Gerą vakarą,
Kažkaip neradau, kad kas tokią problemą būtų aprašęs. Žodžiu, šiltu metų laiku (visada vasarą) mano automobilis ne nori užsivesti. Būtent šiltuoju metu (žiemą niekad problemų dėl to nebuvo).
Prasidėjo viskas prieš du metus vasarą. Tiesiog sugalvojo automobilis kartais neužsivesti. Check engine lemputė užsidega tik kartais (tarkim į dvi savaites kartą, jei jau vidurkį vesti ir tai tik vasarą). Tiek meistrai, tiek aeropolis sakė, jog klaidas nuskaitys tada, kai degs check engine. Bet kai susiruošiu vežti į patikrą, jin jau nebedega. Pajungiau prie diagnostikos kompiuteris klaidos jokios nerodo. Problemų smarkiai sumažėjo pakeitus holo daviklį, įtarimą dar mečiau ant kuro siurblio.
Baigės ta vasara, atėjo vėsesni orai ir praėjusią vasarą vėl išlindo ta pati bėda su kartais užsidegančia lempute ir ne visada užsikuriančiu automobiliu. Bet nutiko taip kad nusprogo kuro siurblys, teko jį keisti. Bet ši problema nedingo. Ir vėl baigėsi vasara, vėl peržiemojau. Ir vėl vasara.
Prieš savaitę vėl užsidegė lemputė. Nuvažiavau į darbą, po darbo automobilis neužsikuria. Pabandžiau dar kartą ne. Grįžau į darbą pasikeikiau, galvoju važiuosiu namo autobusu, bet būm užsikūrė. Jokia lemputė nedega. Taip ir važinėju. Vakar užvedus automobilį vėl dega lemputė, parvažiavau namo, užgesinau variklį, vėl užkūriau, viskas puiku. Kame čia šaknys?
Lambda zondas? Gal vasarą oras retesnis nei žiemą? Kaip suprantu jų du yra?
DI kasetė? Nesugalvoju kuom jin čia bloga?
Žvakės? Žvakės Bosho, nuvažiuota <30 000 km.
Nerimastingai pasitinkantis vasarą
,,check engine'' lempute
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 17
- Užsiregistravo: 2010 Geg 12, 15:45
- Miestas: Vilnius
Re: ,,check engine'' lempute
SAAB 9-5 2.3t AERO MY02
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: ,,check engine'' lempute
Tai nesusija, bet Bosho zvakes mesk kuo greiciau lauk : )
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: ,,check engine'' lempute
Klaidos kazkokios neaiskios pas tave turetu but. Kai su techu skaito klaidas, tai rodo ir ju "istorija". Net jei pas tave CE nebedega techas turi galimybe matyti buvusias klaidas. Kazi kodel cia tave taip praspyre
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: ,,check engine'' lempute
Neturi techas galimybes laika atsukti. Is atminties klaidos taip pat salinasi, tos kur su missfire susijusios ganetinai sunkiai pagaunamos.
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
Re: ,,check engine'' lempute
Laiko atsukti negali, bet istorija mato. As klaidas, kurias su kinietisku op-com'u istryniau pries pusmeti, isgirdau nuvaziaves i grifina ir kai pasijunge Tech'a. Jos ir pacios po kazkeliu uzkurimu butu dingusios, tai nemanau kad jos visai dingsta kol normaliai neistrini ju. Aisku su tech'u pats nedirbau, bet ispudi tai toki paliko.
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: ,,check engine'' lempute
Gal kas galetu issamiau paaiskinti klaidos koda P1300?
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: ,,check engine'' lempute
Labai abstraktus missfire. Gali but del visko pradedant kuro pompa, baigiant zvakem ir kita degima itakojancia periferija
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: ,,check engine'' lempute
Del P1300 rasykis saab wis
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: ,,check engine'' lempute
Nepades. Jis cia man atrodo pagaves ta klaida kuri net atminty nelabai issisaugo Po jos seka konkretesnes - P1301 1302 ir pan. Ir itarciau kad jam dujos kompui prota knisa kazkokiu vaziavimo rezimu Bet tas gali ir kokio DI kasetes pabaiga rodyt, ar alkuninio padeties daviklio ar dar kalno velniu
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: ,,check engine'' lempute
Joa cia ant duju paspaudus biski stipriau.. Ant benzo kaip ir jokiu problemu zvieris. Holo dacika pakeiciau skirtumo kaip ir nera
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: ,,check engine'' lempute
Tai ne holo ir bus. Arba dujas vaziuok reguliuotis, arba DI/zvakem jau pabaiga arteja
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: ,,check engine'' lempute
Oj Kas nenutinka iskarto visi zavakes
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: ,,check engine'' lempute
Nu as su situ kodu du kartus DI keiciau Zvakiu keitimas nepadejo, bet jos pigiau truputi
P.S. dujos idealios, kad tik zvakes kliuna?
