Re: Klausimai apie mano Saab 9000 2,3 eco power
Parašytas: 2014 Lap 08, 09:48
4 variantai:
a) numiręs daviklis;
b) daviklis gyvas, bet ties dešiniuoju sparnu esančių laidų sujungimo su pyne vietoje korozija suėdė metalą (man taip nutiko);
c) ventiliatoriaus "masė" oksidavosi, reikia pavalyti. Pabandyk paleisti ventiliatorių su dviem laidais visiškai autonomiškai nuo daviklio;
d) sugedęs termostatas neatsidaro, skystis sukasi "mažuoju" ratu.
Aš pats pasidariau ventiliatoriaus įjungimą tiesiai iš salono rankiniu būdu. Per TA kontrolieriui parodžiau, tai jokių problemų nebuvo.
Ir išvis, 9000-uke ventiliatorius įsijungia pavėluotai - didelė rizika perkaitinti variklį. Pagal HAYNES manualą, skirtingais metais ėjo skirtingos atsidarymo temperatūros termostatai, tai velniai juos griebtų... Jeigu tempi priekabą, ilgiau stovi kamštyje ar naudoji LPG, siūlyčiau pasidaryti papildomą - rankinį - ventiliatoriaus įjungimą.
a) numiręs daviklis;
b) daviklis gyvas, bet ties dešiniuoju sparnu esančių laidų sujungimo su pyne vietoje korozija suėdė metalą (man taip nutiko);
c) ventiliatoriaus "masė" oksidavosi, reikia pavalyti. Pabandyk paleisti ventiliatorių su dviem laidais visiškai autonomiškai nuo daviklio;
d) sugedęs termostatas neatsidaro, skystis sukasi "mažuoju" ratu.
Aš pats pasidariau ventiliatoriaus įjungimą tiesiai iš salono rankiniu būdu. Per TA kontrolieriui parodžiau, tai jokių problemų nebuvo.
Ir išvis, 9000-uke ventiliatorius įsijungia pavėluotai - didelė rizika perkaitinti variklį. Pagal HAYNES manualą, skirtingais metais ėjo skirtingos atsidarymo temperatūros termostatai, tai velniai juos griebtų... Jeigu tempi priekabą, ilgiau stovi kamštyje ar naudoji LPG, siūlyčiau pasidaryti papildomą - rankinį - ventiliatoriaus įjungimą.