Puslapis 12

Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 03, 22:55
Irmantasb235
Kolektyvas reikia pagalbos , galbut kazkas jau buvote susidure su tuom ir zinosite kame beda ir kur reikia ieskoti . Variklis 2.3t aero . Simptomas toks : perjunginejant begius , turbina lyg praranda slegi ir turi uzsipusti per naujo . Tad permetant begi susitampai ,ir taip kaskart kai tik permetineji begi , jei laikai ant aukstu apsuku , tos vadinamos "duobes" nepajauti . Seip visa kita ciki , dirba kaip laikrodis , skrenda kaip vejas...galbut dar ir greiciau :))

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 04, 00:21
Daivanas
Daro pššš garsa variklis kai permeti bėgi? blow off valve gal įsidėjas?

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 04, 14:58
Mark
Butu bovas idetas tai check degtu :D tai gal ten viskas gerai tik ponas nepriprates su turbo vazinet? Kad turbo pravalas vadinamas yra

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 16, 19:00
Irmantasb235
bov"o nera :)) , check nedegtu jei viskas butu padaryta profesionaliai ir su atitinkama technika ;) . AS SUPRANTU kas ira sraige ir kaip ji veikia , o turbo pravala siam modeliui jauciu visai prie kitokiu variklio darbiniu salygu/apkrovos . esme tokia jei vaziuoju kaip senelis , svelniai is begio i begi , be didesniu sukiu , viskas ok , jei uzkeliu ir keliauju i sekanti begi , krentu i duobe , is kurios sunkiai islipu , ir taip kaskart pajudinus begiu rankena . Salia sedintis keleivis ir tas pajuto kad kazkas negerai...

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 17, 12:28
pjezo
SAAB 9-5 ?
Teoriškai galėtų būti taip, jei neatsidaro bovas- tada kai atleidi akceleratorių,sklendė staiga užsidaro, slegis negali nueiti recirkuliaciniu keliu ir stabdo turbinos sparnuotę.
vėliau kai perjungiamas bėgis- turbina turi iš naujo įsibėgėti

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 17, 20:17
Rudik
pjezo rašė:SAAB 9-5 ?
Teoriškai galėtų būti taip, jei neatsidaro bovas- tada kai atleidi akceleratorių,sklendė staiga užsidaro, slegis negali nueiti recirkuliaciniu keliu ir stabdo turbinos sparnuotę.
vėliau kai perjungiamas bėgis- turbina turi iš naujo įsibėgėti

Belerasytojau, tau klausimas- ar besupranti kas per sudas yra BOV, ir ka daro turbina?

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 18, 00:14
pjezo
Rudik rašė:
pjezo rašė:SAAB 9-5 ?
Teoriškai galėtų būti taip, jei neatsidaro bovas- tada kai atleidi akceleratorių,sklendė staiga užsidaro, slegis negali nueiti recirkuliaciniu keliu ir stabdo turbinos sparnuotę.
vėliau kai perjungiamas bėgis- turbina turi iš naujo įsibėgėti

Belerasytojau, tau klausimas- ar besupranti kas per sudas yra BOV, ir ka daro turbina?


Klausimas tau- nepavargai visus įžeidinėdamas?
Matomai realiam gyvenime esi ant tiek menkysta, kad tik forume žemindamas kitus gali pakelti savo savivertę.

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 18, 10:42
Rudik
Jei manai, kad pastabos, kad rasai vejus, tamsta zemina... tai matyt realiam gyvenime esi ne siaip "pilotas"... o "pilotas-kosmonautas" :!:

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 18, 12:15
svitas
Nežino kaip itavo užduota klausimas atsakyti tai užtat ir stumia kad kazkas ižeidinejai darko prisigalvoja, bet neitavo klausima atsako belerašiti .

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 18, 21:34
Irmantasb235
pjezo tiketinas variantas . darant diagnostika atradome jog kvailioja "Boost pressure control valve" , kuris atsakingas kad atidarytu "bypass vale" , kitaip vadinama BOV'a . Klaida panaikinom , taciau faktas kad ji reikes pasikeisti . Tuomet uzsienio forume radau stai toki varianta
" http://www.saab-tuners.com/trionic-7-tu ... nederlands "
pasinaudojus situ patarimu , taretu atkristi tavo teorija , taciau manieji simptomai vistiek isliko tie patys . Mano sekantis zingsnis bus pasikeisti zvakes , o tuomet pabandyti isideti kita kasete , sakau gal ji i pabaiga .

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 18, 22:09
pjezo
Irmantasb235 rašė:pjezo tiketinas variantas . darant diagnostika atradome jog kvailioja "Boost pressure control valve" , kuris atsakingas kad atidarytu "bypass vale" , kitaip vadinama BOV'a . Klaida panaikinom , taciau faktas kad ji reikes pasikeisti . Tuomet uzsienio forume radau stai toki varianta
" http://www.saab-tuners.com/trionic-7-tu ... nederlands "
pasinaudojus situ patarimu , taretu atkristi tavo teorija , taciau manieji simptomai vistiek isliko tie patys . Mano sekantis zingsnis bus pasikeisti zvakes , o tuomet pabandyti isideti kita kasete , sakau gal ji i pabaiga .



Jei darysi bovo valdymą tiesiogiai nuo kolektoriaus slėgio- reikėtų "apversti" bovą- statyti taip, kaip jis statomas saab 9000 (kuriama bovo valdymas yra tiesigiai nuo kolektoriaus slėgio, be jokių papildomų vožtuvų) - tiesiog išimi bovą, ir apsuki, sukeiti vietomis pajungimus.
jei to nepadarysi- sistema veiks, bet bus šioks toks vėlavimas, ir turbinos sparnuotė (kompresoriaus dalis) trumpam vėl gaus padidintą slėgį, bus kažkiek stabdoma.

daugiau info gali rasti:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=206993

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 19, 19:26
Irmantasb235
nesinori daryti tokiu "chalturkiu" , norisi isaiskinti beda ir ja pasalinti , Beja cia negali buti kaltininkas " wastegate pressure actuator " ?

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 19, 19:35
CandyBoy
Cia ne haltura, o must have modas, atsigauna masina iskarto.

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 19, 20:13
Daivanas
Irmantasb235 rašė:pjezo tiketinas variantas . darant diagnostika atradome jog kvailioja "Boost pressure control valve" , kuris atsakingas kad atidarytu "bypass vale" , kitaip vadinama BOV'a . Klaida panaikinom , taciau faktas kad ji reikes pasikeisti


O kartais BPC ne Wastegate atidarinėja? Iš BPC eina 3 šlangutės vienas į įsiurbimo vamzdį (cobra), kita iš turbinos ir kita į wastegate.. Turbina sukasi ir kelia slėgį ir bpc kai tam tikrą slėgį pasiekia nukreipia į wastegate ir atsidaro išmetimas kad turba nepersipūstų.. Tai tau čia gali būt paprasčiausiai kad bazinį slėgį pučia ir tiek.. Wastegate tavo atveju gal atsidaro pasiekus 0.5bar ar kiek ten ir normaliai taip ir neužpučia.. Pažėk ar turbos rodyklė iki raudonos padalos pakyla ir bus +- aišku..

Dėl žvakių ir kasetės tai nesamonė mano nuomone, jeigu tau turbina slėgio nekelia tai reiškia su ja kažkas ir yra.. Na arba tu nori 3 bėgiu ant 50 kad tau iškart pūstų ta turbina..

Re: Problema su slegiu

Parašytas: 2015 Gru 21, 21:42
Irmantasb235
Sutinku , gal ir atsigauna , taciau automobilio architektai manau sukure varikli ir jo sistema taip kad viskas butu sustiguota ir dirbtu kaip laikrodis , o mes teoriskai galima pridaryti daug , bet ar tai tikrai tikslinga ? tad as apsiribosiu tuom kad surasiu beda ir ja pasalinsiu . Isbandziau ir "bolt" moda ir kitu anksciau minetu variantu , bet kad pajusciau kazkoki skirtuma , nebuvo , tad viska sustaciau atgal i savo vietas . Sekantis zingsnis bus patikrinti ar wastegate atsidaro prie savo gamykliniu parametru , DAIVANAS tavo ziniomis prie kiek turi atsidaryti ? jei neklystu 0.37-0,42 bar. galbut reikes sureguliuoti kojele .
Malonu sulaukti jusu diskusiju ir pasiulymu ;) , pats neesu didelis mechanikas , tad diskutuodami galime daug...