Puslapis 4144

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Spa 13, 17:29
dellas1
Duju nera-deja :) pakeitem oro srauto ..nieko .Gal kas dar kokiu minciu?

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Spa 13, 18:21
svitas
Čia viskas išvardinta dėlko gali mesti.
http://engine-codes.com/p0172_saab.html

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Lap 12, 09:15
ML13
Sveiki,

Gal kas nors is klubieciu turi tech2 ar kita nuskaitanti klaidas kabeli Vilniuje? Saab 9-3ss uzsiziebe check engine

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Lap 12, 13:43
CandyBoy
Tech2 niekas neturi ir jis nera butinas, kad nuskaitytum klaidas ; )

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2015 Lap 13, 07:19
Mark
Candyboy gali nuskaityt :P jam patinka pacheckint masinas :lol:

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2016 Sau 07, 16:50
ML13
Na dar karta apie ta pacia beda. Candyboy numuse klaidas P0245 (Boost pressure valve), ir visu keturiu cilindru purkstuku "malfunction" (P0201 - 0204). Auto 2002, 9-3SS, 1.8t. Kiek intike ieskojau visur tai issisprende tik pakeitus variklio ECU. Gal teke kam nors su tuo susidurti ir kaip suketes is situacijos? Ar patikima pirkti naudota? Ar daznai jie "pareina"?

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2016 Sau 27, 20:25
Daivanas
Na reik pagaliau susitvarkyt ta kodą kartą ir visiems laikams P0131 - O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)

Tai žodžiu man ja dažniausiai išmesdavo pvz. riedant ant bėgio nuo kalno neliečiant gazo pedalo kuri laika.. Paskaitinėjau kad šitą koda meta kai negauna kompas iš lambdos 400 milivoltų srovės kurį laiką tai gali būt kad tiesiog jau prastas minusas lambdos? paskaičiau užsienio forumą kad porai žmonių tereikėjo prasišveist ta vietą kur kontaktuoja lambda su duslintuvu ir atsigavo nebemetė.

Gal kam buvo toks kodas? norėčiau vienu kartu susitvarkyt viską kai keisiu ir pagalves ar mėgint pašveist galvoju ar ieškot iškart naujos lambdos nes neturiu galimybės ant duobės užvažiuot kada noriu..

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2016 Sau 28, 04:09
Rudik
O, tipa, kai "gazuoji", minusas staiga arsiranda? :?

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2016 Sau 28, 09:53
Audriss99
Daivanas rašė:...negauna kompas iš lambdos 400 milivoltų srovės...


Voltais matuojama įtampa, srovė amperais.
Vidutinę ~400-450 mV įtampą rodo kai liambda = 1
Stipriau paspaudus, liambdos parodymus kompas ignoruoja, nes tuo metu reikia riebinti mišinį, o šiuo režimu jutiklio signalas labai netikslus.
Jei įdomu: https://www.picoauto.com/library/automotive-guided-tests/zirconia
Įprastos liambdos yra Cirkonio oksido.

Dujos čia kokią nors įtaką daro?

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2016 Sau 28, 18:34
Rudik
Prie WOT signalas tutetu but ignoruojamas.
O tokia "vumna" sistema kaip Trionic 5, vaashe be liambdos turetu dirbt.. kaip ir be AMM. ;)

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2016 Sau 28, 20:06
Daivanas
Audriss99 rašė:Dujos čia kokią nors įtaką daro?


Audris dėkui už pamokėlę su elektra prastai draugauju kolkas.. :) O dujos įtakos nedaro nes buvo tas checkas ir prieš dujas lygiai tas pats kodas..

Rudik rašė:Prie WOT signalas tutetu but ignoruojamas.
O tokia "vumna" sistema kaip Trionic 5, vaashe be liambdos turetu dirbt.. kaip ir be AMM. ;)


Tai va kad ir dirba normaliai viskas kai važiuoju ir spaudžiamas gazo pedalas o va ant riedėjimo ilgesnio ir išmeta ir visada maždaug jeigu riedu ant bėgio tai jau žinau kad išmes man ta koda..

Rudik rašė:O, tipa, kai "gazuoji", minusas staiga arsiranda? :?


Ta prasme gal ant tiek silpnas tas kontaktas kad kai ant bėgio rieda ir užsidaro kuro tiekimas, tada įtampa sumažėja labai stipriai ir užsidega checkas nors negaliu dabar garantuot kad ir ant laisvo jo neišmeta riedant.. nu čia tokios "teorijos" mano, nes iššaukt užsidegimą galima riedant ant bėgio nuo kalno, laisvo neprisimenu bet lyg irgi.. Šiandien važiavau irgi nuo kalno paspausdamas gaza vis ir 10km per miestą bet neįsižiebė..

Beto ant šitų saabų yra tas "limp mode" avarinis rėžimas ar kaip čia lietuviškai ar čia tik ant automatų būna?

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2016 Sau 29, 09:55
Audriss99
Visgi gali būti liambda besibaiginėjanti. Senuose 900 OG buvo kelios "perspėjimo" sistemos - senesnėje įmontuotas skaitiklis - po xx kkm skydelyje užsidega lemputė EXH - reiškia kad laikas keisti liambdą nesvarbu ar ji gera, ar bloga. Naujesnėje užsidega CE kai pats jutiklis duoda blogą signalą.
Jei nėra galimybės pamatuoti liambdos signalo, paprasčiausias būdas tiesiog ją pakeisti.

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2016 Sau 29, 12:17
Daivanas
Audriss99 rašė:Visgi gali būti liambda besibaiginėjanti. Senuose 900 OG buvo kelios "perspėjimo" sistemos - senesnėje įmontuotas skaitiklis - po xx kkm skydelyje užsidega lemputė EXH - reiškia kad laikas keisti liambdą nesvarbu ar ji gera, ar bloga. Naujesnėje užsidega CE kai pats jutiklis duoda blogą signalą.
Jei nėra galimybės pamatuoti liambdos signalo, paprasčiausias būdas tiesiog ją pakeisti.


Na ji atrodo tikrai kad dar ne gamyklinė stovi o jau keista, bet gal kai degino tepalą tas ir prisidėjo prie checkų.. o jeigu ieškočiau tai kokią geriau pasirinkti? kiek kontaktų tas zondas nes siūlo tai čia nuo a iki z visokius tai kaip spėju reik universalų imt ar bosh ar ngk?

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2016 Sau 29, 12:34
Povilas
Man ir universalus 4 laidų puikiai dirba jau antri metai. Kainavo kažkur apie 100LTL

Re: ,,check engine'' lempute

Parašytas: 2016 Sau 30, 15:08
Daivanas
Povilas rašė:Man ir universalus 4 laidų puikiai dirba jau antri metai. Kainavo kažkur apie 100LTL


Gal prisimeni kur pirkai ir kokios firmos?

Kolkas žiūriu eolte ten kai būna 20-30proc "nuolaida" savaitgaliais tai prigriebčiau gal kokį, nebent kitur pigiau galima rast..