P.S. dujos idealios, kad tik zvakes kliuna?
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2014 Lap 15, 14:46
Re: ,,check engine'' lempute
Hi, bandziau ieskoti pagal raktinius zodzius+klaidos koda, bet rezultatu neradau, tai kreipiuosi cia. bolidas: saab 9-3 154kw + lpg iranga.
Problema: check engine. OP COM rodo: P1131-00 O2 Sensor - system too lean (bank 1), P0300-00 random/multiple cylinder misfire detected.
bedos pozymiai: iki siol buvo, kad vaziuojant aukstais begiais (4,5,6) ir bandant lenkti kita masina, masina suvibruoja, nepriima gazo. Dar ka pastebejau, kad turbo rodykle prietaisu skydelyje uzsivercia iki redline. Spaudziant gaza palengva ir ziurint, kad turbo neuzsiverstu, lyg ir ok. Vakar vaziavau, atrodo, kad liga paumejo, ir paprastai akseleruojant, masina purtosi, turbo rodykle uzsivercia iki galo. Perjungus ant benzino, lyg ir ok. Bet ir ant benzino bandant lenkti masina sutrukcioja, atrodo, kad neuzdegtu kuro.
Keiciau zvakes i BOSCH double platinum (pries pirkdamas nepagalvojau, kad kazkuom jos turi buti ypatingos, jeigu masina su LPG, bet sitos lyg ok draugauja su dujom pagal info nurodyta ju oficialiame puslapyje). TIek su senom zvakem, tiek su naujom, tas toks sutrukciojimas budavo.
Taip pat, per OPCOM matau, kad B1S1 O2 Sensor(bank1 sensor1) itampa(mV)(?) sokineja tiek dirbant ant LPG tiek ant benzino, sensor2 irgi sokineja, ant LPG ypac.
Neprakalbinu google, bent jau suradus ir vizualiai apziurejus ta sensoriu(jeigu jame problema is tiesu), galima butu daryt pirmines isvadas.
Neburiant is kavos tirsciu, gal Vilniuje parekomenduotumet koki naginga zmogu ?
Problema: check engine. OP COM rodo: P1131-00 O2 Sensor - system too lean (bank 1), P0300-00 random/multiple cylinder misfire detected.
bedos pozymiai: iki siol buvo, kad vaziuojant aukstais begiais (4,5,6) ir bandant lenkti kita masina, masina suvibruoja, nepriima gazo. Dar ka pastebejau, kad turbo rodykle prietaisu skydelyje uzsivercia iki redline. Spaudziant gaza palengva ir ziurint, kad turbo neuzsiverstu, lyg ir ok. Vakar vaziavau, atrodo, kad liga paumejo, ir paprastai akseleruojant, masina purtosi, turbo rodykle uzsivercia iki galo. Perjungus ant benzino, lyg ir ok. Bet ir ant benzino bandant lenkti masina sutrukcioja, atrodo, kad neuzdegtu kuro.
Keiciau zvakes i BOSCH double platinum (pries pirkdamas nepagalvojau, kad kazkuom jos turi buti ypatingos, jeigu masina su LPG, bet sitos lyg ok draugauja su dujom pagal info nurodyta ju oficialiame puslapyje). TIek su senom zvakem, tiek su naujom, tas toks sutrukciojimas budavo.
Taip pat, per OPCOM matau, kad B1S1 O2 Sensor(bank1 sensor1) itampa(mV)(?) sokineja tiek dirbant ant LPG tiek ant benzino, sensor2 irgi sokineja, ant LPG ypac.
Neprakalbinu google, bent jau suradus ir vizualiai apziurejus ta sensoriu(jeigu jame problema is tiesu), galima butu daryt pirmines isvadas.
Neburiant is kavos tirsciu, gal Vilniuje parekomenduotumet koki naginga zmogu ?
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: ,,check engine'' lempute
Visu pirma BOSCH zvakes mest lauk ir sukti NGK. O lambda zondu itampa ir turi sokineti nuo ~0 iki ~1.
" turbo rodykle uzsivercia iki galo", tai cia iki raudonos ribos ar jau i raudona riba ieina?
" turbo rodykle uzsivercia iki galo", tai cia iki raudonos ribos ar jau i raudona riba ieina?
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių