Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power

Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Lie 29, 16:46

sarasand rašė:Manau kad ieskai slieku ten kur ju nera, jei apsukos stabilios, gerai priima gaza, tai viskas ciki


Gal... Tik nervina truputi kad jauciasi siokia tokia vibracija kol variklis saltas, tai manau taip neturetu buti. Pries tai turetoj auto tai uzkildavo iki 1500 ir laikydavosi bent pora min kol variklis siek tiek pasyla.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Lie 29, 16:49

Romeo rašė:Tik nervina truputi kad jauciasi siokia tokia vibracija kol variklis saltas, tai manau taip neturetu buti. Pries tai turetoj auto tai uzkildavo iki 1500 ir laikydavosi bent pora min kol variklis siek tiek pasyla.


:lol:
rask 9000 kuriam to nesijaucia, pas visus taip.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Lie 29, 16:55

Maniskis ir susiles ant laisvu jauciama vibracija, bet tai ner ko noret is 2.3l 4 kavalku, cia kaip ir normalu
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Lie 31, 09:06

Nu pagaliau prisiruosiau susitvarkyti avarini. Kaip ir sakete, perlitavau kontaktus ir viskas veikia be problemu.
Dabar audziu minti isigyti turbo davikli, nes pas mane jokio nera. Ar keblu ji pasijungti? Kiek suprantu jis turi jungtis prie kazkokios vakumines zarneles? Ir koki pirkti, kad nebutu labai brangus, bet butu pakankamai tikslus?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Lie 31, 09:35

Romeo rašė:Dabar audziu minti isigyti turbo davikli, nes pas mane jokio nera. Ar keblu ji pasijungti? Kiek suprantu jis turi jungtis prie kazkokios vakumines zarneles? Ir koki pirkti, kad nebutu labai brangus, bet butu pakankamai tikslus?


jungiasi prie vakumo- tiesiai is kolektoriaus arba per atsakojima nuo zarneles nuvestos i BOV"a.
Pats paprasciausiais- ir man mieliaiusias, budas- isigyk FPT prietaisu skydeli ir sukeisk su saviskiu- ten jau yra APC rodykle (ta pati padariau pas save, kartu su ECU keitimu kuomet LPT buvo transformuotas i LPT optional FPT :lol: )
Ir jei neketini labai cipuoti tuomet tau tikslus manometras visai nereikalingas.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Lie 31, 09:51

Jei vazinesi su LPT tai isvis nematau prasmes det daviklio, nes ka tu ten matysi kaip rodykle jeli jeli sujuda, nebent rasi davikly kuris iki kokiu 0.7 baro baro tik rodo tada jau graziau butu
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Lie 31, 19:10

Tada, reiskiasi palauksiu velesniu laiku. Siaip svarstau tokia galimybe kad galia pasididinti iki ~200ag. Aisku, jeigu neprireiks varikliui kapitalkes:lol: Tada ir paieskosiu daviklio nes dabar supratau kad neverta. Ar imanoma be didesniu islaidu pasiekti tuos 200? Tarkim kad esama turba pustu daugiau? Ar geriau ja is vis mesti ir deti kita? Aplamai, koks optimalus variantas is finansines puses?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Lie 31, 19:41

perki kita kompa pawyzdziui nuo FPT ir turi 200AG, arba gali cipint sawisky iki 240 ag kazkur, praktiskai nieko nekeiciant, tik katalizatoriu reiktu pasalint ir APC ysidet.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Rgp 21, 20:19

Gryztu prie tepalo spaudimo lemputes :( Deja, siandien po ilgos pertraukos uzsiziebe ji man vel. Problema atsiranda kai duodami maksimalus kruviai. Pavaikiau iki taip vadinamo "redline". Lempute uzgeso kai varikli uzgesinau ir vel uzkuriau. Daugiau nebeuzsiziebe. Aisku jau ir nesidraskiau. Klausimas ar negaletu buti problema tarkim lepalo siurblyje? Nes rytais kai uzvedineju masina po nakties spaudimo lempute uzgesta kazkur po 4-5s. Taip neturetu buti. Ar vis delto cia indeklai?
Saabu meistras neblogas kaip supratau cia is forumo kaunietis Kestas. Ar ne is Kauno jis?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2009 Rgp 21, 21:50

Indėklai ne prie ko. Čia tik siurblio bėda (tepimo sistemoje). Jei nesakytum, kad vaikei SAAB'uką (iki RL), tai sakyčiau kad laikas keist ir taip prastą alyvos filtrą (be abejo su alyva).
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Rgp 21, 22:02

aurissan rašė:Indėklai ne prie ko. Čia tik siurblio bėda (tepimo sistemoje). Jei nesakytum, kad vaikei SAAB'uką (iki RL), tai sakyčiau kad laikas keist ir taip prastą alyvos filtrą (be abejo su alyva).


Alyvos filtra su pacia alyva keiciau ne per seniausiai. Filtras Mann o alyva elf 5w30.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2009 Rgp 21, 22:11

Kas bellieka. :shock:
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Rgp 22, 10:28

Jei bus nustatyta kad kaltas tepalo siurblys tai kokia ju kaina? Kad galima butu orientuotis. Siaip galvoju kad pirkti deveta, bet jei nebus labai brangu (nors labai abejoju) tai paimciau ir nauja. Beja, gal kas remontave esat? Ir asviestumet kiek kainavo remontas.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Rgp 22, 11:08

Romeo rašė:Jei bus nustatyta kad kaltas tepalo siurblys tai kokia ju kaina? Kad galima butu orientuotis. Siaip galvoju kad pirkti deveta, bet jei nebus labai brangu (nors labai abejoju) tai paimciau ir nauja. Beja, gal kas remontave esat? Ir asviestumet kiek kainavo remontas.


pradek nuo to kad bus sunku gauti- nebent rasi kas turi mirusi varikli- kitaip nesutiks niekas lauk lupti to siurblio.
siap siurblys apie 100-150 Lt naudotas
taciau...- galbut kaltas ne siurblys- buna kad uzsinesa tepalo paemimo tinklelis, uztenka ji pravalyti...
pas mane pan buvo pas ex s9k- parejo indeklai, isardzius rastas visiskai uznestas tinklelis...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Rgp 22, 11:58

čia 150 už tuos du dantračius? taigi nauja pigiau...

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių