nuo turbokompresoriaus (grammar nazi rudik :lol: ) iki įsiurbimo kolektoriaus, išsiimčiau intercoolerį, išplaučiau visą tepalą švariai su pora litrų benzino. Paskui po kurio laiko nusiėmus kurią nors šlangą jeigu rasi tepalo, kaltininkas bus aiškus. Tik va šitam procesui reikia garažo su duobe.
O sparnuotę jei nori paklibint, tai gal lengviau išmetimo vamzdžio 3 varžtus atsukt, ten priėjimas normalesnis.


Tai gal čia tas tepalas ir duoda greičiausiai ta dūminima? kai kartu su oru jo pasiurbia..

Tai va kad gaila jog neturiu nei garažo nei duobės o labai norėčiau, tai tikrai pasiardyčiau..

Jo galvojau ta išmetimo atsukt vamzdi bet poto pagalvojau gal ten kokio lockthreado reiks tept ar atsukus nepasitrauks i šona tas išmetimo vamzdis tai ir patingėjau :D

Tai kaip ir aiškus kaltininkas turbina, kuri paduoda tepalo į oro įsiurbima?

Beto kur tas vamzdukas nueina pažymėtas klaustuku? turiu čia rimtą teoriją. :)
Paveikslėlis
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Geg 04, 16:17

Prikelsiu temą tolesniam bėdų ieškojimui, užkūrus ryte nebedūmina, gal tikrai buvo kondensatas kad atšilus orams nustojo tie dūminimai.

Bet dabar kita bėdelė dabar antru, trečiu bėgiu sukėlus daugiau boosto matau kaip truputi balta dūmą išmeta tai galvoju turbina. Atsisukau aš ta pusę kur išmetimas paklibinau ašelę ir išvis ji nejuda jokio judėjimo į visas puses nei pirmyn atgal traukiojant, vidus švarus gražus sparnuotė sukasi niekur nekliūdama.. Tai kaip suprantu jeigu leistų tepalą ir būtų pasibaigę tie riebokšliai tepalų tai turėtų būti kažkoks tai klibėjimas? ar jie sėkmingai galėtų leisti tepalą o klibėjimo nebūtų?

Taip pat kadangi dabar skaidri šlangutė tarp variklio dangčio vamzduko ir to vamzdžio kur tepalo garus siunčia į turbiną deginimui, tai matau ant sienelių net teka tas tepalas.. ar gali turbina gerai įsisukus patraukti to tepalo iš variklio dangčio? galvoju užkabinti ta oil catch can..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Audriss99 » 2015 Geg 04, 16:26

Ar prijungta plona šlanga per atbulinį vožtuvą nuo ventiliacijos galvoje iki įsiurbimo kolektoriaus? Kažkaip neįžiūriu.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Geg 04, 16:29

Audriss99 rašė:Ar prijungta plona šlanga per atbulinį vožtuvą nuo ventiliacijos galvoje iki įsiurbimo kolektoriaus? Kažkaip neįžiūriu.


Čia ne mano saabo foto internete radau kaip pavyzdį tik :D bet taip prijungta, visos vakumo žarnelės pakeistos naujomis :)
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Audriss99 » 2015 Geg 04, 16:46

Jei ryte išmetamas dūmas ne mėlynas ir nesmirda tepalu, nesuk galvos.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Geg 04, 17:46

Audriss99 rašė:Jei ryte išmetamas dūmas ne mėlynas ir nesmirda tepalu, nesuk galvos.


Paskaityk mano postą po paskutinės foto, kurį šiandien parašiau..
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Romeo » 2015 Geg 04, 18:31

O antifrizo išsiplėtimo bakelyje užmetus gerai gazo neburbuliuoja antifrizas?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Daivanas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 257
Užsiregistravo: 2014 Geg 04, 09:45
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė Daivanas » 2015 Geg 04, 21:08

Romeo rašė:O antifrizo išsiplėtimo bakelyje užmetus gerai gazo neburbuliuoja antifrizas?


Antifrizas nedingsta, jeigu šito klausi, dingsta po truputi labai lėtai tepalas ir kvapas kaip sudegusio tepalo būna kai pavaikai truputi.. :)
ex. Saab 900NG 2.0 Turbo TD04

Saab 9-5 Aero MY2003
Vartotojo avataras
svitas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 13
Užsiregistravo: 2015 Kov 18, 10:59

Re: Dūmina pirmą kartą užkūrus ryte

Standartinė svitas » 2015 Geg 04, 21:59

Saab 9-5 2.3t 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001
Panevėžys

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių