Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power

pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Lie 19, 21:49

Romeo rašė:Koki antifriza geriausiai pilti kainos ir kokybes atzvilgiu?
Dar vienas klausimas. Ar imanoma klaidu kodus perskaityti siai auto be diagnostinio stendo?


1- jei turtingas- originalu SAAB. Jei nenori svaistytis LT- bet koki etilenglikolio pagrindu.
2-dalinai. pagal ce sumirksejimu skaiciu ijungus degima.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2009 Lie 19, 21:52

Šiek tiek OT.
Pjezo, gal netyčia turi serviso manual'ą ar šiaip kokios nors literatūros, bet kokiu formatu apie 9000? Kiek radau, viskas arba švediškai arba rusiškai, o, deja, nė vienos iš tų kalbų nemoku...
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
Mindė
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 116
Užsiregistravo: 2009 Bal 19, 10:29
Miestas: Alytus

Standartinė Mindė » 2009 Lie 19, 22:42

-dezinfikuoti kondiske :shock:
Placiau apie tai noretusi isgirsti. ;)
SAAB 9-5 2.3t estate
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Lie 20, 05:58

Edgaras' rašė:O antifrizą aš sau žalią (-35C) susipyliau... Nesidomėjau net ar specialiai kokio reikia :oops:


Esu girdejes kad zali antifryzai eda tarpines. Nezinau ar teisybe. Aisku spalva dar nieko nepasako, reikia ziureti y sudeti. Bet tokios legendos sklando :)

pjezo rašė:1- jei turtingas- originalu SAAB. Jei nenori svaistytis LT- bet koki etilenglikolio pagrindu.
2-dalinai. pagal ce sumirksejimu skaiciu ijungus degima.


Gal yra kokia nuoroda apie tuos mirksejimus? Nerandu per google nieko kazkaip. Pries tai turetai auto tai reikdavo uztrumpinti fyskeji du kontaktus ijungti degima ir iismirksi jei kas negerai.

P.S. si ta radau forume bet su anglu kalba nelabai (kai kalbama aukstomis materiomis), tai, kolegos, trumpai kas darete klaidu nuskaityma aprasykit :)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Lie 20, 07:10

Edgaras' rašė:Šiek tiek OT.
Pjezo, gal netyčia turi serviso manual'ą ar šiaip kokios nors literatūros, bet kokiu formatu apie 9000? Kiek radau, viskas arba švediškai arba rusiškai, o, deja, nė vienos iš tų kalbų nemoku...


http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... 49&start=0

ieskom cia, yra anglu...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Lie 20, 07:13

Romeo rašė:
Gal yra kokia nuoroda apie tuos mirksejimus? Nerandu per google nieko kazkaip. Pries tai turetai auto tai reikdavo uztrumpinti fyskeji du kontaktus ijungti degima ir iismirksi jei kas negerai.

P.S. si ta radau forume bet su anglu kalba nelabai (kai kalbama aukstomis materiomis), tai, kolegos, trumpai kas darete klaidu nuskaityma aprasykit :)


ijungi degima, taciau neuzvedi.
lauki kol uzsidega "tikrink varikli" ir lauki kieik kartu sumirkses...

http://faq.saabnet.ru/_common/checkengine.shtml
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
pvaidas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
Miestas: Vilniaus rajonas

Standartinė pvaidas » 2009 Lie 20, 07:49

Romeo rašė:Emm... Niekam nera taip buve kad prie aukstu sukiu sutrukciotu auto? Bet taip stiprokai. Isvaziavau pirma karta su Saab y autostrada, spustelejau gazo pedala iki dugno ir pasiekus, na nezinau, gal kokius 5000aps\min "suspurdejo" varikliukas, bet po to viskas gerai. Gal kokiu minciu turite?


Man panašiai buvo nusipirkus saviškį. Ieškant priežasties, pakeisti vakuumo šlangeliai, pakeistas kuro filtras (buvo mirtinai užrūdijęs ir pilnas purvo - greičiausiai benzino tėkmę stabdydavo). Vakuumo žarnokai buvo ne tik sukietėję ir susitrinę - dalis vakuumo ir šiaip tų didesnių žarnų apskritai laisvokai slankiojo. Taigi, paaukok porą valandų ir nusiimk žarnas ir žarnokus. Vizualiai pračekink jų būseną, jei reikia - pakeisk. Tada vėl viską grąžini vieton ir tvirtai susuki "chomutų" varžtus.
9000 2.0CSE MY93
Ex: 900 MY84
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Lie 20, 19:02

Paveikslėlis
Kodel uzglusinta si zarnele ir kur ji turetu jungtis? Neradau kito laisvo galo.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2009 Lie 20, 21:44

pjezo rašė:http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic ... 49&start=0

ieskom cia, yra anglu...


Ačiū, bet tą jau seniai turiu.. Labiau domintų koks nors Haynes manual ar pan. Turiu knygą (Techno book Saab 9000 berods) rusų k., bet kaip ir sakiau, nemoku jos.
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Lie 21, 07:22

Romeo rašė:Paveikslėlis
Kodel uzglusinta si zarnele ir kur ji turetu jungtis? Neradau kito laisvo galo.


Turetu eit y bova, jei gerai pamenu, dar atsidares kapota pasitikslinsiu
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Lie 21, 07:29

sarasand rašė:
Romeo rašė:Paveikslėlis
Kodel uzglusinta si zarnele ir kur ji turetu jungtis? Neradau kito laisvo galo.


Turetu eit y bova, jei gerai pamenu, dar atsidares kapota pasitikslinsiu


nebutinai.
gamykliskai ten ir buna zagluske.
i bova eina greta esanti zarnele, o tas viena pajungiumas buna paliktas laisvas. beja originaliai pas FPT ta pati zarnele eina ir i bova ir i prietaisu skydeli APC rodykles "judinimui"- tiesiog ji issakojama per T formos plastikine jungti.

kaikas
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Lie 21, 07:39

Nu pasiziurejau, pas mane atwirksciai, uzglusinta kita zarnele, o nuo tos kur pas tawe uzkista, tai bovas pajungtas, manau ner skirtumo.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2009 Lie 21, 10:22

Zodziu, del to uzglusinimo galiu galvos nesukti. Vat del to bovo: noreciau tokio daikto. Patinka man tas garsas. Pas saabus gamykliskai, taip suprantu, kazkas tokio yra? Nes po gero uzmynimo nuemus gaza kartais labai negarsiai pasigirsta pshhh :) Bet norisi garsesnio. Ar brangus toks malonumas? Ir ar sudetingas pajungimas?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Lie 21, 10:34

Romeo rašė:Zodziu, del to uzglusinimo galiu galvos nesukti. Vat del to bovo: noreciau tokio daikto. Patinka man tas garsas. Pas saabus gamykliskai, taip suprantu, kazkas tokio yra? Nes po gero uzmynimo nuemus gaza kartais labai negarsiai pasigirsta pshhh :) Bet norisi garsesnio. Ar brangus toks malonumas? Ir ar sudetingas pajungimas?


pas tave stovi recirkuliacinis voztuvas,
stai toks:
http://www.elkparts.com/saab-93-m9802/p ... p3071.html

rasi ji ant vamzdzio einancio i isurbimo kolektoriu.

o isorinis- tik del snbypstimo, kitkam jo is esmes nereikia...
labai norint- esama gali perdaryti- padaryti nuvedima i isore..
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Lie 21, 10:40

As kazkada taip buvau pasidares
http://public.fotki.com/sarasand/saab-9000/

Ziureti pirmas tris foto. Kol galu gale ysigijau HKS SSQV atmosferiny voztuva, va ten tai tikras psssh :lol:
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių