Turbina

Vartotojo avataras
autookilld
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 14
Užsiregistravo: 2010 Geg 11, 09:45
Miestas: Klaipėda

Standartinė autookilld » 2010 Gru 04, 12:01

kainos kokios? :) ar man į privata rašyti jau jums?
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2010 Gru 04, 12:12

nuo 400 lt
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Gru 04, 12:14

autookilld rašė:...Radau nuoroda kaip tvarkytis http://photo.platonoff.com/Auto/20051009.Garrett_T25_Turbo_Rebuild/
jūsų nuomones pasiūlymai?..
Toj nuorodoj parodyta kaip surinkti viena is dvieju, bet tai jokiu budu ne restauravimas.
Surinkti viena daikta is dvieju vienodu gali praktiskai bet kas, turintis bent minimalia patirti daiktu ardyme ir surinkime (pvz zaislas-konstruktorius vaikysteje, skaiciuotuvas paauglysteje, o subrende zmones ardo-surenka SID'us ir kitus suaugusiuju zaislus:)
Tai kad tokiai operacijai ir nuorodu nereikia (reikia ranku, galvos ir irankiu;)


autookilld rašė:...bet kiek skaičiausi,kad nelabai ten ir balansuoja kas, tik patikrina, kad ašele nesiliestu į šonus. :shock:
Jei servisai uzsiimantys turbinu remontu nieko nebalansuotu, tai nieks juose nieko ir nedarytu.
O jei pavieniai zmones "restauruodami" turbina taupo ir jos net nebalansuoja, tai tik tu zmoniu asmenines problemos (na, tai dar gali buti ir perkanciuju tokia turba ar taip "sutvarkyta" masina problemos, deja)


autookilld rašė:...beto turbina jau bus trečia karta restauruota, tai nieko blogo? :? pirma karta buvo restauruota,nes pradėjo dūmyti, antra karta, nes ašele nutruko, o db trečias kartas, vėl pradėjo dūmyti. :/
Gal jau laikas susimastyt kodel taip atsitinka? Gal verta viena karta normaliai padaryt, vietoj keliu/keliolikos mini-restauraciju?
Cia siaip, pamastymai, neisizeiskit;)


PRUSAS rašė:...penicilinas lavonui...
:-D Uzskaitau :lol:


Rem.komplektas - laikinas sprendimas, dar maziau patikimas nei turbos pakeitimas i naudota.
Vienzo siulau tvarkyti normaliai arba pirkti kita (pagal galimybes;)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Gru 04, 14:18

biški iš patirties:
SAAB 900 T8, K-JET, turbina GAR TB0312, suplišus gumai oro paėmime, turba mire už 50 km(vos datempus iki namų), po trejų nesiekmingų bandymų restauruot, jinai tapo istorija..
SAAB 9000 griffin, GAR TB2531 pasak buvusio šeimininko buvo restauruota, bet rezultatais jis liko nepatenkintas, turbina leisdavo kaukiančius garsus, naujam šeimininkui ekspluatojant mašina, pasirode progresuojantis ''kiepures'' išmietimas, turbina nespejo tapti istorija del griffino netiketos žuties... ir dabar mietosi garažo kampe...
SAAB 900 S, MIT TE05-12B6 pasak buvusio šeimininko irgi buvo restauruota ir rezultatais jis buvo patenkintas, aš irgi patenkintas...ir žmona mano, nes jos mašina..
TROLLSTERIS, virš 250 000 km, GAR TB0339 ne restauruota, ekspluatojama pilna galia (budavo netgi ir virš), neatsižvelgus į amžių, ir kol kas visai neblogai jaučiasi....bet galvoju kad skrodimas diagnostikai butu ne pro šalį, bet ir pakenkti nesinori...
klausimas specialistams, gal daugiau Prusui,-Yra minčių?
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2010 Gru 04, 14:25

o kur cia klausimas? :) . Jei turi kazkokiu itarimu tada verta vaziuojancio auto daryt , jei jokiu itarimu nier tai kam trukdyt masiniukui vaziuot. O del kitu , ziurint kas nutike manau verta pasiziuret ka is ju galima sukurti. Beje Mitso turbina noreciau isvyst , ji ko gero verciausia is cia isvardintu ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Gru 04, 14:28

rudik900 rašė:...bet galvoju kad skrodimas diagnostikai butu ne pro šalį, bet ir pakenkti nesinori...
klausimas specialistams, gal daugiau Prusui,-Yra minčių?

Nematau prasmes judinti veikianti daikta.

Gal yra minciu atsikratyti TB2531, tos is garazo kampo?
Priglausciau uz simbolini mokesti
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2010 Gru 04, 14:30

bet MIT TE05-12B6 ji ir yra vaziuojanti ;) .
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Gru 04, 14:34

Man tos Mitsu nereikia, per maza ji man :-D

O Garetuka priglausciau dalim.
Vienam garaze metesi, tegu dabar kitam pabuna :lol:

Beje, klausimas del TB0339 diagnostikos, ne Mitsu;)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Gru 04, 14:37

PRUSAS rašė:o kur cia klausimas? :) . Jei turi kazkokiu itarimu tada verta vaziuojancio auto daryt , jei jokiu itarimu nier tai kam trukdyt masiniukui vaziuot. O del kitu , ziurint kas nutike manau verta pasiziuret ka is ju galima sukurti. Beje Mitso turbina noreciau isvyst , ji ko gero verciausia is cia isvardintu ;)

su Mitsu kol kas viskas gerai :) , del paskutines klausimas... :roll: intercooleri retkarčiais reikia išvalyti nuo tepalo,.. karta, laukiant kelto, teko pabirbint ant laisvu kuri laika, tai po to, teko kažkiek padumint kol neišdege..
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Gru 04, 14:43

Maximus rašė:
rudik900 rašė:...bet galvoju kad skrodimas diagnostikai butu ne pro šalį, bet ir pakenkti nesinori...
klausimas specialistams, gal daugiau Prusui,-Yra minčių?

Nematau prasmes judinti veikianti daikta.

Gal yra minciu atsikratyti TB2531, tos is garazo kampo?
Priglausciau uz simbolini mokesti

pagalvosiu del to...
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Gru 04, 14:47

aš irgi nenoriu judint veikiančio daikto, bet ir sulaukt kol sparnuotes užlenks, nesinori :?
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Gru 06, 18:28

su Mitsu kol kas viskas gerai :) , del paskutines klausimas... :roll: intercooleri retkarčiais reikia išvalyti nuo tepalo,.. karta, laukiant kelto, teko pabirbint ant laisvu kuri laika, tai po to, teko kažkiek padumint kol neišdege..[/quote]
TO: PRUSAS. Tai ką, tamsta, patartumet? Taip ir nesulaukiau...
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2010 Gru 06, 18:41

rudik900 rašė:su Mitsu kol kas viskas gerai :) , del paskutines klausimas... :roll: intercooleri retkarčiais reikia išvalyti nuo tepalo,.. karta, laukiant kelto, teko pabirbint ant laisvu kuri laika, tai po to, teko kažkiek padumint kol neišdege..

TO: PRUSAS. Tai ką, tamsta, patartumet? Taip ir nesulaukiau...[/quote]
Pries tai , kad nelysti prie turbos reiktu atmesti tokias bedas , kaip pasikisusi karterio ventiliacija , pasikises oro filtras ar paties motoro stovis (ziedai, tarpziedziai,stumokliai cia del tepalo nuotekio is turbos , jei kaip sakai reikia IC pravalyt o turbina nekliba issilgai savo asiai , tai bylotu jog nubegdamas tepalas is turbos i karteri sutinka slegi ir tepaliukui yra lengviau prasibrauti i IC ir ismetima) jei yra klibejimas pacioje turbinoje , tada ivoriuku naturalus susidevejimas ir reiktu ja nukrapstyt ir det pradziai i stakles pasiziureti tepalo nuoteki ir isitikinus visu 100 proc ja ardyti ir keisti susidevejusias dalis.
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2010 Gru 06, 20:38

taip, dėl motoro yra abejonių, įtariu kad trūkės žiedas vienam cilindre.. mano variklis guli garaže išardytas (trūkės stūmoklis),vis rankos nedaeina, o tas kur stovi mašinoi, buvo įdėtas laikinai iš daužto auto (110 km/h peršoko 30 cm. bordiura ir nukrito nuo 5 m. auksčio, greičiu dėže/karterio dangti nupjove nuo variklio kaip su peiliu), kalena be apkrovimo, pilnu gazu viskas gerai... bet tas laikinai jau tesėsi trys metus...nėrą nieko pastovesnio už laikinus dalykus :-D

to: PRUSAS. pamiršau padėkoti už atsakima, grižies Lietuvon bandisiu pasukti, jeigu galima...
Vartotojo avataras
rds
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 401
Užsiregistravo: 2008 Bir 25, 18:51
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė rds » 2010 Gru 07, 07:43

Tai ko dar norėt, kad turbinas kas trys mėnesiai pjauna? :D
PARDUOTAS: Saab 9-5, 2.0t, MY01, SE Carlsson: EDB:165
Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių