bovas

Vartotojo avataras
booduliz
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 52
Užsiregistravo: 2009 Rgp 25, 08:35
Miestas: Kaunas

Standartinė booduliz » 2009 Gru 05, 11:10

redlainais nevazinek ir neturetum susidurti su variklio problemom :), bet jei megsti draskytis tai ilgai nelaikys ;) , man ramiai vazinejant kolkas jokiu gedimu neatsirado (3,0 tid), apsukas retai kada virs 3k keliu, aisku buna :D
vitalka
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 55
Užsiregistravo: 2009 Vas 17, 12:28

Standartinė vitalka » 2009 Gru 05, 11:52

nu draskytis tai nesdraskau bet jei koks letapedis velkas kartais tai paspaudzhiu bishkeli :)
saab 95 2002 3,0 TiD
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Vas 23, 19:05

Dėjau paeksperimentuot išorinį BOV'ą. Užvedus variklį viskas normaliai. Po pirmo pagazavimo (tuščia eiga) sūkiams nukritus iki minimalių, pradėjo šokinėt apsukos ir mirksėt CE. Po kiek laiko sūkiai nusistovi, tačiau CE mirksi pastoviai. Pakeitus BOV'ą vėl į gamyklinį- viskas tvarkoj.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2010 Vas 23, 19:19

aurissan rašė:Dėjau paeksperimentuot išorinį BOV'ą


Ir suzinojai tai, ka ir taip visi gerai zinojo....... :roll:
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Vas 23, 23:58

Nepeik, kolega, nėra blogai kai pats įsitikini ir tiksliai viską įvertinęs gali pasidalint (patvirtint) įspūdžiais su kitais :)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Vas 24, 08:54

aurissan rašė:Nepeik, kolega, nėra blogai kai pats įsitikini ir tiksliai viską įvertinęs gali pasidalint (patvirtint) įspūdžiais su kitais :)



...kurie jau prieš tai 100 kartų patikrinti...
SAAB 900
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2010 Vas 24, 09:27

Nu jei jau taip tai bandysiu y sawo saabuka dyzelio prisipilt, ziuresim kas bus :lol:
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Vas 24, 09:38

sarasand rašė:Nu jei jau taip tai bandysiu y sawo saabuka dyzelio prisipilt, ziuresim kas bus :lol:



Žiūrėk tik negauk saulės smūgio :)
SAAB 900
aB00nentas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2009 Vas 13, 14:20

Standartinė aB00nentas » 2010 Bal 29, 23:35

siaip kiek domejausi savo saab 95 '01 tai is vis bov sako ideti labai sudetinga..praktiskai nieks nededa. aina ideti tik i kazkuki 900. ten ten tipo jau ir taip yra cirkuliacinis bova..kuris skaiciuoja ismetama kieki ta..o jai tu idedi ta atmosferini, tai masina nebegauna ka skaiciuoti ir isimeta chek engine..arba variklio avarinis..kad uzia apsukos o leki ant 27. gali sake padaryt tik reik ten daug ka perprogramuot.. kad neskaiciuotu, dar ten kazka..plius antgali vilniuje kazkur tekintojas padaro kad tas bow prisijungtu.. ir viso ko gale turi ta garsa..o siaip deti ji ant saab nera gaidinimas.. ir nesvaikit.. ka gal ir langus tamsinti disovai? gaidini masina?
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Bal 30, 07:37

Na ir šveplių raštas...
SAAB 900
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Bal 30, 09:45

aB00nentas rašė:siaip kiek domejausi savo saab 95 '01 tai is vis bov sako ideti labai sudetinga..praktiskai nieks nededa. aina ideti tik i kazkuki 900. ten ten tipo jau ir taip yra cirkuliacinis bova..kuris skaiciuoja ismetama kieki ta..o jai tu idedi ta atmosferini, tai masina nebegauna ka skaiciuoti ir isimeta chek engine..arba variklio avarinis..kad uzia apsukos o leki ant 27. gali sake padaryt tik reik ten daug ka perprogramuot.. kad neskaiciuotu, dar ten kazka..plius antgali vilniuje kazkur tekintojas padaro kad tas bow prisijungtu.. ir viso ko gale turi ta garsa..o siaip deti ji ant saab nera gaidinimas.. ir nesvaikit.. ka gal ir langus tamsinti disovai? gaidini masina?
Tu - kietas,respaktas bachuriukam...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2010 Bal 30, 11:32

ne veltui nike akį užmetus "mentas" perskaičiau :lol:
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
Domas009
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 248
Užsiregistravo: 2007 Spa 02, 14:39
Miestas: panevezys

Standartinė Domas009 » 2010 Geg 14, 08:38

dabar pagalvojau,jei tarkim automobilis su 2 turbinom ,greiciausiai stovi ir du intercooleriai, ir daznai pasitaiko kad viena turbina nuo zemu kita nuo aukstu,uzdejus 2 bovus ,kokia nesamone iseitu :D :arrow:
EX Saab 900 OG GL '83 2.0 74kW
Saab 900 NG SE '96 2.0T 136kW 4 sale


Life is to short to drive TDI
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Geg 14, 10:24

Kokia nesamonė, gi vistiek nuo to pačio vakuumo valdomi tie BOV'ai :?
Ar galvoji, kad būtų: fpššššš fpššššš (vienas po kito)?
Bet taip nebūtų :lol:
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Geg 14, 14:31

Domas009 rašė:dabar pagalvojau,jei tarkim automobilis su 2 turbinom ,greiciausiai stovi ir du intercooleriai, ir daznai pasitaiko kad viena turbina nuo zemu kita nuo aukstu,uzdejus 2 bovus ,kokia nesamone iseitu :D :arrow:


As kiek mates tai stovi vienas intercooleris tik ateina y ji dvi zarnos.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių