Sveiki visi.
As noreciau isgirsti jusu nuomones.
Uzkniso mirksincios "chek engine" ir tepalo lemputes ir nusprendziau padaryti diagnostika. O mirkseti jos pradedavo kai ausinimo skyscio rodykle pakildavo iki skales vidurio. Taigi bandziau daryti diagnostika vienoje firmeleje, bet tenyksciai negalejo nuskaityti kodu ta iranga kuria turejo. Apsilankiau aeropolyje, ten gavau ataskaita apie kalanti varikli ir pasiulyma mesti masina lauk, susiradau Daudriu, kur visa indikatoriu degimo priezastis pasirodo buvo tepalo spaudimo ir temperaturos sugede davikliai. O kalimas ejo nuo neva atsileidusios grandines. Taipogi reikejo patvarkyti traskancia vaziuokle.
Davikliai buvo pakeisti, vaziuokle sutvarkyta (keista atrama ir atraminis guolis), grandine paverzta, tepalas pakeistas. Remontas kainavo 1020 litu. Kita diena, ausinimo skyscio rodyklei atsistojus per skales viduri, chek engine ir tepalo indikatoriai pradejo degti taip pat kaip ir dege, is variklio girdejosi metalo garsas, kurio keliama vibracija jautesi per pedalus. Grizus i daudriu paaiskejo, kad vaziuoklei tereikejo suverzti viena is salenbloku, o del deganciu lempuciu pasiule nuimineti redukcini voztuva ir ieskoti priezasciu del kuriu eme kisti tepalo spaudimas.
Darbo dienai einant i pabaiga sulaukiau skambucio ir buvau paparasytas palaukti dar diena, nes bus nuiminejamas karteris ir tikrinami svaistykliniai indeklai. Juos patikrinus paaiskejo, kad reikia slifuoti alkunini velena, ir keisti ideklus, tarpines grandines ir ciela kucia kitu daliu. Zodziu rimtas kapitalinis. O patys indeklai buvo taip sudile, kad net folga apvynioti kai mano Saab 900 buvo ruosiamas pardavimui.
Taigi degancios lemputes man gali atsieti apie 5000 litu. Tiek, kiek kainavo pati masina. 1020 jau buvo sumoketa ir nuejo per niek, variklio nukelimas/ pastatymas bei defektavimas 2000, detales 1899.
Jei nepavargote skaityti iki sios vietos, labai jums dekoju uz tai.