Termostatas
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 51
- Užsiregistravo: 2009 Geg 14, 15:40
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 439
- Užsiregistravo: 2007 Rgs 22, 20:21
- Miestas: ir kaune galima gyventi, buvo
kests rašė:Na va, kaip gerai ir patogu, is karto radau atsakyma i klausiam, kuris jau nuo vakar kamuoja
Vaziuojant atrasom 100-110 Km\h rodykle visiskai temperaturos nukrenta... Tai salone nera labai malonu sedeti, stovint pakyla gal kokiu 10 %.
Kaip suprantu termostatas.
Tad vaziuosime keistis, nes nekoks malonumas viduje prie tokiu salciu...
O ar šitoj vietoj nepadėtų kartono lapas užkištas už grotelių?
900NG 2.0T 136kW
blood type WD-40
blood type WD-40
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 66
- Užsiregistravo: 2009 Lap 17, 18:40
- Miestas: Vilnius
kartono lapa kisciau nebent ziguliui... kazkaip man visai negaila buvo tu 37 + 116 lituku uz siluma salone prie dabartinio minuso.
Vos tik pakeite - net ir atvesus susila gerokai greiciau nei buvo pries tai.
Zodziu pas mane bedos issisprende ir esu tuo labai patenkintas
Aciu aeropolio kolektyvui
Vos tik pakeite - net ir atvesus susila gerokai greiciau nei buvo pries tai.
Zodziu pas mane bedos issisprende ir esu tuo labai patenkintas
Aciu aeropolio kolektyvui
SAAB 9-5 MY00 2,0t
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 2009 Vas 17, 12:28
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
vitalka rašė:...
Tie skaiciai tera tik termostato atidarymo temperatura.
Pats zadu pirkti abu (89 ir 82) ir tureti ziemini/vasarini variantus.
Siaip, nezinau koks ten TiD'e termostatas, taciau 2,0-2,3 benzo varikliu termostata imanoma ideti neteisingai, gal tai ir jusu variantas.
Gal pats termostatas kaltas, ji galima patikrinti.
Arba kitos priezastys, ziurint kokie yra tikslus simptomai
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 2009 Vas 17, 12:28
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Audris rašė:...
Tai ką, abiejų rūšių yra parduotuvėse? Turi būti kažkokios rekomendacijos. 82 - vasarinis. Būtų koks 87 ir Lietuvaičiams būtų gerai.
Maximus rašė:...Pats zadu pirkti abu (89 ir 82) ir tureti ziemini/vasarini variantus...
Labai jau lepinsi lėktuvą
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Aš per klaidą/nežinojimą susidėjau 82C, tai man visiškai jis nepatinka. Rodyklė iki vidurio niekados nepakyla, ir salone žiemą ne per karšta tikrai.
Plius saabcentral forume berods skaičiau diskusiją apie 9000'uko termostatus, tai išvada buvo, kad 89C reikia dėtis.
Plius saabcentral forume berods skaičiau diskusiją apie 9000'uko termostatus, tai išvada buvo, kad 89C reikia dėtis.
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 2009 Vas 17, 12:28
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Čia iš 900aero forumo:
Hi David
Hello Welcome to 9000aero
First of we need pictures of your LPT....
how does the temp gauge look when driving in town normal ie in the middle of the gauge ?
IIRC a LPT would have a 89deg stat in it
when driving at speed the temp gauge will show lower than driving in town cos of the airflow.........
my T8 shows about 1/4 temp gauge most of the time while driving at speed on the A14
when driving in town it will go to 1/2 then if stuck in traffic in summer 3/4 until the fan cuts in to cool it....
T8's run with a 82deg stat
hope this helps you
Paul
Hi David
Hello Welcome to 9000aero
First of we need pictures of your LPT....
how does the temp gauge look when driving in town normal ie in the middle of the gauge ?
IIRC a LPT would have a 89deg stat in it
when driving at speed the temp gauge will show lower than driving in town cos of the airflow.........
my T8 shows about 1/4 temp gauge most of the time while driving at speed on the A14
when driving in town it will go to 1/2 then if stuck in traffic in summer 3/4 until the fan cuts in to cool it....
T8's run with a 82deg stat
hope this helps you
Paul
SAAB 900
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 55
- Užsiregistravo: 2009 Vas 17, 12:28
tai taip iseina kad sis termostatas skirtas daugiau vasarai nei ziemai ar as klystu , nes pas mane db stovi 82 ir ziema vos pakyla iki darbines temperaturos ypac kai buvo salciai reikedavo nuvaziuoti n kilometru kad pakiltu iki reikiamos temperaturos. kaip kazkas minejo jau gi nekeitinesi termostato kas met is vieno i kita gal is tu triju yra kuris tinkantis tiek ziemai tiek vasarai
saab 95 2002 3,0 TiD
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių