Parašytas: 2011 Lie 07, 11:55
Dėkui.
aurissan rašė:Ar žinai kas ir kaip valdo pas 9-5 tą vožtuvą?
rudik900 rašė:Tiems, kas skaito neidemiai, pasikartosiu:
Tas voztuvas (vadinkit ji kaip norit), ant laisvos eigos ir mazu apkrovu, "bypasina" (apeina) turbina, ir uzsidaro kai slegis isiurbymo kolektoriue susilygina su atmosferiniu (savaime aisku, kad ir kai virsija ji) ir laiko ji uzdaryta, iki tol kol nenukris zemiau atmosferinio (kai akseleratorius atleidziamas). Jeigu vakuumas nepajungtas, voztuvas lieka visa laika uzdarytas iki, apitiksliai, 0.6 bar, paskuj, neatlaikydamas slegio, prasidaro ir perleidzia (vel gi bypasina, tik dabar jau i kita puse) paduodama ora atgal ant kompresoriaus ijejimo, todel ir neuzpucia kiek priklauso...
PRUSAS rašė:..... Vieninteli dalyka kuri gali pajusti labai jautriu sedmenu valdytojas , kad patenka siltas oras vel i sistema...
rudik900 rašė:...Del sito, pereinam i " SAAB performance galimybes"...
trulikas rašė:Su saab jei nori isitikinti kaip bendraus taviskis su atmosferiniu bov, tiesiog numauk isheinamaja slanga nuo originalaus bov ir pavazinek, pamatysi. bus ir pshhh ir uzgesimai
Kash rašė:trulikas rašė:Su saab jei nori isitikinti kaip bendraus taviskis su atmosferiniu bov, tiesiog numauk isheinamaja slanga nuo originalaus bov ir pavazinek, pamatysi. bus ir pshhh ir uzgesimai
Idomu man del sito, noreciau paeksperimentuot. Jei nuimciau ir kartais uzsidegtu CEL iskart prijungciau BOVa atgal kaip ir pridera, bet bijau ar nebus taip, kad CEL neisnyks paskui, ar siaip kompas puliuot prades? Kaip manot? Gal kas bandet?
AndriusV rašė:kas cia apie svirpuka buvo rases?
http://www.youtube.com/watch?v=nb13CaXem5Q