Puslapis 12

Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.

Parašytas: 2008 Kov 06, 18:08
Martynus
Esu naujas saab'uose tai girdejau, kad norint, kad turbina tarnautu ilgai reikia uzglusinti ekologini filtriuka, kuris randasi variklio virsuje. Nes jeigu tas filtriukas nebelaiko vakumo, sugadinama turbina. Kokia to filtriuko paskirtis, ar is tiesu reikia ji "uzglusinti" ir kaip tai padaryti? :) Dekui.

Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.

Parašytas: 2008 Kov 07, 09:37
Perkūnas
Martynus rašė:Esu naujas saab'uose tai girdejau, kad norint, kad turbina tarnautu ilgai reikia uzglusinti ekologini filtriuka, kuris randasi variklio virsuje. Nes jeigu tas filtriukas nebelaiko vakumo, sugadinama turbina. Kokia to filtriuko paskirtis, ar is tiesu reikia ji "uzglusinti" ir kaip tai padaryti? :) Dekui.
A tu pats "neuzglusintas" ?

Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.

Parašytas: 2008 Kov 07, 09:52
nu ir kas?
Davidson rašė:A tu pats "neuzglusintas" ?


Kam taip ziauriai? :shock: Man irgi idomu - net neisivaizduoju, apie koki filtriuka kalbama... :?

Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.

Parašytas: 2008 Kov 07, 11:39
pjezo
nu ir kas? rašė:
Davidson rašė:A tu pats "neuzglusintas" ?


Kam taip ziauriai? :shock: Man irgi idomu - net neisivaizduoju, apie koki filtriuka kalbama... :?


manau apie karterio ventilecijos atbulini voztuva- nuo galvos dangtelio eina dvi slangos- viena i oro vamzdi priesais turbina, kita i isiurbimo kolektoriu.
Ant slangos einancios i isiurbimo kolektoriu stovi atbulinis voztuvas (isoriskai panasus i maza filtriuka)
Tai vat tas vostuvas esant vakumui kolektoriuje atsidaro ir degimo produktus ir karterio praleidzia i isiurbimomkolektoriu, Kai turba uzpucia slegi- voztuvas turi usidaryti ir nelraleisti slegio i karteri...
Kai tas voztuvas subyla, nustoja darinetis- lieka atviras- ir numynus gerai tapke slegis is isurbimo kolektoriaus perduodamas i karteri su visom is to sekanciom pasekmem....

Naujas voztuvelis (kiek pamenu) kainuoja apie 50 Lt (Aeropolyje)

Parašytas: 2008 Kov 07, 11:44
draivas
Na va, o jūs žmogų tuoj egzaminuoti pradėjote... ;)

Re: Ekologinio filtriuko "uzglusinimas" Saab 9000.

Parašytas: 2008 Kov 07, 12:38
nu ir kas?
pjezo rašė:<...>
Naujas voztuvelis (kiek pamenu) kainuoja apie 50 Lt (Aeropolyje)


Cia apie sita?
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... hlight=pcv

Parašytas: 2008 Kov 07, 13:26
pjezo
Taip as apie sita :)

ar apie ta pati klausimo autorius kalba, na galiu tik speti ;)

tiesa, ta kaina senoje temoje is ZR, nes uz 50 gal ir buciau pirkes...
o gal ir kada nusipirksiu dar, uzsukes i Aeropoli ;)

Parašytas: 2008 Kov 07, 14:29
Perkūnas
Tai palaukit kolegai,tai iseina,kad saab-o inzinieriai yra lochai,jie per visa variklio istorija (o kaip zinia ji tesesi jau kokia...daug metu) neissprende sios "problemos",kad yra siuloma savom rankom kokias tai,zagluskes daryti...Itariu,koki tai,nusisnekejima :roll: .

Parašytas: 2008 Kov 07, 14:59
ALDU
Įtariu, kalbama apie EGR...

Parašytas: 2008 Kov 07, 17:52
Martynus
Taip, kalbama apie ta pati atbulini voztuva. Nezinojau kaip jis vadinasi. Man keli sabistai sake, kad galima sita voztuveli "uzglusinti" ir taip apsidrausti nuo problemu, t.y. jei sitas voztuvas sugenda, sugadinama turbina. Sako: "viena diena veikia, kita gali neveikti." Be to, Piliakalnyje ta pati patvirtino. Tik va kaip ji uzkimsti? :)

Parašytas: 2008 Kov 07, 18:00
pjezo
Martynus rašė:Taip, kalbama apie ta pati atbulini voztuva. Nezinojau kaip jis vadinasi. Man keli sabistai sake, kad galima sita voztuveli "uzglusinti" ir taip apsidrausti nuo problemu, t.y. jei sitas voztuvas sugenda, sugadinama turbina. Sako: "viena diena veikia, kita gali neveikti." Be to, Piliakalnyje ta pati patvirtino. Tik va kaip ji uzkimsti? :)


taigi jau buvo nuoroda...

"
Cia apie sita?
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... hlight=pcv
"

Parašytas: 2008 Kov 07, 18:04
pjezo
Davidson rašė:Tai palaukit kolegai,tai iseina,kad saab-o inzinieriai yra lochai,jie per visa variklio istorija (o kaip zinia ji tesesi jau kokia...daug metu) neissprende sios "problemos",kad yra siuloma savom rankom kokias tai,zagluskes daryti...Itariu,koki tai,nusisnekejima :roll: .



itari bites ziema stratosferoje....

niekas nesako kad galima padaryti geriau nei sumaste inzinieriai,
kalba apie tai, kad kaikuriu gedimu salinimas taip kaip priklauso gali buti brangus,

bet

yra ir pigesne alternatyva....

zinoma bet koks taupymas ir savo sprendimo budu sukurimas turi vienoki ar kitoki minusa...

p.s. itariu kad butent tam subyrejusiam "filtriukui" ir tureciau buti dekingas uz turbina....

Parašytas: 2008 Kov 09, 18:14
Martynus
Atidariau kapota ir ziuriu isspjauta ta dviguba plastikine jungtis galvoj, kur pareina storesne zarnele ir ta plonesne su tuo karterio ventiliacijos voztuvu. Ikisau ta jungti atgal i galva, bet uzvedus varikli, is gluso pasipyle juodi ar tai melyni dumai. Variklis buvo saltas. Kas atsitiko? Negi turbinai galas?

Parašytas: 2008 Kov 09, 18:51
pjezo
Martynus rašė:Atidariau kapota ir ziuriu isspjauta ta dviguba plastikine jungtis galvoj, kur pareina storesne zarnele ir ta plonesne su tuo karterio ventiliacijos voztuvu. Ikisau ta jungti atgal i galva, bet uzvedus varikli, is gluso pasipyle juodi ar tai melyni dumai. Variklis buvo saltas. Kas atsitiko? Negi turbinai galas?


gal.
o gal kolkas tik uzikiso karterio vent. ir sukyla slegis uzvedus.
pabandyk uzvesti salta varikli isemes ta jungti is galvos.
jei viskas gerai, tai dar turba turetu but gyva...
a, ir nenusigask kad dirbant varikliui is tos skyles (galvoje) gerokai pucia :lol: as tai pastebejes net susiparinau, pagalvojau hana ziedams ar net stumokliui...- bet pasiskaitinejau internete ir kiek supratau tai normalu...

Parašytas: 2008 Kov 09, 18:59
Martynus
Bet ar galejo pats variklis ta jungti isspjauti? Kodel? Kaip patikrinti ar tas karterio ventiliacijos voztuvelis veikia? Jei as isimciau ta voztuveli ir tas plonas slangutes uzkimsciau? Tau tas voztuvelis sugadino turbina?