,,check engine'' lempute
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: ,,check engine'' lempute
Kas per zvakes?
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
,,check engine'' lempute
draugai, kas per veikejas yra "map sensor" panasu, kad del jo dega CE. Ji tiesiog pakeist nauju/naudotu? nuo kokiu saab tinka?
maniskis 2.3t dujos.
maniskis 2.3t dujos.
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
- svitas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 13
- Užsiregistravo: 2015 Kov 18, 10:59
Re: ,,check engine'' lempute
NGK pagal kataloga pririnko.
Saab 9-5 2.3t 136kw TD05HR-16G6-9.8T 1000cc Stage 4 ?kw B235E 2001
Panevėžys
Panevėžys
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: ,,check engine'' lempute
drh rašė:draugai, kas per veikejas yra "map sensor" panasu, kad del jo dega CE. Ji tiesiog pakeist nauju/naudotu? nuo kokiu saab tinka?
maniskis 2.3t dujos.
kiek isivaizduoju tai cia kalbi apie isiurbimo kolektoriaus oro slegio davikli. Keist turbut geriau nauju, jeigu ne simtus euru kainuoja Bet labai skystas klausimas ir priezastys nekonkrecios
svitas rašė:NGK pagal kataloga pririnko.
bent jau gamintojas teisingas. Tai sekantis blogietis - DI. Jei kokiu bezdalu ar kitu baubu masinoj negyvena.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 397
- Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27
Re: ,,check engine'' lempute
Esat pamenu kažkur atrodo čia rašę jog dabar NGK nebėra Made in Japan, o tik from France, kurios patapo prastesnės… Arba dar from USA kurios dar prastesnės…romask rašė:bent jau gamintojas teisingas. Tai sekantis blogietis - DI. Jei kokiu bezdalu ar kitu baubu masinoj negyvena.svitas rašė:NGK pagal kataloga pririnko.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: ,,check engine'' lempute
Viskas su jom gerai, jei nedrozi po 20-30k km tu kur po 10lt..
Jei nori made in japan - pirk platina. Ju ir keist taip daznai nereik
Jei nori made in japan - pirk platina. Ju ir keist taip daznai nereik
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
- Dru
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
- Miestas: Lietuvos viduryje
Re: ,,check engine'' lempute
AeroGriffin rašė:Esat pamenu kažkur atrodo čia rašę jog dabar NGK nebėra Made in Japan, o tik from France, kurios patapo prastesnės… Arba dar from USA kurios dar prastesnės…romask rašė:bent jau gamintojas teisingas. Tai sekantis blogietis - DI. Jei kokiu bezdalu ar kitu baubu masinoj negyvena.svitas rašė:NGK pagal kataloga pririnko.
pirkau prieš kokį pusmetį aeropoly, tai buvo made in japan
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash
combi adapter, T5 ecu flash
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: ,,check engine'' lempute
Pries panasiai tiek laiko gamyba buvo perkelta i europa. Todel japonisku rinkoj tik mazeja, jei dar yra. Nebent saab/gm uzsakineja pas japonus.
- Dru
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 2014 Rgs 19, 18:55
- Miestas: Lietuvos viduryje
Re: ,,check engine'' lempute
romask rašė:Pries panasiai tiek laiko gamyba buvo perkelta i europa. Todel japonisku rinkoj tik mazeja, jei dar yra. Nebent saab/gm uzsakineja pas japonus.
kaip pirkau, tai buvo su SAAB logotipu. Įdomu, dar turi aeropolis prekyboj japanskų? Dar smalsu, kuo tokios prastos prancūziškos, palyginus su japoniškom, išskyrus "bobutė pašnabždėjo". Kažkaip nelabai tikiu, kad grandiozinis skirtumas tarp jų yra
saab 9-3 2.0 T SE B204L 1998
combi adapter, T5 ecu flash
combi adapter, T5 ecu flash
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 127
- Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49
Re: ,,check engine'' lempute
Jau 10kkm pravaziavau su bcpr6es, tarpelis 0.9, france. Dujos, masina cipuota, nepramusineja (opensidas viska parodo).
Bet po 10kkm, zvakes atrodo siek tiek pavarge. Dar max 10kkm ir reikes keisti. Gal ir po 5kkm.
Sekancios irgi bus made in france, bet 7es, saltesnes.
Kazkada reikes ir platina pabandyt.
Bcpr7es vnt kaina - 2.8€.
Bet po 10kkm, zvakes atrodo siek tiek pavarge. Dar max 10kkm ir reikes keisti. Gal ir po 5kkm.
Sekancios irgi bus made in france, bet 7es, saltesnes.
Kazkada reikes ir platina pabandyt.
Bcpr7es vnt kaina - 2.8€.
9-5 B205R+ AT
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: ,,check engine'' lempute
Ant UrTurbo Saabu, zvakiu (paprastu be prabos BP7ES) keitimas ejo kartu su variklio alyvos keitimu kas 7,5k.km.
- lukosenka
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 45
- Užsiregistravo: 2014 Bir 22, 21:52
- Miestas: Vilnius
Re:
romask rašė:Yra skirtumas tikrai. Labiausiai jauciamas ant cipuotu automobiliu. Ne is vieno zmogaus tuo uzsiimanciu teko tai girdeti,o ir savo kailiu kiek bandyta - prancuzus labai lengvai "pramusineja". Bet kaip ir minejau jei nesportuojama ir keiciamos zvakes protingais intervalais - problemu nebus
Kaip atrodo žvakių pramušinėjimas? Kas čia išvis per dalykas, nes neteko susidurt su tuo, tai įdomu.
SAAB 9-5 AERO MY00
- Povilas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
- Miestas: Kaunas
Re: ,,check engine'' lempute
Pakeitęs jau kokį kilogramą tų NGK žvakių, jokio skirtumo nejaučiu tarp France ir Japan, kokios papuola tokias suku. Čia man atrodo eilinis urban myth.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 64 ir 0 svečių