Puslapis 47

Parašytas: 2009 Gru 05, 11:10
booduliz
redlainais nevazinek ir neturetum susidurti su variklio problemom :), bet jei megsti draskytis tai ilgai nelaikys ;) , man ramiai vazinejant kolkas jokiu gedimu neatsirado (3,0 tid), apsukas retai kada virs 3k keliu, aisku buna :D

Parašytas: 2009 Gru 05, 11:52
vitalka
nu draskytis tai nesdraskau bet jei koks letapedis velkas kartais tai paspaudzhiu bishkeli :)

Parašytas: 2010 Vas 23, 19:05
aurissan
Dėjau paeksperimentuot išorinį BOV'ą. Užvedus variklį viskas normaliai. Po pirmo pagazavimo (tuščia eiga) sūkiams nukritus iki minimalių, pradėjo šokinėt apsukos ir mirksėt CE. Po kiek laiko sūkiai nusistovi, tačiau CE mirksi pastoviai. Pakeitus BOV'ą vėl į gamyklinį- viskas tvarkoj.

Parašytas: 2010 Vas 23, 19:19
sarasand
aurissan rašė:Dėjau paeksperimentuot išorinį BOV'ą


Ir suzinojai tai, ka ir taip visi gerai zinojo....... :roll:

Parašytas: 2010 Vas 23, 23:58
aurissan
Nepeik, kolega, nėra blogai kai pats įsitikini ir tiksliai viską įvertinęs gali pasidalint (patvirtint) įspūdžiais su kitais :)

Parašytas: 2010 Vas 24, 08:54
Audriss99
aurissan rašė:Nepeik, kolega, nėra blogai kai pats įsitikini ir tiksliai viską įvertinęs gali pasidalint (patvirtint) įspūdžiais su kitais :)



...kurie jau prieš tai 100 kartų patikrinti...

Parašytas: 2010 Vas 24, 09:27
sarasand
Nu jei jau taip tai bandysiu y sawo saabuka dyzelio prisipilt, ziuresim kas bus :lol:

Parašytas: 2010 Vas 24, 09:38
Audriss99
sarasand rašė:Nu jei jau taip tai bandysiu y sawo saabuka dyzelio prisipilt, ziuresim kas bus :lol:



Žiūrėk tik negauk saulės smūgio :)

Parašytas: 2010 Bal 29, 23:35
aB00nentas
siaip kiek domejausi savo saab 95 '01 tai is vis bov sako ideti labai sudetinga..praktiskai nieks nededa. aina ideti tik i kazkuki 900. ten ten tipo jau ir taip yra cirkuliacinis bova..kuris skaiciuoja ismetama kieki ta..o jai tu idedi ta atmosferini, tai masina nebegauna ka skaiciuoti ir isimeta chek engine..arba variklio avarinis..kad uzia apsukos o leki ant 27. gali sake padaryt tik reik ten daug ka perprogramuot.. kad neskaiciuotu, dar ten kazka..plius antgali vilniuje kazkur tekintojas padaro kad tas bow prisijungtu.. ir viso ko gale turi ta garsa..o siaip deti ji ant saab nera gaidinimas.. ir nesvaikit.. ka gal ir langus tamsinti disovai? gaidini masina?

Parašytas: 2010 Bal 30, 07:37
Audriss99
Na ir šveplių raštas...

Parašytas: 2010 Bal 30, 09:45
Perkūnas
aB00nentas rašė:siaip kiek domejausi savo saab 95 '01 tai is vis bov sako ideti labai sudetinga..praktiskai nieks nededa. aina ideti tik i kazkuki 900. ten ten tipo jau ir taip yra cirkuliacinis bova..kuris skaiciuoja ismetama kieki ta..o jai tu idedi ta atmosferini, tai masina nebegauna ka skaiciuoti ir isimeta chek engine..arba variklio avarinis..kad uzia apsukos o leki ant 27. gali sake padaryt tik reik ten daug ka perprogramuot.. kad neskaiciuotu, dar ten kazka..plius antgali vilniuje kazkur tekintojas padaro kad tas bow prisijungtu.. ir viso ko gale turi ta garsa..o siaip deti ji ant saab nera gaidinimas.. ir nesvaikit.. ka gal ir langus tamsinti disovai? gaidini masina?
Tu - kietas,respaktas bachuriukam...

Parašytas: 2010 Bal 30, 11:32
darėnas
ne veltui nike akį užmetus "mentas" perskaičiau :lol:

Parašytas: 2010 Geg 14, 08:38
Domas009
dabar pagalvojau,jei tarkim automobilis su 2 turbinom ,greiciausiai stovi ir du intercooleriai, ir daznai pasitaiko kad viena turbina nuo zemu kita nuo aukstu,uzdejus 2 bovus ,kokia nesamone iseitu :D :arrow:

Parašytas: 2010 Geg 14, 10:24
aurissan
Kokia nesamonė, gi vistiek nuo to pačio vakuumo valdomi tie BOV'ai :?
Ar galvoji, kad būtų: fpššššš fpššššš (vienas po kito)?
Bet taip nebūtų :lol:

Parašytas: 2010 Geg 14, 14:31
Romeo
Domas009 rašė:dabar pagalvojau,jei tarkim automobilis su 2 turbinom ,greiciausiai stovi ir du intercooleriai, ir daznai pasitaiko kad viena turbina nuo zemu kita nuo aukstu,uzdejus 2 bovus ,kokia nesamone iseitu :D :arrow:


As kiek mates tai stovi vienas intercooleris tik ateina y ji dvi zarnos.