Žvakės

Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2007 Kov 08, 15:14

Neatmeskime duju sistemos nesklandumo galimybes.
e85
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2007 Lie 26, 14:47

O man iskilo tokis klausimas: nors rekomenduotosios NGK zvakes turi 1mm tarpeli, dujininkai primygtinai rekomenduoja ji susimazinti iki 0.7mm. Ar toks sumazinimas netures itakos DI? Beje, kolegos, ar naudojate dielektrini tepala? ;)
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Lie 26, 15:39

nu ir kas? rašė:O man iskilo tokis klausimas: nors rekomenduotosios NGK zvakes turi 1mm tarpeli, dujininkai primygtinai rekomenduoja ji susimazinti iki 0.7mm. Ar toks sumazinimas netures itakos DI? Beje, kolegos, ar naudojate dielektrini tepala? ;)


dielektinis tepalas? cia kas? jei tas aukstos itampos laidam supurksti, tai taip, galima juo supurksti DI "pypkes"

del tarpeliu... na jeigu lakstysi zvakes tai nelabai gal gerai...
bet yra su mazesniu tarpu neturbininiams (saab) varikliams, su jais DI juk dirba...
o siulo jie todel kad duju/oro misini kibirkstis pramusa sunkiau nei benzino oro...
ir pas mane yra tokia mintis isbandyti neturbininima skirtas zvakes....
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2007 Lie 26, 16:16

Ne, dielektrinis tepalas yra kitoks, tepamas ant zvakiu galu, pries uzdedant DI. Man atrodo, net manuale tai nurodoma. Tai tariamai padeda netrumpinti DI gyvenimo. Puse miesto apvaziavau, kol radau toki. Dauguma, net rimtos ir specializuotos vietos akis ispute i mane ziurejo. O radau gan paprastoj autodaliu parduotuvej. :) 7 Lt uz tiubele.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Lie 26, 20:16

nu ir kas? rašė:O man iskilo tokis klausimas: nors rekomenduotosios NGK zvakes turi 1mm tarpeli, dujininkai primygtinai rekomenduoja ji susimazinti iki 0.7mm. Ar toks sumazinimas netures itakos DI? Beje, kolegos, ar naudojate dielektrini tepala? ;)


vat radau siek tiek info:

http://www.saabcentral.com/forums/print ... hp?t=78500

yra ir apie ta tepala, ieskosim jo dabar ;)

ir
http://www.saabnet.com/tsn/bb/performan ... bID=107507

The Saab specification has changed over the model years but is generally 1.0mm +/- .1mm (0.040” +/- 0.004”). It is best to gap new spark plugs to the lower end of the tolerance, as the spark gap will increase over the life of the spark plug. Therefore, usually the NGK plugs are re-gapped to 0.036" before use in the Saab 2.0L and 2.3L turbo engine.

taip iseitu- * 0,9 mm

iki 0,7 gal neverta mazinti kiek radau indo tai darbui su DI tikama NGK BCR8ES turi maziausia tarpa - 0,8...
Pabandysiu pareguliuoti ir sumazinti BCPR7ES-11 tarpa iki 0,9 (*veliau gal pabandysiu iki 0,8 ) paziuresim kas gausis :roll:


gal kartais zinai kur galima siais laikais rasti tu "ploksteliu" zvakiu tarpelio reguliavimui?
Paskutinį kartą redagavo 1 pjezo. Iš viso redaguota 2007 kartus.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2007 Lie 27, 07:35

Na, as apsidraudimui, dedamas naujas zvakes, sumazinau ta tarpeli iki 0.8mm. Vienintelis skirtumas, kuri pastebejau (jei tam tas tarpelis turejo itakos) - saltas variklis ant benzo sunkiau vedasi ir uzsivedes nelabai lygiai dirba laisvomis apsukomis. Perjungus dujas, arba susiles dirba normaliai. Kur gauti tu ploksteliu reguliavimui - neisivaizduoju. As savuosius is darbo pasiskolinau, nes yra naudojami. :)
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2007 Lie 27, 08:28

Vot nesuprantu,kam ieskoti problemu,kur ju nera ? Gi nuvarai pas dileri,pajami zvakes,kurios skirtos butent tam varikliui,pasikeiti ir pirmyn...Nei tarpelius mazini,nei didini,nei dar koki ....Nebent nera ka veikt :roll: .
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2007 Lie 27, 08:46

Davidson: jei nebutu duju, taip ir daryciau. :) Bet kai ieskai problemu - isidedi dujas, ir turi apie ka papildomai pagalvoti. :lol: ;)
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2007 Lie 27, 09:01

nu ir kas? rašė:Davidson: jei nebutu duju, taip ir daryciau. :) Bet kai ieskai problemu - isidedi dujas, ir turi apie ka papildomai pagalvoti. :lol: ;)
Na pas mane irgi dujos.Bet,tikrai,nesiruosiu jokiu tarpeliu matuot.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Egi2x
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 182
Užsiregistravo: 2006 Vas 21, 13:55
Miestas: Mažeikiai

Standartinė Egi2x » 2007 Lie 27, 09:12

Man įsiūlė žvakes NGK BCPR6E-11, t.y. be S raidės (turėtų būt BCPR6ES-11), kaži ar yra koks skirtumas?
SAAB 9-5 2.3 SE Estate MY1999
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2007 Lie 27, 10:30

Davidson rašė:Na pas mane irgi dujos.Bet,tikrai,nesiruosiu jokiu tarpeliu matuot.


Na, tai tikriausiai teks Tave mamai paskusti... :lol:

O pas mane vakar lijo, bet as nesiruosiu siandien masinos plauti... :twisted:
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Lie 27, 11:32

Egi2x rašė:Man įsiūlė žvakes NGK BCPR6E-11, t.y. be S raidės (turėtų būt BCPR6ES-11), kaži ar yra koks skirtumas?


http://www.lacetti-club.ru/vb_forum/sho ... e=13&t=223
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
nu ir kas?

Standartinė nu ir kas? » 2007 Lie 30, 08:08

pjezo rašė:<...>
yra ir apie ta tepala, ieskosim jo dabar ;)

<...>

http://agabaltija.lt/catalog.php?cat=10tk
Vartotojo avataras
Egi2x
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 182
Užsiregistravo: 2006 Vas 21, 13:55
Miestas: Mažeikiai

Standartinė Egi2x » 2007 Lie 30, 09:44

pjezo rašė:
Egi2x rašė:Man įsiūlė žvakes NGK BCPR6E-11, t.y. be S raidės (turėtų būt BCPR6ES-11), kaži ar yra koks skirtumas?


http://www.lacetti-club.ru/vb_forum/sho ... e=13&t=223


Tai greičiausiai didelio skirtumo nėra, be to ant dėžutės radau smulkiau parašyta (=BCPR6ES-11)
SAAB 9-5 2.3 SE Estate MY1999
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė drh » 2007 Rgp 14, 11:16

Keisiu zvakes. Skambinau i dagri (www.dagris.lt) sake kad mano varikliui (b204L) zvakiu (kodas bcp7evx) neturi. Padariau idomu atradima http://www.partsforsaabs.com/allprods.php raso kad :

NGK Spark Plug 900 16v 1984 to 1993 (not Turbo) NGK BCP5ES
NGK Spark Plug 900 16v 1984 to 1993 (Turbo) NGK BCP7EVX
NGK Spark Plug 900 8v to 1990 (not Turbo) NGK BP6ES
NGK Spark Plug 900 8v to 1990 (Turbo) NGK BP7ES
NGK Spark Plug 9000 85'-93' (Non Turbo-without DI) NGK BCP5ES
NGK Spark Plug 9000 85'-93' (Turbo-without DI) NGK BCP7EVX
NGK Spark Plug 9000 90'-98' (Non Turbo-with DI) NGK BCPR6ES-11
NGK Spark Plug 9000 90'-98' (Turbo-with DI) NGK BCPR7ES-11
NGK Spark Plug NG900 94'-98' (2.0 Non Turbo) NGK BCP5EVX
NGK Spark Plug NG900 94'-98' (2.3 Non Turbo) NGK BCP6EV
NGK Spark Plug NG900 94'-98' (Turbo) NGK BCPR7ES-11
NGK Spark Plug NG900 94'-98' 6 Cylinder models NGK FR7LDC

Taip iseina, kad nebezinau kokiu zvakiu ieskotis. Reikia patarimo is jusu.
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių