Puslapis 11

Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT

Parašytas: 2016 Rgs 14, 21:01
Jubilee
Važiuojant su šaltu varikliu trauka gera, varikliui įšilus irgi viskas ok iki pirmo variklio išjungimo. Jeigu paliekama mašina bent 20 min ir įsėdama vėl važiuoti su neataušusiu varikliu - mašina visai "buka" tampa. Lyg būtų ant Winter režimo. Po to, ties kokiais 4k rpm traukt pradeda. Šitą problemą turiu jau kokius du metus, bet anksčiau retai pasitaikydavo. Kompas klaidų nemeta, kątik pakeičiau alkūninio veleno daviklį - nieko. Taisau Panerių g. 64 pas Audrimantą - nieko neranda. Automobilis benzas/dujos, tas pats ant abiejų kurų.

+ nežinau ar susiję, bet kartais ryte vedant auto apsukos pašokinėja (nuo 2k rpm iki vos ne užgesimo ribos) ir stabilizuojasi, niekada nebuvo užgesusi, tik purtėsi.

Prieš 100k km restauruota turbina + pirkta nauja DI kasetė + pirkta nauja droselio sklendė. Automatinė greičių dėžė tikrinta - mechaniškai tvarkinga. Buvo bandytas "bolt mod" - nepadėjo. Žvakės keičiamos kas 20k km, tepalai kas 10k km. Automobilio rida 230k km.

Nebežinau ką daryt :D

Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT

Parašytas: 2016 Rgs 21, 20:18
leonard
Aš tai nuvažiuočiau į kitus spec. servisus... Nenorit?

Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT

Parašytas: 2016 Rgs 21, 21:32
Remigijus86
Pasitikrint vakuumus, vienos krypties vožtuvus (one way valve). Gali būt kad jie jau "nusibaigę" tai slėgį praleidžia ne į vieną pusę bet jau į abi (tada ir pasidaro buka mašina)

Vožtuvai tokie yra du. Kairėje pusėje prie stiprintuvo bakelio ir netoli oro srauto matuoklės. Aišku, kai su tais vožtuvais bėdos, mašina visą laiką turėtų būti buka, bet pasitikrinti verta. Foto: http://i289.photobucket.com/albums/ll23 ... CF3314.jpg

Ką dar galima pabandyt:
* "nuresetint" mašinos kompą, t.y atjungt 17 rėlę (atidarius duris)
* pabandyt pasikeist APC vožtuvą nuo kitos tvarkingos mašinos: http://www.rbmperformance.com/rbm_image ... ab_9.5.jpg
* intercooler'io šlanga

Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT

Parašytas: 2016 Rgs 22, 11:10
Jubilee
17-tą fyškę jau traukiau - nepadėjo, APC buvo nuo kitos uždėtas - nepadėjo, beliko intercooler'io šlanga ir one way valve pasižiūrėt. Ačiū už patarimus :)
Taip pat šiandien dar nuvarysiu pakeisiu į kitą DI kasetę, maža ką.

Gal yra kokių rekomendacijų kur varyt taisyt mašiną Vilniuje? Aeropolis per brangu, priešais Aeropolį esantis servisas Savanorių pr. irgi netinka (patarė išmest automatinę greičių dėžę, tai nuo to laiko nevažiuoju). Nuolat taisau Panerių g. 64.

Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT

Parašytas: 2016 Rgs 22, 14:28
pjezo
Siūlau pabandyti Volvo Saab servisą, Verkių 39, va šitas http://www.volvosaab.lt/
Man sugebėjo rasti dalis ir sutvarkyti tai ko niekas nesugebėjo padaryti arba prašė daugiau kaip du kartus didesnės sumos (aeropolis)....

Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT

Parašytas: 2016 Rgs 23, 14:17
Romeo
Tikrinant intercoolerio žarnas neužmirškit ir pačio intercoolerio. Bet čia ne tame problema bus.

Re: Dingsta trauka SAAB 9-5 2.3t (136kW) MY01 AT

Parašytas: 2016 Spa 07, 12:51
Neblogai
pjezo rašė:Siūlau pabandyti Volvo Saab servisą, Verkių 39, va šitas http://www.volvosaab.lt/
Man sugebėjo rasti dalis ir sutvarkyti tai ko niekas nesugebėjo padaryti arba prašė daugiau kaip du kartus didesnės sumos (aeropolis)....

Jei važiuosi į šitą servisą, tai geriausiai iškart skambint Virgiui 8 684 96903. Jis geriausiai kerta apie SAABus, kažkada dirbo Panerių servisiuke. O kiti ten dirbantys meistreliai, tai man pasitikėjimo nekelia. O Virgis mane ne vieną kartą išgelbėjo.