Puslapis 11

Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Parašytas: 2010 Sau 25, 13:01
LaurasG
Sveiki, siandien ryte, esant -20 temperaturai, uzkaito mano saab variklis :)
Termostatas jau kuri laika kvailiojo, nepusdavo i salona karsto oro, tik vos vos drugna. Ar gali buti, kad termostatas uzdare ir radiatoriu? Nes rodykle jau ant raudonumo buvo, bet pridejus ranka prie radijatoriaus jis saltas, nors slangos karstos. Ventiliatorius nesisuka. Gal uzsalo termostatas? Gal dar kokiu minciu, kas galetu buti? :) Kokiame lygyje turi buti temperaturos rodykle pasilus varikliui? Saabas 9000i '88m 2l.

Re: Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Parašytas: 2010 Sau 25, 13:34
Audriss99
LaurasG rašė:Sveiki, siandien ryte, esant -20 temperaturai, uzkaito mano saab variklis :)
Termostatas jau kuri laika kvailiojo, nepusdavo i salona karsto oro, tik vos vos drugna. Ar gali buti, kad termostatas uzdare ir radiatoriu? Nes rodykle jau ant raudonumo buvo, bet pridejus ranka prie radijatoriaus jis saltas, nors slangos karstos. Ventiliatorius nesisuka. Gal uzsalo termostatas? Gal dar kokiu minciu, kas galetu buti? :) Kokiame lygyje turi buti temperaturos rodykle pasilus varikliui? Saabas 9000i '88m 2l.



Termostatas turi dvi padėtis - kol šalta, aušinimo skystį varinėja tik variklio bloku kad greičiau įšiltų; kai išyla, atidaro didįjį ratą - tada skystis varinėjamas ir per radiatorių. Ventiliatoriaus įjungimo daviklis yra radiatoriuje. Jei šis šaltas, ventiliatorius neįsijungia. Normali temperatūra - rodyklė maždaug per vidurį.

Re: Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Parašytas: 2010 Sau 25, 13:45
LaurasG
Audris rašė:Termostatas turi dvi padėtis - kol šalta, aušinimo skystį varinėja tik variklio bloku kad greičiau įšiltų; kai išyla, atidaro didįjį ratą - tada skystis varinėjamas ir per radiatorių. Ventiliatoriaus įjungimo daviklis yra radiatoriuje. Jei šis šaltas, ventiliatorius neįsijungia. Normali temperatūra - rodyklė maždaug per vidurį.


O per salono peciuka varineja kai saltas ar tik kai atsidaro didysis ratas?

Re: Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Parašytas: 2010 Sau 25, 13:51
Audriss99
Bijau pameluoti, bet rodos iš karto;
beje, jei atidarytas didysis ratas, ilgai šyla variklis ir salone gana vėsu.

Parašytas: 2010 Sau 25, 14:50
i4rilu
O ka turi omenyje "slangos karstos"? Karsta stora virsutine slanga, kuri i radiatoriu ateina? Jei taip, tai ji jau po termostato eina...
Gal ausinimo skystis jau silpnokas buvo ir uzsalo radiatoriuje prie tokios temperaturos.
Ventiliatorius jungiasi nuo daviklio radiatoriuje, kuris pas tave saltas :)
Siaip bet kuriuo atveju pasikeisk termostata, 37 Lt Aeropolyje.

Parašytas: 2010 Sau 25, 15:13
LaurasG
i4rilu rašė:O ka turi omenyje "slangos karstos"? Karsta stora virsutine slanga, kuri i radiatoriu ateina? Jei taip, tai ji jau po termostato eina...
Gal ausinimo skystis jau silpnokas buvo ir uzsalo radiatoriuje prie tokios temperaturos.
Ventiliatorius jungiasi nuo daviklio radiatoriuje, kuris pas tave saltas :)
Siaip bet kuriuo atveju pasikeisk termostata, 37 Lt Aeropolyje.


Taip, ta stora virsuj karsta ir kitoje puseje plona irgi, apacioj jau ten nebeziurejau, tamsu bovo. Antifreezo bukle galima abejoti, neseniai pirkau si automobili, taigi nezinia koks jis ten buvo. Na savaites pabaigoje jeigu atsils bandysiu uzvesti ir ziureti kaip syla, taipat ir kokia zala jau padaryta :) O gal pompa nevarineja skyscio?

Parašytas: 2010 Sau 25, 16:03
i4rilu
Pompa tai nelabai sugedusi gali buti, nebent dirzelis nutrukes, bet tada ir generatorius nekrautu, degtu prietaisu skydelyje [+-].

Sakyciau arba uzsalo ausinimo skystis, arba pats daviklis temperaturos grybauja. Jei ka, daviklis randasi salia tos vietos, kur virsutine stora ausinimo slanga jungiasi prie variklio (toks su vienu laidu).

Parašytas: 2010 Sau 25, 21:48
Romeo
LaurasG rašė:
i4rilu rašė:O ka turi omenyje "slangos karstos"? Karsta stora virsutine slanga, kuri i radiatoriu ateina? Jei taip, tai ji jau po termostato eina...
Gal ausinimo skystis jau silpnokas buvo ir uzsalo radiatoriuje prie tokios temperaturos.
Ventiliatorius jungiasi nuo daviklio radiatoriuje, kuris pas tave saltas :)
Siaip bet kuriuo atveju pasikeisk termostata, 37 Lt Aeropolyje.


Taip, ta stora virsuj karsta ir kitoje puseje plona irgi, apacioj jau ten nebeziurejau, tamsu bovo. Antifreezo bukle galima abejoti, neseniai pirkau si automobili, taigi nezinia koks jis ten buvo. Na savaites pabaigoje jeigu atsils bandysiu uzvesti ir ziureti kaip syla, taipat ir kokia zala jau padaryta :) O gal pompa nevarineja skyscio?


Nu bet tu ir megsti rizikuoti. Tokius dalykus is kart reikejo pasikeisti tik nusipirkus masina ar bent pries ziema.

Parašytas: 2010 Vas 02, 10:53
LaurasG
Kagi, atsilo oras, atsilo ir saabas :) Isvada - uzsalo antifreezas, bet atrodo rimtesniu bedu saabui tai nesukele :) Dar i tema, draugas pasikeite antifreeza, pirko maximoj, turetu laikyti iki -35, pasimatavo, realiai -15, greiciausiai taupo gamintojai ir skiedzia :) Iseitis - nusipirkti koncentrato -70 ir atsiskiesti kiek reikia.

Parašytas: 2010 Vas 02, 11:31
Perkūnas
LaurasG rašė:Kagi, atsilo oras, atsilo ir saabas :) Isvada - uzsalo antifreezas, bet atrodo rimtesniu bedu saabui tai nesukele :) Dar i tema, draugas pasikeite antifreeza, pirko maximoj, turetu laikyti iki -35, pasimatavo, realiai -15, greiciausiai taupo gamintojai ir skiedzia :) Iseitis - nusipirkti koncentrato -70 ir atsiskiesti kiek reikia.
Totalus briedas.Ar isivaizduoji,kas nutiktu pardavejui/importuotojui/gamintojui,jei tokie dalykai pasitvirtintu.Itariu,kad matavo su termometru...

Parašytas: 2010 Vas 02, 12:14
Romeo
LaurasG rašė:Kagi, atsilo oras, atsilo ir saabas :) Isvada - uzsalo antifreezas, bet atrodo rimtesniu bedu saabui tai nesukele :) Dar i tema, draugas pasikeite antifreeza, pirko maximoj, turetu laikyti iki -35, pasimatavo, realiai -15, greiciausiai taupo gamintojai ir skiedzia :) Iseitis - nusipirkti koncentrato -70 ir atsiskiesti kiek reikia.


Maciau kazkada laida per tv, tik ne apie antifryza o apie skysti langams valyti, tai didzioji dalis bandomu valikliu neatitiko deklaruojamos neuzsalimo minusines temp. Neatitikimai buvo pakankamai dideli. Gal ir su antifryzu tokie patys bajeriai daromi?

Parašytas: 2010 Vas 02, 12:23
pjezo
LaurasG rašė: Dar i tema, draugas pasikeite antifreeza, pirko maximoj, turetu laikyti iki -35, pasimatavo, realiai -15, greiciausiai taupo gamintojai ir skiedzia :) Iseitis - nusipirkti koncentrato -70 ir atsiskiesti kiek reikia.


kolkas visiskai ne i tema.

Pasakyk kokiu budu matavo.

Jei pigiu kitaisku aerometru- tai jis pieno riebuma rodo.

Parašytas: 2010 Vas 02, 12:26
LaurasG
Davidson rašė:Totalus briedas.Ar isivaizduoji,kas nutiktu pardavejui/importuotojui/gamintojui,jei tokie dalykai pasitvirtintu.Itariu,kad matavo su termometru...


O kas atsitiktų? Dauguma pigių antifreezų gaminama užsienyje, gamintojui nieko neatsitiktų. O importuotojui ar pardavėjui? Jeigu už kelias tonas vynuogių ar vaisių su normas kelis kartus viršijančiu chemikalų kiekiu gauna baudą pora tūkstančių (kas maximai, palink ar kitam tinklui yra juokas), tai manot kažkam įdomu kažkoks antifreezas? :) juolab kai tokių šalčių keletą metų nebuvo :) Žinoma, galėjo tik vienas toks bakelis pasitaikyti, galbūt aerometras prastas. Betkokiu atveju, tamstos teisė rinktis, jeigu Jums nešąla - puiku, gero kelio ;)

Re: Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Parašytas: 2011 Rgp 21, 11:11
Khary900
Ant kanistro buvo parašyta jog atitinka SAAB GM xxxxxx O kad būtų pasikeitęs bloko ir galvos chemine sudėtis po GM okupacijos-kotais nemanau. Iš bendro kiek teko sužinot-mėlynas antifryzas yra prasčiauisios kokybės,raudonas-aukščiausios.
http://www.e-senukai.lt/automobiliu-pre ... 082_2.html
Kas dėl tos audi nežinau,bet košės vakar radiatoriuje,kuri prieš mėnesį buvau išplovęs....ir plėtimosi bakelyje pamačiau..nors šaukštu kabink....Per radiatoriaus apatines 3 sekcijas skystis necirkuliavo.

Re: Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Parašytas: 2011 Rgp 22, 15:17
Rudik
Inorganic Acid Technology (IAT):
before 1994... Ethylene glycol (zalvaris, plienas, aliuminis) zalias.
Organic Acid Technology (OAT):
1996-2001 Propylene glycol ( ne recomenduojamas su variniais radiatoriais) oranzinis, geltonas.
Hybrid Organic Acid Technology (HOAT):
after 2002, G-05 daugeliuj Europetisku masinu, G-11 arba G-12 VW AUDI (turi silikatu apsauganciu aliuminines detales, trumpina, nepritaikitu tokio tipo antifrizo naudojimui, tarpiniu, salniku ir slangu givenima) dazniausiai ryskiai geltonas, bet buna zalias, melinas, ruzavas, raudonas ir oranzinis, del ko kyla daug nesusipratimu :!:
Cia taip, bendrai-trumpai, isvadas darom patys...

P.S. Skandinavose GM900-ui rekomendojamas skystis yra "laguna" spalvos (zalsvai-melinas). Norvegijos srote pirktas 900-ko '84 radiatorius, uzpilditas tokiu skisciu, atrode kaip naujas, is vidaus..