Saab 9000 užkūrimo problema

saab9k
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 2014 Bir 03, 12:06

Saab 9000 užkūrimo problema

Standartinė saab9k » 2016 Lap 12, 20:23

Sveiki,

Atsirado problema, kurios neišsiaiškinu užkuriant mašiną. Dažnai tenka ilgai sukti starterį. Palaikydavau degimą ilgiau, būdavo lyg geriau, bet dabar visada tas pats (galvojau kuras grįžta į baką, todėl reik ilgai sukt?). Kelis kartus buvo ryte užkūrus neveikia vienas cilindras, padirbus mašinai apie minutę atsigaudavo ir dirbdavo kaip priklauso. Taip pat užkuriant kelis kartus buvo pokštelėjimas iš duslintuvo (šauna). Visos šios problemos yra tik kuriant.

Žvakes keičiau, bandžiau kitą kasetę, bet panašu kad viskas tas pats. Mašina ant benzino ir dujų važiuoja gerai, trauka gera, jokių trukčiojimų ir pan. Žinau, kad mirus viena liambda.
Galvojau problema su kasete, bet pabandžius kitą, geriau nebuvo. O ir su senąją mašina važiuoja gerai. Lieka kuras-siurblys. Bet vėlgi mašina važiuoja gerai tiek benzinu, tiek dujom. Jeigu nusėda kuras, kur pradėt žiūrėt?

Gal dar kas nors kokių minčių turite? Gal TECH2 parodytų ką nors kuriant mašiną?
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1714
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: Saab 9000 užkūrimo problema

Standartinė pjezo » 2016 Lap 13, 19:38

Visų pirma - kokia dar "mirus viena liambda" ?
Pas 9000 ji viena tik ir yra.

O pati problema - panaši į kiaurą dujų reduktoriaus menbraną - kai palieki mašina- per vakumą (kolektorius-reduktorius) prateka LPG dujinės fazės ir užpildo įsiurbimo kolektorių.

Būtent tokią pats situacija turėjau su 9000.

Paprasčiausias būdas tai patikrinti - kai atvažiavės pastatysi mašiną- nepatingėk atjungti vakuumo žarnelę nuo LPG reduktoriaus
Ir kitą dieną pažiūrėk kaip vesis.
Dar įdomiau gali pažaisti - tiesiog ant vakumo žarnelės iš LPG reduktoriaus uždėk balioną (tik už sandarink) ir pasižiūrėk ar kitą dieną nebus prisipūtęs (aš tam panaudojau tiesiog po ranka buvusį ploną celofaninį maišelį ir kitą diena radau jį kaip balioną..
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
saab9k
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 2014 Bir 03, 12:06

Re: Saab 9000 užkūrimo problema

Standartinė saab9k » 2016 Lap 13, 21:03

Dėkui pjezo už komentarą.
Dėl liamdos, tai pas dujininkus kai buvau, sakė viena rodo voltus, kita 0.00, tai ir galvoju kad jos dvi. Tačiau sąnaudos normalios, tai gal didelės įtakos neturi.
Pabandžiau užrišti maišiuką, būtent kaip sakei, rytoj žiūrėsim.
Kažkaip įtariau dujas ir aš.. Nes gana seniai dėtos, pravažiuota ~1100 val., filtrai keisti laiku.. (keičiasi kas 300 val.) Ir purkštukai nekeisti, jaučiasi variklio darbo skirtumas nuo benzino. Ypač persijungiant, net apsukos pašokinėja, ko ankščiau nebūdavo..
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1714
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: Saab 9000 užkūrimo problema

Standartinė pjezo » 2016 Lap 13, 21:27

Nu taip, pas mane tas pats buvo- pasijungus prie dujų kompo - rodo, kad antra laimda "mirusi" 0 rodmenys ir jie nekinta :)
nes tiesiog jos nėra.
Matomai dujininkai tiesiog nežinojo, kad pas 9000 ji tik viena ir teyra:)

Kokia LPG įranga ir koki purkštukai?
Jei tai tarkim OMVL - tai purkštukų rampa ardoma ir purkštukus galima praplauti/išvalyti.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
saab9k
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 2014 Bir 03, 12:06

Re: Saab 9000 užkūrimo problema

Standartinė saab9k » 2016 Lap 13, 21:38

Dujų įranga tai AG dėta (http://www.vikabaltus.lt/duju-iranga-automobiliams/), firma ne itin gera, bet problemų ankščiau kaip ir nebuvo, tai nesigailiu. Kokie purkštukai stovi, dabar nepasakysiu, bet pagal dujininkus kur dėta, sako kai nevažiuos mašina ant dujų, tada reikės keist, kažkokios ridos jiems nėra :D
saab9k
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 2014 Bir 03, 12:06

Re: Saab 9000 užkūrimo problema

Standartinė saab9k » 2016 Lap 14, 15:01

Taigi, apsilankiau pas dujininkus. Po nakties maišiukas kaip ir nebuvo pasipūtęs, bet užsiminus meistrui dėl membranos, iškarto ant užkurtos mašinos nuėmė vakumo šlangutę einančią iš reduktoriaus, uždėjo seilių, jas pūtė ir iškart pasakė, jog membrana trūkus.

Pakeitė ją, ir atrodo kad viskas susitvarkė. Dėkui pjezo, sutaupiau ir sau ir meistrams laiką, kurie būtų ieškoję velnias žino ko..

Taip pat pasitikrinau kompresiją. Kiek jūsų manymu turėtų būti bar? Nes 2-am cilindre išvis ten 9,5 tik parodė, kai kituose - 10,5-11. Apkritai galvojau turi būti apie 14..
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Saab 9000 užkūrimo problema

Standartinė Romeo » 2016 Lap 14, 20:11

2-ame cilindre per mažai. Kituose normaliai. 14 bar naujai perrinktame variklyje gal ir būtų.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
saab9k
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 2014 Bir 03, 12:06

Re: Saab 9000 užkūrimo problema

Standartinė saab9k » 2016 Lap 14, 20:44

Apsiskaičiavau kiek pas mane turi būti (B234E) - compression ratio 9.25:1 kas reiškia 185PSI ir tai yra 12,8 bar., tai manau kaip 97m. 400k km visai neblogai :)

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių