bovas
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Tiems, kas skaito neidemiai, pasikartosiu:
Tas voztuvas (vadinkit ji kaip norit), ant laisvos eigos ir mazu apkrovu, "bypasina" (apeina) turbina, ir uzsidaro kai slegis isiurbymo kolektoriue susilygina su atmosferiniu (savaime aisku, kad ir kai virsija ji) ir laiko ji uzdaryta, iki tol kol nenukris zemiau atmosferinio (kai akseleratorius atleidziamas). Jeigu vakuumas nepajungtas, voztuvas lieka visa laika uzdarytas iki, apitiksliai, 0.6 bar, paskuj, neatlaikydamas slegio, prasidaro ir perleidzia (vel gi bypasina, tik dabar jau i kita puse) paduodama ora atgal ant kompresoriaus ijejimo, todel ir neuzpucia kiek priklauso...
Tas voztuvas (vadinkit ji kaip norit), ant laisvos eigos ir mazu apkrovu, "bypasina" (apeina) turbina, ir uzsidaro kai slegis isiurbymo kolektoriue susilygina su atmosferiniu (savaime aisku, kad ir kai virsija ji) ir laiko ji uzdaryta, iki tol kol nenukris zemiau atmosferinio (kai akseleratorius atleidziamas). Jeigu vakuumas nepajungtas, voztuvas lieka visa laika uzdarytas iki, apitiksliai, 0.6 bar, paskuj, neatlaikydamas slegio, prasidaro ir perleidzia (vel gi bypasina, tik dabar jau i kita puse) paduodama ora atgal ant kompresoriaus ijejimo, todel ir neuzpucia kiek priklauso...
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
rudik900 rašė:Tiems, kas skaito neidemiai, pasikartosiu:
Tas voztuvas (vadinkit ji kaip norit), ant laisvos eigos ir mazu apkrovu, "bypasina" (apeina) turbina, ir uzsidaro kai slegis isiurbymo kolektoriue susilygina su atmosferiniu (savaime aisku, kad ir kai virsija ji) ir laiko ji uzdaryta, iki tol kol nenukris zemiau atmosferinio (kai akseleratorius atleidziamas). Jeigu vakuumas nepajungtas, voztuvas lieka visa laika uzdarytas iki, apitiksliai, 0.6 bar, paskuj, neatlaikydamas slegio, prasidaro ir perleidzia (vel gi bypasina, tik dabar jau i kita puse) paduodama ora atgal ant kompresoriaus ijejimo, todel ir neuzpucia kiek priklauso...
Kazkaip maniau , kad sis apkalbamas voztuvas visa laika uzdarytas ir kuomet paspaudi akseleratoriu ir sukyla slegis ir atleidi akseleratoriu (uzsidaro sklende) tai kad isisukusios turbos sukuriamas slegis nebeturi kur nueiti ir poreikio nebera , jis per musu aptariama voztuva iskeliauja lauk (jei standartas tai i oro paemima) Ir neturetu kazkaip keisti uzputimo ar neuzputimo. Vieninteli dalyka kuri gali pajusti labai jautriu sedmenu valdytojas , kad patenka siltas oras vel i sistema... , bet gal klystu. Lauksiu pataisymu ir apsvietimo
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Siaip, daug kas galvoja, kad SAABo varikliai yra turbininiai (nes taip maloniau), nors is tiesu jie yra pusturbininiai (grinai turbininius, SAABas negamina nuo '82-u)... Todel bypass ir stovi, patikrint lengva, pajungi ji kaip BOV (blow off valve), ta prasme, ta gala, kur grizta prie kompresoriaus ijejimo palieki lauke, ir tampa aisku... Yra pas naujesnius dar valdimas, papildomas, bet turbut esmes tai nekeicia... Su atjungtu vakuumu, slegio jis nelaiko, nei is apacios, nei is sono...
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
rudik900 rašė:...Del sito, pereinam i " SAAB performance galimybes"...
Ovat anos temos tersti nereikia!
Ir 2ALL: Gal toje temoje apie perfomansa (ir sioje taip pat) apsieisim be sedmenu filosofijos, turbininiu-neturbininiu samprotavimu, ir kitu abstrakciu dalyku, ok?
Del 9-5 "oro apvedimo voztuvo" / aka "bypass'o" / aka "bov'o" yra taip :
aurissan tikriausiai turejo omeny (bet turbut neturejo laiko ir nespejo parasyti) tai, kad 9-5 auksciau minetas voztuvas yra valdomas atskiru el.magnetiniu voztuvu, savo ruoztu valdomu kompu.
Kam, kaip, ir kodel - tingiu rasyti, aiskinti, ir siaip tingiu:)
Todel skaitykit patys (kas dar neskaite) :
http://clip2net.com/s/12Kgh
Bypass'as ir APC rodykle turi rysiu bent tame (ir ne tik) kad esant leisgyviai pirmojo membranai, rodykle net nesugeba duot tiksliu ir stabiliu parodymu, vietoj ju pastebimai drebedama (daugiau ar maziau - kaip pasiseks).
Beje, bypass'as buna ne tik pilnai, bet ir dalinai atidarytas (ar pridarytas -kaip kam patinka:)
Tai nera daiktas turintis tik dvi ON/OFF padetis.
2 utah: reikia butinai pakeisti pavargusias zarneles. Pradeti nuo apskritai visu vamzdeliu tikrinimo. Pradziai. Kaip visada
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Aprasyta bendrai ir nesigilinant (paprastiem vartuotojam daugiau ir nereikia). Nu ir permeta jis nuo "uz sklendes" i "iki sklendes", nu neatsidarys ant laisvu, bet ant daliniu apkrovimu, vistiek tures prasidaryt, kitaip tas solenoidas visai butu uzdares vakuuma, o ne permestu ji. Pas naujesnius, turbinos mazesnes, ir jiems gal nereikia tiek bypasint. Bet esme nuo tuo nepasikeicia... Bypass'as turi biski platesne funkcija negu BOV .
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 1
- Užsiregistravo: 2011 Lie 10, 18:51
trulikas rašė:Su saab jei nori isitikinti kaip bendraus taviskis su atmosferiniu bov, tiesiog numauk isheinamaja slanga nuo originalaus bov ir pavazinek, pamatysi. bus ir pshhh ir uzgesimai
Idomu man del sito, noreciau paeksperimentuot. Jei nuimciau ir kartais uzsidegtu CEL iskart prijungciau BOVa atgal kaip ir pridera, bet bijau ar nebus taip, kad CEL neisnyks paskui, ar siaip kompas puliuot prades? Kaip manot? Gal kas bandet?
- redb
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 354
- Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Kash rašė:trulikas rašė:Su saab jei nori isitikinti kaip bendraus taviskis su atmosferiniu bov, tiesiog numauk isheinamaja slanga nuo originalaus bov ir pavazinek, pamatysi. bus ir pshhh ir uzgesimai
Idomu man del sito, noreciau paeksperimentuot. Jei nuimciau ir kartais uzsidegtu CEL iskart prijungciau BOVa atgal kaip ir pridera, bet bijau ar nebus taip, kad CEL neisnyks paskui, ar siaip kompas puliuot prades? Kaip manot? Gal kas bandet?
aprasyta daugiau negu 10kartu kas ir kaip bus. saab'as nepritaikytas gamikliskai but prievartaujamas. naudokis paieska plem.
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
IN TORQUE WE TRUST
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 6
- Užsiregistravo: 2011 Bal 04, 19:16
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: bovas
kas cia apie svirpuka buvo rases?
http://www.youtube.com/watch?v=nb13CaXem5Q
http://www.youtube.com/watch?v=nb13CaXem5Q
SAAB 9-5 2.3T Aero Estate MY02
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
Re: bovas
AndriusV rašė:kas cia apie svirpuka buvo rases?
http://www.youtube.com/watch?v=nb13CaXem5Q
O tas bypass valve (bovas) ten ir yra kur švilupą video uždejo? 9-5 ajame
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių