Turbina

Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2010 Lap 16, 12:46

Algis. rašė:O jei pas mane kartais (tik retsykiais) užvedus pasigirsta šilptelėjimas (tylus, trunkantis apie 1s) tai reiškai irgi turbinos defektą???
p.s. tokį garsą girdžiu, dažniausiai vasarą... jau 3 iš eilės...


Ne par karščius būna? Aš tai įtariu, kad čia kažkuris klimato kontrolės agregatų.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Algis.
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 225
Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
Miestas: Amžinoji sostinė

Standartinė Algis. » 2010 Lap 16, 13:23

Atoms rašė:
Algis. rašė:O jei pas mane kartais (tik retsykiais) užvedus pasigirsta šilptelėjimas (tylus, trunkantis apie 1s) tai reiškai irgi turbinos defektą???
p.s. tokį garsą girdžiu, dažniausiai vasarą... jau 3 iš eilės...


Ne par karščius būna? Aš tai įtariu, kad čia kažkuris klimato kontrolės agregatų.


Ne per karščius, o kai lauke būna virš 20... Bet tai tik užvedus variklį... Ir dar pastebėjau, kad užgesinus variklį, dar kokias 40-50 sekundžių girdimas zyzimas - sukasi turbinos sparnuotė. Gal turėtu nesisukti? :shock:
9-5, 2,2 TiD, MY 02
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2010 Lap 16, 13:34

Ne per karščius, o kai lauke būna virš 20... Bet tai tik užvedus variklį... Ir dar pastebėjau, kad užgesinus variklį, dar kokias 40-50 sekundžių girdimas zyzimas - sukasi turbinos sparnuotė. Gal turėtu nesisukti? :shock:[/quote]
ne turbinos sparnuote sukasi , o vakumai dar kuri laika zirizia, jei nuimtumete variklio apsauga / dangti tai uzgesinus motora , matytumete kad vakuminis aktuatorius kol zirzia laiko uztraukes vasgeito voztuva su zizimo pabaiga jis atidaromas. ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2010 Lap 16, 13:36

Algis. rašė:Ne per karščius, o kai lauke būna virš 20... Bet tai tik užvedus variklį... Ir dar pastebėjau, kad užgesinus variklį, dar kokias 40-50 sekundžių girdimas zyzimas - sukasi turbinos sparnuotė. Gal turėtu nesisukti? :shock:


Įsitikinęs kad turbinos sparnuotė? Gal radiatoriaus ventiliatorius? Kažkaip abejoju ar galėtum girdėti besisukančią turbinos sparnuotę ir dar 40-50 s. po užgesinimo.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2010 Lap 16, 14:30

kap ten sako:
jei rodos - reikia žegnotis :D
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Algis.
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 225
Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
Miestas: Amžinoji sostinė

Standartinė Algis. » 2010 Lap 16, 14:41

darėnas rašė:kap ten sako:
jei rodos - reikia žegnotis :D


O kam čia kas pasirodė? :shock: Gal tikrai persižiegnok, nesivaidens ždis, kurio net nebuvo... ;)
9-5, 2,2 TiD, MY 02
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Standartinė darėnas » 2010 Lap 16, 19:51

Algis. rašė:
darėnas rašė:kap ten sako:
jei rodos - reikia žegnotis :D


O kam čia kas pasirodė? :shock: Gal tikrai persižiegnok, nesivaidens ždis, kurio net nebuvo... ;)

atsiprašau - turbina sukasi tadu iš tikro :lol:
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Lap 16, 20:02

Algis. rašė:Ne per karščius, o kai lauke būna virš 20... Bet tai tik užvedus variklį... Ir dar pastebėjau, kad užgesinus variklį, dar kokias 40-50 sekundžių girdimas zyzimas - sukasi turbinos sparnuotė. Gal turėtu nesisukti? :shock:


Pas mane taip pat būna zyzimas/birbimas,tačiau ne iš kokių tai vakumo.o aušinimo skysčio bakelio ir zyzia/birbia tik tuomet kai užgesini variklį,nežinau ar čia normalu ar ne bet važinėju nuo pirkimo tai yra ~60k km, jei kam kiltu klausimas-šlangos nekietos.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Edas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 157
Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Edas » 2010 Lap 16, 20:33

Turbina pradėjo dirbti triukšmingai, tiksliau atsirado "ūžimas" kuris kartais pasireiškia, ėmė dingti tepalas, o kai nori pakilti su lėktuvu nuo tako, turbina įsipučia tik iki pusės savo "galios" kalbu apie turbo/apc dačika ko pasekoje jaučiasi ir traukos praradimas.

Taigi ar jau nustatėt problemą ir jos kaštus. :) Nes manau jie bus nemaži. :roll:
VOLVO 850 2.0 MY95
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2010 Lap 16, 20:37

Edas rašė:Turbina pradėjo dirbti triukšmingai, tiksliau atsirado "ūžimas" kuris kartais pasireiškia, ėmė dingti tepalas, o kai nori pakilti su lėktuvu nuo tako, turbina įsipučia tik iki pusės savo "galios" kalbu apie turbo/apc dačika ko pasekoje jaučiasi ir traukos praradimas.

Taigi ar jau nustatėt problemą ir jos kaštus. :) Nes manau jie bus nemaži. :roll:


jei su APC voztuvu viskas gerai- tai turbinai kirdyk...
jei vistik APC voztuvas gryba pjauna, tada gal dar nebus labai baisu, ir imanoma restaurtuot.
kazkiek imanoma paziuret nuemus zarna nuo turbinos (ateinancia nuo oro filtro) ir patikrinus ar yra liuftas.
Nedidelis gali buti... Bet jei baladojasi laisvai- laikas keist ar restauruot...

taciau- is tikruju imanoma nstatyti tik isardzius...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Edas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 157
Užsiregistravo: 2008 Kov 19, 17:46
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Edas » 2010 Lap 16, 20:50

Kur Kaune/Marijampolėje kreiptis dėl tokiu problemų? :roll:
VOLVO 850 2.0 MY95
ex. SAAB 9000 CD 2.0t MY88
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Standartinė utah » 2010 Lap 16, 21:23

o jei turba pasvilpia iki 2k aps. letai begejantis, nieko tokio? per 10kkm ne lasas tepalo nedingo :) nes sunerimes del to, nes visas variklis buvo dumblu apsineses, uztrauktas svaistiklinis, o turbai lyg nieko..
9-5 2,3t MY02
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2010 Lap 16, 22:32

Edas rašė:Kur Kaune/Marijampolėje kreiptis dėl tokiu problemų? :roll:


Kaune pas PRUSA gali kreiptis, uzsiima turbinu remontu ir tikrai gerai tai daro.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
autookilld
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 14
Užsiregistravo: 2010 Geg 11, 09:45
Miestas: Klaipėda

Standartinė autookilld » 2010 Gru 04, 10:17

Sveiki, ketinu sau tvarkytis turbina. Užsakinėti dalis iš amerikos. Rem. komplektas kainuoja su parsiuntimu 250 Lt grubiai. Radau nuoroda kaip tvarkytis http://photo.platonoff.com/Auto/20051009.Garrett_T25_Turbo_Rebuild/
jūsų nuomones pasiūlymai?
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Gru 04, 10:20

Mačiau tokių rem-komplektų, iškart klausimas kilo: Kaip subalansuosi darbo ratą? Be stendo tai neįmanoma.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 32 ir 0 svečių