Žvakės

pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Sau 15, 16:22

Skanijus rašė:prikelsiu seną temą(kam labai gaila skirt laiko žalesniam,toliau neskaitykit ;) ). Ėmė saabas daugiau valgyt nei įprastai. Važinėjant max eko rėžimu,be didesnių kamščių 12l/100km, daugoka. Juolab seniau pavykdavo tilpt ir į 11 ( čia galbūt dar ir šalčių įtaka). Nutariau pažiūrėt kaip atrodo žvakės,o jos atrodo taip: http://img152.imageshack.us/my.php?imag ... 059ct1.jpg

Kaip suprantu,su varikliu tvarka. O kaip su žvakėm? susidevėjusios ar ne? Bėje, dar toks dalykas,kad pas mane bosch žvakės,o ne ngk.

"nusidevejimas" matuojamas tarpelio padidejimu- nuotraukoj jo nesimato...
pagal apnasu spalva viskas normaliai.
o siap, jei nezinai kada keistos zvakes- siulau pasikeisti, pirk Dagryje NGK, kainuos ne kosmosa.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Skanijus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 2008 Lap 23, 23:47
Miestas: Vilnius

Standartinė Skanijus » 2009 Sau 15, 16:39

http://img232.imageshack.us/my.php?imag ... 057el8.jpg čia matosi tarpelis. O jei keist, pažiūrėjau, kurios man tinka tai yra tos senesnės: BCP5EV(kurių greit pagūglinęs atradau,kad lyg ir yra senukuose,tiesa be V pabaigoj,bet paskaičiau šitoj temoj, kad kai kurie naudoja BCPR6E vietoj BCPR6ES). Tai tų lyg ir tinkančių keturių kaina būtų tokia,kaip vienos BCP5EVX. Taigi kaip yra iš tikrųjų - ar tikrai reikia dėti tas su platina?
buvo saab 900ng 2.0
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Sau 15, 20:33

Skanijus rašė:http://img232.imageshack.us/my.php?image=p1015057el8.jpg čia matosi tarpelis. O jei keist, pažiūrėjau, kurios man tinka tai yra tos senesnės: BCP5EV(kurių greit pagūglinęs atradau,kad lyg ir yra senukuose,tiesa be V pabaigoj,bet paskaičiau šitoj temoj, kad kai kurie naudoja BCPR6E vietoj BCPR6ES). Tai tų lyg ir tinkančių keturių kaina būtų tokia,kaip vienos BCP5EVX. Taigi kaip yra iš tikrųjų - ar tikrai reikia dėti tas su platina?



ne nesimato.
matosi kada ismatuoji ;)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Skanijus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 88
Užsiregistravo: 2008 Lap 23, 23:47
Miestas: Vilnius

Standartinė Skanijus » 2009 Sau 15, 20:39

ok ok :) ,kaip suprantu turi būt apie 1mm ?
dėkui už pagalbą.
buvo saab 900ng 2.0
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2009 Sau 16, 07:30

ne tarpelius žiūrėkit - izoliaciją......

;)
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Sau 16, 09:15

na siap tai pat geriausias budas- keisti laiku ir nesukti sau galvos.
tiesa as kas 7 kkm (keisdamas tepalus) pasitikrinu tarpeli ir pareguliuoju ji.
o del izoliacijos, tai reik turet kuo ja pamatuoti ;)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2010 Vas 09, 21:33

kaip Davidson baigėsi su tom "trūkčiojančiom" NGK?
Pačiam ir panašiai - NGK su rida kokiais 5000km ir su dujom nedraugauja - viena visai buvo atsisakius dirbt, kol nesumažinti tarpeliai iki 0.8mm. :?
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2010 Vas 09, 21:38

beja apie žvakes dujoms - buvo čia sena išmintis, kad dujoms reik numeriu šaltesnių :roll:
Bet dabar parduotuvėj naršėm katalogus ir radom kelių gamintojų variantus dujom - akurat - rekomenduoja numeriu šaltesnes :!:
Ką manot, gerbiamieji?
;)
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
Tinas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 193
Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
Miestas: Kaunas

Standartinė Tinas » 2010 Vas 10, 00:50

As tai nudoju tokias NGK kokias rekomenduoja gamintojas ir be jokio tarpelio koregavimo. Vargo jokio nematau dirba "kaip laikrodis" tiek ant benzino tiek ant duju.
9-5 NG TTiD MT MY11;
9-5 2.3t AT MY98
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2010 Vas 10, 08:33

darėnas rašė:beja apie žvakes dujoms - buvo čia sena išmintis, kad dujoms reik numeriu šaltesnių :roll:
Bet dabar parduotuvėj naršėm katalogus ir radom kelių gamintojų variantus dujom - akurat - rekomenduoja numeriu šaltesnes :!:
Ką manot, gerbiamieji?
;)


saltesniu nedejau, taciau mazinau tarpeli- dirba geriau.

beigi idomumo deliai paekperementavau, sudejau NGK zvakes su iridzio elektrodu- darbas dar geresneis nei su paprastomis ir tai pasijaute is karto, net nemazinant tarpelio.

tiesa dar vienas momentelis, rekomenduotina naudoti dialektrini tepala- apsaugo nuo galimu bedu susijusiu su dregme.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Vas 10, 08:33

darėnas rašė:kaip Davidson baigėsi su tom "trūkčiojančiom" NGK?
Pačiam ir panašiai - NGK su rida kokiais 5000km ir su dujom nedraugauja - viena visai buvo atsisakius dirbt, kol nesumažinti tarpeliai iki 0.8mm. :?
Ne NGK ten trukciojo.Viskas su jom gerai,naudoju kokios priklauso ir vargo nematau.Jokiu,ala dujiniu neieskau,jokiu tarpeliu nekoreaguoju.Ant 2t keiciu kas 15kkm,ant aero - 30kkm.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
GP6891
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10

Standartinė GP6891 » 2010 Kov 26, 11:31

Apejau 4 parduotuves siaures miestely (dagris, eoltas, autoera, autoaibe), klausiu, kiek saab 9-5 1998 m 2.3t (125 kw) zvakes kainuoja, tai trijose parduotuvese pasake 8-12 lt NGK paprastos zvakes, siaip tai sakau ne platinines turetu but? Ne, sako paprastos, atsuko monitoriu ir parode..o autoeroj siule platinines 45lt uz viena (boch), bet sake tinka ir tos ir tos.
Dagry kai paklausiau kokios turi but, tai pasake paprastos NGK 12lt vnt, platinines tik kai 136 kw...

Tai idesiu paprastas problemu neturesiu?

Dar kitas klausimas, sako jei su dujom vazineji tai reikia iridzio zvakiu, kurios 50 lt uz vnt kainuoja, ar tai butina? Nes kai dejo iranga tai zvakiu nekeite, sake kad geros ir 15 tukst pravaziavau, jokiu problemu...
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Kov 26, 11:44

Paprastos gal kiek trumpiau laiko; keisti reikėtų kaip nurodyta ir viskas bus gerai.
SAAB 900
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2010 Kov 26, 12:00

vakar išbandžiau naujas Iridium - po tik kelis kkm nubėgusių paprastų skirtumas pasijuto stipriai :twisted:
Tolygesnis variklio darbas - ant dujų akivaizdžiai, ant benzino šiek tiek,
ir iš kart pradėjo mažėt sąnaudos pagal SID
8)
Beja, bandau numeriuku šaltesnes ;)
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2010 Kov 26, 12:06

GP6891 rašė:Dar kitas klausimas, sako jei su dujom vazineji tai reikia iridzio zvakiu, kurios 50 lt uz vnt kainuoja, ar tai butina? Nes kai dejo iranga tai zvakiu nekeite, sake kad geros ir 15 tukst pravaziavau, jokiu problemu...


del "reikia" manau kad perlenke.
galima vazineti ir su paprastom. bet is asmenines patirties:
-paprastos NGK vazinejant su dujomis greiciau "sudega", reiketu kas 10 kkm nepatingeti pareguliuoti tarpeli, o dar geriau is karto daryti ji 0,9mm (vietoj standarto 1,1mm)
-iridzio susukus is tiesu variklis graziua dirba. Idomumo deliai i 9000 susukau NGK BCPR7EIX-11, pastebejau skirtuma ant laisvu apsuku.

bet visa tai IMHO
beja- pigiau iridzio zvakiu Galima isigyti (firmo pavad nepamenu) salia gariunu esanciame servise, salia elektrines.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių