Po 50 kkm - manau kad tvarkoj.
Pagal žvakes sakyčiau, kad nemažai buvo važinėjama trumpais atstumais (sprendžiu pagal juodas nuodėgas).
Galima rasti rekomendaciją, kad jei pagrinde važinėji trumpais atstumais- reikia imti vienu žingsniu karštesnes žvakes.
Jei stovi dujos, variklis chipuotas, ar iš esmės važinėjama ilgais atstumais dideliu greičiu - vienu žingsniu šaltesnes.
Plus chipuotiems ir su dujomis - rekomenduojama mažinti tarpelį. Iki kiek galima mažini pas 9-3 nežinau, pas 9-5 minimalus leistinas 0,8.
Be to- jei jau labai rųpiniesi, nepakenks kas 10 000 žvakes patikrinti- išsuki apžiųri, patikrini tarpelį ir jį pareguliuoji - nes eksploatuojant po truputį išdega centrinis elektrodas (šiek tiek įr šoninis- tad tarpelis didėja).
Sau susidėjau NGK BCPR7EIX , su iridžio elektrodu, tarpelis 0,8 (pasirinkta ne visai pagal gamintojo rekomendacijas, bet daugiau pagal info, apie kitų patirtį bandant pasiekti geresnį rezultatą, kurią radau užsienio forumuose, plius iš patirties su SAAB 9000).
p.s. laikausi religinio įsitikinimo, kad SAAB tik NGK.