Puslapis 1316

Parašytas: 2010 Spa 28, 10:43
Edgaras'
Toks įdomus pastebėjimas po vakarykštės kelionės tamsoje. Kas 80-90 sekundžių, akimirkai, vos vos prigęsta šviesos. Pagal skydelio voltmetrą įtampa krenta nuo 13.8-13.9 iki 12.6. Toks jausmas, kad atjungtų generatorių.
Ar čia toks krovimo principas, ar pirmieji sistemos gedimo požymiai?

Parašytas: 2010 Spa 28, 10:50
epka
Edgaras' rašė:Toks įdomus pastebėjimas po vakarykštės kelionės tamsoje. Kas 80-90 sekundžių, akimirkai, vos vos prigęsta šviesos. Pagal skydelio voltmetrą įtampa krenta nuo 13.8-13.9 iki 12.6. Toks jausmas, kad atjungtų generatorių.
Ar čia toks krovimo principas, ar pirmieji sistemos gedimo požymiai?

Pas mane tai sviesos prigesta kai ventiliatorius isijungia, ypac kai A/C ijungtas

Parašytas: 2010 Spa 28, 10:51
Edgaras'
Man irgi buvo tokia mintis, bet važiuojant pastoviu 90 km/h greičiu kaži ar jis jungiasi. O gal.....

Parašytas: 2010 Spa 28, 14:51
Maximus
Edgaras' rašė:...akimirkai, vos vos prigęsta šviesos...
1. generatoriaus tablete (reik matuot itampa be sviesu, generatoriuj, akume, dar galima isvalyti kontaktus oksidavusius)
2. sviesos reles (galima profilaktiskai aplituoti pagrindinius kontaktus, galima isidet kitas pabandymui)

Edgaras' rašė:Klausimas 1.
turbo/apc rodyklė smarkios apkrovos metu(dugnas) prigula iki 3 valandos. Atjungus apc (saugiklio pagalba), nenueina toliau geltona/raudona. Ar kiauras vožtuvas, ar čia overboostas taip veikia?

Klausimas 2.
Antifrizo temperatūros rodyklė skydelyje nepakyla aukščiau pusėsseptyntos/aštuntos valandos. Variklis būna tikrai sušilęs, jungiasi ventiliatorius. O pradeda kilti ne nuo mėlyno brūkšnelio apačios, o dar už jo.
Ar daviklis parinktas netinkamas, ar darbinė temperatūra suprantama kaip rodyklė žemiau vidurio ir nustos ieškot sliekų subinėj? :-D

1. Rodykle truputi dreba boostinant / ant laisvu?
Ar buvo patikrintas bazinis slegis?

2. Ar greit susyla masina, ar is ventiliacijos angu prie nustatytos "HI" temperaturos eina karstas oras?
Kokia radiatoriaus ir jo storos zarnos temperatura masinai pilnai susilus?

Parašytas: 2010 Spa 28, 16:17
Edgaras'
[quote="Maximus"]1. generatoriaus tablete (reik matuot itampa be sviesu, generatoriuj, akume, dar galima isvalyti kontaktus oksidavusius)

Šiaip jokių problemų su akumo sodinimu, užkūrimu ir pan. Gal iš tikro ventiliatorius junginėjosi, nes prigesimo laikas kaip užprogramuotas, vienodas...

2. sviesos reles (galima profilaktiskai aplituoti pagrindinius kontaktus, galima isidet kitas pabandymui)

Perlituota ir sutvarkyta. Po to karto kai per duobę pravažiavus šviesos dingo, apsiimiau :)


1. Rodykle truputi dreba boostinant / ant laisvu?
Ar buvo patikrintas bazinis slegis?

Drebėjimo nepastebėjau, o rodyklė (apc saugiklį išėmus) tvarkingai laikosi viduriuke. Neturiu monometro slėgio patikrinimui...

2. Ar greit susyla masina, ar is ventiliacijos angu prie nustatytos "HI" temperaturos eina karstas oras?
Kokia radiatoriaus ir jo storos zarnos temperatura masinai pilnai susilus?

Sušyla greitai, oras eina karštas, žarnos irgi karštos (termostatas pakeistas, veikia, niekas neužsikimšę).
Skaičiau jog paskutinių metų 9000'ukuose tas daviklis jungiasi "per kompą", o nebe tiesiai prie rodyklės kaip anksčiau, todėl ir parodymai kreivi būna. Pvz man buvo variantas, kad nukrito per du milimetrus iškarto, o paskiau palengva pakilo.

P.S. Ačiū už susidomėjimą :)

Parašytas: 2011 Vas 01, 00:00
Edgaras'
Kas bus toks geras ir protingas (greičiausiai Maximus) ir pasakys vidinį APC silikoninių šlangučių diametrą?

Paprastų vakuuminių žinau kad 3-4 mm (imsiu 3mm).

Parašytas: 2011 Vas 01, 13:01
Maximus
Edgaras' rašė:Kas bus toks geras ir protingas (greičiausiai Maximus) ir pasakys vidinį APC silikoninių šlangučių diametrą?

Paprastų vakuuminių žinau kad 3-4 mm (imsiu 3mm).

Ačiū, ačiū :)
6 mm
galima dėti ~5.5 mm - blogiau nebus

Parašytas: 2011 Kov 18, 19:53
Romeo
Sveiki. Mano Saabui kartais užeina keistas reiškinys. Gal nutuoksit kas čia per velnias. Užvedant variklį retai, bet pasitaiko, kad šauna motoras prieš pat jam užsivedant. Pokšteli ir užsikuria. Reiškinys labai retas (gal tris ar keturis kartus buvo nutikę) ir nestiprus, bet pagalvojau, kad reiktų pasiaiškinti kas čia per fokusas ir ar nekenksmingas.

Parašytas: 2011 Kov 18, 22:36
trulikas
gal kokia detonacija? :roll:

Parašytas: 2011 Kov 19, 07:18
Romeo
trulikas rašė:gal kokia detonacija? :roll:


Dėl detonacijos abejoju. Šalto variklio užvedimo metu nemanau, kad detonuotų.

Parašytas: 2011 Kov 19, 08:28
Edgaras'
O tikrai variklis? Ne koks katalizatorius (jei dar yra)...

Parašytas: 2011 Kov 19, 09:44
Romeo
Edgaras' rašė:O tikrai variklis? Ne koks katalizatorius (jei dar yra)...


Geras klausimas :roll: . Katalizatoriaus nėra. O kaip jis gali šaudyti? Sunku suprasti kai sėdi mašinoj, uždarytomis durimis ir langais. Gal ir per dusliką šaudo, bet taip neturėtų būti. Sakau, gal kokia DI rodo kažkokius ženklus.

Parašytas: 2011 Kov 21, 11:53
sarasand
O gazas dugnas trauka gera? Nepradeda saudyt jei taip kokiu 2 iki 100 ir atleidi gaza? Nra trukciojimo prie aukstu sukiu?

Parašytas: 2011 Kov 21, 17:01
Romeo
sarasand rašė:O gazas dugnas trauka gera? Nepradeda saudyt jei taip kokiu 2 iki 100 ir atleidi gaza? Nra trukciojimo prie aukstu sukiu?


Trauka - gera, trūkčiojimų nepastebėjau, nešaudo ir atleidus gazą prie labai aukštų sūkių.

Re: Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power

Parašytas: 2011 Rgs 08, 11:16
Romeo
Sveiki. Noriu truputį informacijos. Atsitiko šiandien keistas dalykas pakeitus varikliui alyvą. Užvedus variklį po kokios minutės per duslintuvą apsipylė mašina mėlynais dūmais. Aišku, reiškia, kad dega tepalas. Po kokių 5 min dūmas baigėsi ir daugiau nebedūmina. Įdomu pasidarė, kaip tepalas galėjo atsidurti degimo kameroje. Visa procedūra vyko servise prie mano akių.