Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.

pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1714
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2008 Kov 09, 19:42

Martynus rašė:Bet ar galejo pats variklis ta jungti isspjauti? Kodel?

Kaip patikrinti ar tas karterio ventiliacijos voztuvelis veikia?

Jei as isimciau ta voztuveli ir tas plonas slangutes uzkimsciau?

Tau tas voztuvelis sugadino turbina?


Manau galejo jeigu parejes voztuvelis- gerai usputus turbai slegi perdave is isurbimo kolekt., susidares slegis isstume ta jungti...

nuemi ji ir pabadai prapusti- i isiurbimo kol. turi prasipusti, atgal neturi.
Jei subyrejes- prasipus abiem kryptim .

Sukiltu slegis karteryje.

Nezinau, bet itariu turejo tam itakos, kie daug, cia jau neisbursiu.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Martynus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 115
Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
Miestas: Ex Klp, Silale

Standartinė Martynus » 2008 Kov 09, 20:05

Ar sukiles slegis kolektoriuje labai blogai? O jeigu darant taip, kaip pas tave, su kuro filtriuku, gali placiau papasakoti? Tarkim nuemus ta voztuveli, i slangute ateinancia nuo variklio galvos istacius ta kuro filtriuka, paliekam ji tabaluoti. o slangute ateinancia nuo kolektoriaus uzkimsus. taip butu gerai?
Kazkaip keista man. atrodo viskas buvo gerai, dumu jokiu nemete, ir se tau uzvedant dumai kone kamuoliais is gluso. Ar taip greit galejo sugesti turbina?
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1714
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2008 Kov 09, 23:38

Martynus rašė:Ar sukiles slegis kolektoriuje labai blogai?

O jeigu darant taip, kaip pas tave, su kuro filtriuku, gali placiau papasakoti? Tarkim nuemus ta voztuveli, i slangute ateinancia nuo variklio galvos istacius ta kuro filtriuka, paliekam ji tabaluoti. o slangute ateinancia nuo kolektoriaus uzkimsus. taip butu gerai?

Kazkaip keista man. atrodo viskas buvo gerai, dumu jokiu nemete, ir se tau uzvedant dumai kone kamuoliais is gluso.

Ar taip greit galejo sugesti turbina?


Taip blogai. Padideja tepalo sunaudojimas (sunkiasi pro ziesus, turbinos ivores), beigi sunkiasi per salnikus.

Ne, daryti reikia atvirksciai. Uzzaklinam kolektoriaus anga, filtriukas ant angos iseinancios is galvos.

Nepastebejei, turejo mesti.

Nzn. Ziurek, stebek. Norint gali nuimti isurbimo slanga nuo turbinos ir paziureti kaip sukasi sparnuote- neturi buti aseles klibejimo, tiek isilginio tiek vertikalaus (gali buti nedidelis), pasukus pirtais turi apsisukti kelis kartus iki sustojant, neturi jaustis aseles strigimo.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Martynus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 115
Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
Miestas: Ex Klp, Silale

Standartinė Martynus » 2008 Kov 10, 10:20

O ar gerai uzkimsti ta slangute nuo kolektoriaus, jos nenuemus? Ar pacia kolektoriaus anga geriau uzkimst? :) Kaip suprantu, is galvos per ta kuro filtriuka turi prapusti?

Isemiau ta dvisaka jungti is galvos ir uzvedziau salta varikli. Juodu dumu kamuolys pasipyle is duslintuvo. Vadinasi batai? :cry:
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1714
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2008 Kov 10, 11:02

Martynus rašė:O ar gerai uzkimsti ta slangute nuo kolektoriaus, jos nenuemus? Ar pacia kolektoriaus anga geriau uzkimst? :)

Kaip suprantu, is galvos per ta kuro filtriuka turi prapusti?

Isemiau ta dvisaka jungti is galvos ir uzvedziau salta varikli. Juodu dumu kamuolys pasipyle is duslintuvo. Vadinasi batai? :cry:


Jokio skirtumo. Tvarkingiau butu pacia anga uzaklinti.

Taip.

Tiketina. Pasiziurek dar sicia:
http://www.turboservisas.lt/index.php?id=9
Galbut dar kaikas pas tave negerai...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Martynus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 115
Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
Miestas: Ex Klp, Silale

Standartinė Martynus » 2008 Kov 10, 11:52

Nuemiau karterio ventiliacijos voztuveli ir patikrinau. Prasipucia lengvai abiem kryptim. Statysiu kuro filtriuka. O tas kuro filtriukas prasipucia abiem kryptim? jis tik turi atlikti tik filtro funkcija, kad nesvarumai nepatektu? Ta storesniaja zarna taip ir palikti?

Uzvedus varikli, dumu juodu ismeta, po to ju nebelieka. Gal vis delto turba dar veikia?

Dar toliau stebint po karterio vent voztuvo "upgrado" juodu dumu saltas variklis atrodo nebemeta. Bet lyg ir jauciu traukos suprastejima. Gal galite pakomentuoti, kaip isvalyti karterio ventiliacija?
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.

Standartinė Romeo » 2011 Spa 26, 19:43

Prikelsiu seną temą apie karterio ventiliaciją. Pastebėjau, kad reikia keisti žarną šitą: Paveikslėlis
Tik vat iškilo klausimas. Kam reikalinga tokia sistema, kaip tos žarnos viduje esantis metalinis vamzdelis, kuriuo teka antifrizas? Nes jeigu pakeisiu tą alsuoklio žarną tai anas vamzdukas liks atskirtas (nes keisiu tikrai ne originalia žarna :) ). Blogai padaryčiau? :roll: Nedašuto mano galvai kam taip padaryta. Tipo, kad šildytų, ar kad mažiau variklio skyriuje būtų visokių vamzdelių, žarnelių?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1714
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.

Standartinė pjezo » 2011 Spa 27, 16:08

Romeo rašė:Prikelsiu seną temą apie karterio ventiliaciją. Pastebėjau, kad reikia keisti žarną

Tik vat iškilo klausimas. Kam reikalinga tokia sistema, kaip tos žarnos viduje esantis metalinis vamzdelis, kuriuo teka antifrizas? Nes jeigu pakeisiu tą alsuoklio žarną tai anas vamzdukas liks atskirtas (nes keisiu tikrai ne originalia žarna :) ). Blogai padaryčiau? :roll: Nedašuto mano galvai kam taip padaryta. Tipo, kad šildytų, ar kad mažiau variklio skyriuje būtų visokių vamzdelių, žarnelių?


Manau dviguba funkcija
-antifrizas keliauja i turba ir ja ausina, pakeliui sildo alsuoklio zarna ir neleidzia ziemos metu susirinkti/uzsalti kondesatui.
Na i kartu tokia komponuoti mazina visokiu zarnu skaiciu gal.
p.s. siulau keisti i originalia, manau naudota, bet gera, nekainuos labai baisiai...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.

Standartinė Romeo » 2011 Spa 27, 20:16

Aš manau, kad jos visos naudotos bus prastos būklės. Lenki žarna, o ji lūžta.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių