Puslapis 1216

Parašytas: 2010 Rgs 28, 09:31
sarasand
Telpa 1,8L pagal Autodata, pas mane litro kaina 30lt.

Parašytas: 2010 Rgs 28, 11:39
Romeo
sarasand rašė:Tipine turbinio 9000 beda, kiek teke skaitinet uzsienio forumuose isdyla sinshronizatoriai del naudojamos alyvos, norint kad taip neatsitiktu ar atsitiktu kuo veliau siulo naudoti honda MTF tepala, vietoj saab pilamos variklines.


Nieko gero :( Tai spėju, kad laikui bėgant ši bėda dažnės ir galiausiai pradės išmetinėt savaime?

Parašytas: 2010 Rgs 28, 12:35
sarasand
Deja taip?

Parašytas: 2010 Rgs 28, 16:09
selvedre
gali atitolint tai tik ramiai važinėdamas arba nenaudodamas antro bėgio, pirmas, tada iškart trečias :D

Parašytas: 2010 Rgs 28, 16:49
Edgaras'
sarasand rašė:Telpa 1,8L pagal Autodata, pas mane litro kaina 30lt.


Kurioj vietoj tu dirbi? Atlėkčiau paimt pora litrų.

Parašytas: 2010 Rgs 28, 19:20
sarasand
Veiveriu g 150, kaunas. Salia Maxima bazes yra citroen ir kia automobiliu salonas.

Parašytas: 2010 Spa 03, 13:46
Romeo
Tai pasakykit tiksliai dabar. Kaip yra su tuo tepalo lygiu ant matuokles? Tikrint reikia isukta matuokle ar neisukta? Kiek forume ieskojau tai neradau tikslaus atsakymo.

Parašytas: 2010 Spa 03, 15:37
sarasand
Variklio alyva matuot reikia ystacius matuokle y vieta, uzsuki issuki ir ziuri....

Parašytas: 2010 Spa 03, 18:26
Maximus
sarasand rašė:Variklio alyva matuot reikia ystacius matuokle y vieta, uzsuki issuki ir ziuri....

Dezes lygiai taip pat, kai matuokle yra.
O prie begio isspjovimo gali prisidet dezes/variklio pagalves

Parašytas: 2010 Spa 03, 20:11
Edgaras'
Gera tema.. Kai pagalvoji naujokui su 9000 perskaičius viską, kiek akiratis prasiplėstų.

Klausimas 1.
turbo/apc rodyklė smarkios apkrovos metu(dugnas) prigula iki 3 valandos. Atjungus apc (saugiklio pagalba), nenueina toliau geltona/raudona. Ar kiauras vožtuvas, ar čia overboostas taip veikia?

Klausimas 2.
Antifrizo temperatūros rodyklė skydelyje nepakyla aukščiau pusėsseptyntos/aštuntos valandos. Variklis būna tikrai sušilęs, jungiasi ventiliatorius. O pradeda kilti ne nuo mėlyno brūkšnelio apačios, o dar už jo.
Ar daviklis parinktas netinkamas, ar darbinė temperatūra suprantama kaip rodyklė žemiau vidurio ir nustos ieškot sliekų subinėj? :-D

Parašytas: 2010 Spa 03, 21:19
sarasand
Na klausymas Nr.2, tai kiek teke vazinet su 9000 tai rodykle budavo beveik per vidury skales kai variklis uzsiles.

Na jei teisingai supratau ka parasei del Nr1 tai gazas dugnas ant standarto neturetu lipt auksciau raudono, tai jei masina lupa labai gerai tai cipinta o jei vaziuoja neypatingai tai kazkas kiaura.

Parašytas: 2010 Spa 03, 21:56
drh
as neprisimenu konkreciai, bet kazkokio gedimo simptomas yra "padidejusi trauka"

Parašytas: 2010 Spa 03, 22:28
aurissan
Besibaigiančios apsitepalavusios turbinos.

Parašytas: 2010 Spa 04, 13:08
sarasand
na arba APC jei pastringa tai irgi rodykle turbos slegio gali lipt aukstyn.....

Parašytas: 2010 Spa 04, 13:41
Romeo
sarasand rašė:na arba APC jei pastringa tai irgi rodykle turbos slegio gali lipt aukstyn.....


Kai man APC buvo pastrigęs, tai ištraukęs saugiklį ar fyškę lenkdavos rodyklė vis tiek belenkiek.