Puslapis 67

Parašytas: 2010 Lap 11, 22:47
sarasand
Uzmynus gaza vos girdimas, kai zinai ko klausyt, siaip 9-3 garsa sportinis filtras gan ryskiai pakeicia, buna ryskiai girdimas siurbimo garsas kol laikai gaza.
Dabartiniam tai tylu kaip kapuose, reiks duslintuva pjaustyt pradet, kai Maximus kompa padarys.... :twisted:

Parašytas: 2010 Lap 13, 12:48
MantasJm
O kaip su sportiniais filtrais i originalia deze? Ka, ir jie netinka? Juk, Green, King dragon gamina tokius... O ju garsas traukiant ora tikrai geras, gal ne kuginiu, bet vis kazkas 8)

Parašytas: 2010 Lap 13, 13:09
pjezo
o va man vis idomu- ar kas nors bande realia itaka tu sportiniu filtru?

tarkim ta pacia auto prasukti ant dyno stendo su nauju standartiniu normalios firmos filtru ir tada is kart sukeitus prasukti su sportiniu.

kazin kokia reali itaka...

Parašytas: 2010 Lap 13, 13:40
domas.j
brangus malonumas taip eksperimentuot, kad suzinot ar paikilo galia 1ag ar ne :D

Parašytas: 2010 Lap 13, 14:31
selvedre
nete paieškojus tikrai galima rasti tokių eksperimentų rezultatus. Pats esu matęs kadaise, bet jau nelabai atsimenu. Išskyrus tai, kad kūginis neatitvertas nuo variklio duoda neigiamą efektą.

Parašytas: 2010 Lap 13, 16:28
Audriss99
pjezo rašė:o va man vis idomu- ar kas nors bande realia itaka tu sportiniu filtru?

tarkim ta pacia auto prasukti ant dyno stendo su nauju standartiniu normalios firmos filtru ir tada is kart sukeitus prasukti su sportiniu.

kazin kokia reali itaka...


Pakeitus tik filtrą, įtaka bus minimali. Filtras - tik viena iš kompleksinių priemonių galiai didinti.

Parašytas: 2010 Lap 13, 17:07
aurissan
pjezo rašė:o va man vis idomu- ar kas nors bande realia itaka tu sportiniu filtru?...

Norėjau daug ką bandyt ant tų stendų, bet labai išsidirbinėja tie stendininkai.
Pakeitus oro filtrą reiktų pačipuot, net ir neturbininį. Ir tai nemokšai įdėjus tai tik blogiau bus.
O dabar visi filtrininkai dinkit iš BOV'o temos :lol:

Parašytas: 2011 Lie 06, 23:29
utah
Šlangelė nuo bov'o turi būt vakuminė? Nes db tai pirštais suspaust galiu ir sukorodavus kažkokia, tai galvoju gal pakeist reik. Ir turbo rodykle lipa kažkur tik 90% geltonos, gali būt nuo blogos bov'o šlangelės?

Parašytas: 2011 Lie 07, 08:28
Perkūnas
utah rašė:Šlangelė nuo bov'o turi būt vakuminė? Nes db tai pirštais suspaust galiu ir sukorodavus kažkokia, tai galvoju gal pakeist reik. Ir turbo rodykle lipa kažkur tik 90% geltonos, gali būt nuo blogos bov'o šlangelės?
Tik nesakyk,kad kada nors "lipo" ant raudonos.Bypasas,uzputimui,itakos neturi,manau...

Parašytas: 2011 Lie 07, 09:24
aurissan
Nu neturi, nebent jis pagedęs, kaip sakoma, "kiauras". Ir nepakankamam užpūtimui šlangelėse bėda nesiras. Beabejo, dėl visko būti užtikrintam, reikia viską apžiūrėt.
Tai gal ir lipo ant raudonos, kad lyg daviklis kitoks ant silpnesnių variklių :?

Parašytas: 2011 Lie 07, 10:02
Perkūnas
aurissan rašė:Tai gal ir lipo ant raudonos, kad lyg daviklis kitoks ant silpnesnių variklių :?
:roll: nebent...

Parašytas: 2011 Lie 07, 10:46
utah
Tai vakuminė šlangelė turi būt? Kokie simptomai gali atsirast jai prakiurus?

Parašytas: 2011 Lie 07, 11:17
Perkūnas
utah rašė:Tai vakuminė šlangelė turi būt? Kokie simptomai gali atsirast jai prakiurus?
Jokio skirtumo,kokia ta slangele.Jei bus prakiurus,nebus vakuumo,neatsidarys bypaso voztuvas.

Parašytas: 2011 Lie 07, 11:21
sarasand
Siaip jei prakiura slangele einanti y Bova tai sumazeja trauka, nes bovas gaunasi visada praviras, turejau sita beda, pakeitus slangiuka masina iskart atsigavo, nuo to koks slangiukas uzdetas nera skirtumo, svarbu tik vidinis diametras.

Parašytas: 2011 Lie 07, 11:48
aurissan
Kai prakiūra šlangelė tai bov'as nenumeta slėgio iš sistemos, o jis visada uždarytas.