Puslapis 77

Parašytas: 2011 Lie 07, 11:55
utah
Dėkui.

Parašytas: 2011 Lie 07, 14:07
Rudik
Tiems, kas skaito neidemiai, pasikartosiu:
Tas voztuvas (vadinkit ji kaip norit), ant laisvos eigos ir mazu apkrovu, "bypasina" (apeina) turbina, ir uzsidaro kai slegis isiurbymo kolektoriue susilygina su atmosferiniu (savaime aisku, kad ir kai virsija ji) ir laiko ji uzdaryta, iki tol kol nenukris zemiau atmosferinio (kai akseleratorius atleidziamas). Jeigu vakuumas nepajungtas, voztuvas lieka visa laika uzdarytas iki, apitiksliai, 0.6 bar, paskuj, neatlaikydamas slegio, prasidaro ir perleidzia (vel gi bypasina, tik dabar jau i kita puse) paduodama ora atgal ant kompresoriaus ijejimo, todel ir neuzpucia kiek priklauso...

Parašytas: 2011 Lie 07, 19:13
aurissan
Ar žinai kas ir kaip valdo pas 9-5 tą vožtuvą?

Parašytas: 2011 Lie 07, 19:56
Rudik
aurissan rašė:Ar žinai kas ir kaip valdo pas 9-5 tą vožtuvą?

Prasviesk...

Parašytas: 2011 Lie 07, 20:17
PRUSAS
rudik900 rašė:Tiems, kas skaito neidemiai, pasikartosiu:
Tas voztuvas (vadinkit ji kaip norit), ant laisvos eigos ir mazu apkrovu, "bypasina" (apeina) turbina, ir uzsidaro kai slegis isiurbymo kolektoriue susilygina su atmosferiniu (savaime aisku, kad ir kai virsija ji) ir laiko ji uzdaryta, iki tol kol nenukris zemiau atmosferinio (kai akseleratorius atleidziamas). Jeigu vakuumas nepajungtas, voztuvas lieka visa laika uzdarytas iki, apitiksliai, 0.6 bar, paskuj, neatlaikydamas slegio, prasidaro ir perleidzia (vel gi bypasina, tik dabar jau i kita puse) paduodama ora atgal ant kompresoriaus ijejimo, todel ir neuzpucia kiek priklauso...

Kazkaip maniau , kad sis apkalbamas voztuvas visa laika uzdarytas ir kuomet paspaudi akseleratoriu ir sukyla slegis ir atleidi akseleratoriu (uzsidaro sklende) tai kad isisukusios turbos sukuriamas slegis nebeturi kur nueiti ir poreikio nebera , jis per musu aptariama voztuva iskeliauja lauk (jei standartas tai i oro paemima) Ir neturetu kazkaip keisti uzputimo ar neuzputimo. Vieninteli dalyka kuri gali pajusti labai jautriu sedmenu valdytojas , kad patenka siltas oras vel i sistema... , bet gal klystu. Lauksiu pataisymu ir apsvietimo ;)

Parašytas: 2011 Lie 07, 20:39
Rudik
Siaip, daug kas galvoja, kad SAABo varikliai yra turbininiai (nes taip maloniau), nors is tiesu jie yra pusturbininiai (grinai turbininius, SAABas negamina nuo '82-u)... ;) Todel bypass ir stovi, patikrint lengva, pajungi ji kaip BOV (blow off valve), ta prasme, ta gala, kur grizta prie kompresoriaus ijejimo palieki lauke, ir tampa aisku... Yra pas naujesnius dar valdimas, papildomas, bet turbut esmes tai nekeicia... Su atjungtu vakuumu, slegio jis nelaiko, nei is apacios, nei is sono... :)

Parašytas: 2011 Lie 07, 23:09
Rudik
PRUSAS rašė:..... Vieninteli dalyka kuri gali pajusti labai jautriu sedmenu valdytojas , kad patenka siltas oras vel i sistema...

Del sito, pereinam i " SAAB performance galimybes"...

Parašytas: 2011 Lie 08, 02:44
Maximus
rudik900 rašė:...Del sito, pereinam i " SAAB performance galimybes"...

Ovat anos temos tersti nereikia! :)

Ir 2ALL: Gal toje temoje apie perfomansa (ir sioje taip pat) apsieisim be sedmenu filosofijos, turbininiu-neturbininiu samprotavimu, ir kitu abstrakciu dalyku, ok? ;)


Del 9-5 "oro apvedimo voztuvo" / aka "bypass'o" / aka "bov'o" yra taip :
aurissan tikriausiai turejo omeny (bet turbut neturejo laiko ir nespejo parasyti) tai, kad 9-5 auksciau minetas voztuvas yra valdomas atskiru el.magnetiniu voztuvu, savo ruoztu valdomu kompu.
Kam, kaip, ir kodel - tingiu rasyti, aiskinti, ir siaip tingiu:)
Todel skaitykit patys (kas dar neskaite) :
http://clip2net.com/s/12Kgh

Bypass'as ir APC rodykle turi rysiu bent tame (ir ne tik) kad esant leisgyviai pirmojo membranai, rodykle net nesugeba duot tiksliu ir stabiliu parodymu, vietoj ju pastebimai drebedama (daugiau ar maziau - kaip pasiseks).

Beje, bypass'as buna ne tik pilnai, bet ir dalinai atidarytas (ar pridarytas -kaip kam patinka:)
Tai nera daiktas turintis tik dvi ON/OFF padetis.

2 utah: reikia butinai pakeisti pavargusias zarneles. Pradeti nuo apskritai visu vamzdeliu tikrinimo. Pradziai. Kaip visada

Parašytas: 2011 Lie 08, 12:19
Rudik
Maximus rašė:.....

Todel skaitykit patys (kas dar neskaite) :
http://clip2net.com/s/12Kgh
....

Aprasyta bendrai ir nesigilinant (paprastiem vartuotojam daugiau ir nereikia). Nu ir permeta jis nuo "uz sklendes" i "iki sklendes", nu neatsidarys ant laisvu, bet ant daliniu apkrovimu, vistiek tures prasidaryt, kitaip tas solenoidas visai butu uzdares vakuuma, o ne permestu ji. Pas naujesnius, turbinos mazesnes, ir jiems gal nereikia tiek bypasint. Bet esme nuo tuo nepasikeicia... Bypass'as turi biski platesne funkcija negu BOV .

Parašytas: 2011 Lie 10, 22:34
Kash
trulikas rašė:Su saab jei nori isitikinti kaip bendraus taviskis su atmosferiniu bov, tiesiog numauk isheinamaja slanga nuo originalaus bov ir pavazinek, pamatysi. bus ir pshhh ir uzgesimai

Idomu man del sito, noreciau paeksperimentuot. Jei nuimciau ir kartais uzsidegtu CEL iskart prijungciau BOVa atgal kaip ir pridera, bet bijau ar nebus taip, kad CEL neisnyks paskui, ar siaip kompas puliuot prades? Kaip manot? Gal kas bandet?

Parašytas: 2011 Lie 10, 23:36
redb
Kash rašė:
trulikas rašė:Su saab jei nori isitikinti kaip bendraus taviskis su atmosferiniu bov, tiesiog numauk isheinamaja slanga nuo originalaus bov ir pavazinek, pamatysi. bus ir pshhh ir uzgesimai

Idomu man del sito, noreciau paeksperimentuot. Jei nuimciau ir kartais uzsidegtu CEL iskart prijungciau BOVa atgal kaip ir pridera, bet bijau ar nebus taip, kad CEL neisnyks paskui, ar siaip kompas puliuot prades? Kaip manot? Gal kas bandet?

aprasyta daugiau negu 10kartu kas ir kaip bus. saab'as nepritaikytas gamikliskai but prievartaujamas. naudokis paieska plem.

Re: bovas

Parašytas: 2012 Vas 14, 20:23
AndriusV
kas cia apie svirpuka buvo rases? :D
http://www.youtube.com/watch?v=nb13CaXem5Q

Re: bovas

Parašytas: 2012 Vas 20, 11:31
drh
AndriusV rašė:kas cia apie svirpuka buvo rases? :D
http://www.youtube.com/watch?v=nb13CaXem5Q

O tas bypass valve (bovas) ten ir yra kur švilupą video uždejo? 9-5 ajame

Re: bovas

Parašytas: 2012 Vas 20, 11:45
romask
ne visai ten bov'as, bet taip, jis ten

p.s. originalus lyg BPV vadinas ar panasiai, kazkas panasaus i bypass presure valve.